HISTORIE MODELOVÉ ŘADY V roce 1994 byla nabídka motorů „sto padesát pětky“ obohacena a ke zlepšení došlo také v oblasti pasivní bezpečnosti. O rok později prodělal vůz mírný facelift a následně došlo k obměně některých pohonných jednotek.
Design modelu 155 je dílem známého studia I.D.E.A. Automobil vznikal již plně v režii koncernu Fiat (automobilka se stala jeho součástí v roce 1986), a tak se nelze divit, že je úzce spjat s modely Fiat Tempra a Lancia Dedra.
Alfa Romeo 155 má prostorný interiér, který je díky velkému úhlu otevření dveří velmi dobře přístupný. Nadprůměrný je také zavazadlový prostor o objemu 525 litrů.
Zadní sedadla sice nejsou sklopná, ale středová loketní opěrka na zadním sedadle ukrývá otvor určený pro převoz dlouhých předmětů. Sériová výbava obsahuje například posilovač řízení, výškově nastavitelný volant, centrální zamykání a kotoučové brzdy na všech kolech.
MOTORY Základní pohonnou jednotkou je zážehový čtyřválec o objemu 1,8 litru s výkonem 93 kW (129 k). Následuje „dvoulitr“ s výkonem 104 kW (143 k), šestiválec o objemu 2,5 litru s výkonem 121 kW (166 k) a dvoulitrový přeplňovaný agregát o výkonu 138 kW (190 k), který byl montován do verze s pohonem všech kol (Q4).
V roce 1994 doplnily nabídku dva přeplňované vznětové čtyřválce 1,9 a 2,5 litru a zážehový agregát o zdvihovém objemu 1,7 litru.
|