Diskuze
Ojetý Renault Captur: cliu na chůdách se vážné problémy vyhýbají
Děkujeme za pochopení.
M40a80r16e90k 41J81a70n19e25č59k12a
Žraní oleje u 1.2Tce? To mě taky připomíná koncernové motorizace 1.4 a 1.8 TSI až na to, že jak se k problémů postavila a staví Škoda a jak se k problému u 1.2Tce postavil chlapsky Renault
M78i88c27h53a93l 89N26a48j20m65a18n
Tak vedle motorů Tce je tolik kritizovaný motor TSI vysloveně spolehlivý držák.
U velké části motorů 1.2 Tce docházelo po pár desítkách tisíc km o degradaci povrchové části pístů, to vedlo k odlupování části materiálů a následně k celkovému zničení motoru - tento problém není do dneška spolehlivě vyřešen.
J95o97s43e46f 16N25a16j90m85a27n
Tohle je nejhorší auto, kterým jsem kdy jel. Zvenku docela pěkné, ale šílené rozmístění ovládacích prvků, motor je dobře odhlučněný proto, protože ve 110km/h neslyšíte od aerodynamického hluku ani rádio. 0,9TCe je strašný motor i do města, nejdřív nic, pak vystřelí a pak zase nic, takže na popojíždění děs, když odbočujete musíte řadit uprostřed křižovatky a spotřeba 7,8l/100km a to za 600 ujetých kilometrů na trase Stockholm -Karlstadt a zpět, takže rovina max. 120km/h, ale většina trasy 90km/h. Pocit z řazení je asi jako když se klackem šťouráte v leklý rybě .A jako bonbónek šuplík u spolujezdce, ano, šuplík, je to něco jako máte v lednici šuplík na zeleninu, ono se to vysouvá, nevyklápí, takže když tam sedí větší spolujezdec, tak se do kastlíku nedostane. Když to srovnám s Dacií Sandero ve verzi Stepway, tak Dacia vede rozdílem třídy i se stejně špatným motorem.
P61a80v54e15l 48K73o28l53a74c38e18k
Výše zmíněné závady si odbyli ti, kteří si pořídili Renaulta s 1.2 TCe jako pokusní králíci. Pístní kroužky v záruce měnili, i když ten konkrétní kus olej nežral. Stejně tak přehrávali řídící jednotku.
J40a83n 43Ř39e24z77n78í57č37e79k
No, tak pořád lepší , než praxe opačná - mlžit a dělat, že problém neexistuje. Případně tvrdit, že si zákazník vymýšlí. Automobilka s modrým oválem by mohla vyprávět.
J48i54ř26í 97N93e45u36m10e41i64s23t98e17r
Ty závady mě až rozesmály. A to se mu prý vyhýbají. Zejména něco, co se nechce rozjet, bych si chtěl koupit. :/
J91a46n 37C42i58g46e52r
To su viac-menej prkotiny. Clio som mal, absolutne bezproblemove auto. Jedine trable boli klasicky s renaultackou elektronikou, Francuzi proste elektroniku nevedia. Zavady typu - zamrzajuce radio ked vonku mrzlo (vytiahnut a zasunut poistku to vyriesilo), kufor otvarajuci sa sam od seba (vadny spinac, asi natiekla voda) a podobne prkotiny. Nic co by vas niekde nechalo alebo bolo nebezpecne, maximalne to otravuje.
Teraz mam Seat Leon a tam riesim zaujimavejsie zavady - vadne loziska kolies, hadica turba co nedrzi na mieste, vadny kompresor klimatizacie (2000 eurova polozka), menil som uz 3 klucky na dverach pretoze sa kazilo centralne zamykanie, je nieco s diferencialom, tam ma este servis caka a pod. Absolutne neporovnatelne zavady - a to ma to auto necelych 7 rokov a 130 tisic najazdenych kilometrov (skutocnych, nestocenych).
Francuzskym vozom sa dost nepravom krivdi a specialne nemecke znacky platia za premiovy paragon kvality. Ale uz davno ani jedno nie je pravda.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.