Diskuze
Nová šance pro automobilky: vydělávat na mladých ojetinách
Děkujeme za pochopení.
M39a50r13e80k 71P69o43s25p40í31š83i95l
A co takhle zlevnit auta!!! Nedávat tam nesmysle,které málokdo používá.
J32a33n 32K62r70u12p24k48a
No novinka to neni. Nekteri (Toyota v Ostrave) do toho programu davaji vozy svych zamestnancu, ktere vykazou v prvnich letech vaznou vadu (profoukle tesneni pod hlavou). Samozrejme vse zamaskovano.
M79a38r44e96k 35J24a22n27e81č51k30a
Mladé ojetiny 1-3 roky většinou z operáků dávají smysl pouze u manažerských aut, kde je propad ceny větší, díky větší pořizovací ceně novky. U flotilové konfekce, kde se vždy hledí na co nejmenší pořizovačku a tomu odpovídá i barva a výbava vozu, tak tady bych se okamžitě otočil a šel si raději pro novku. Ojetina musí mít výraznou finanční úsporu na prodejní ceně oproti novce a ne skoro stejnou, nebo velmi mírně menší, což za ty možné rizika vůbec nestojí, i když je to stále v záruce. Stejně tak, bych si nikdy nekoupil novku - předváděčku, protože vím, jak spousta lidí tomu dává za uši a prodejci je nechají, protože někdo po menší slevě po tom stejně vždycky skočí.
Z50b38y92š23e25k 12H37o42r41á31k
Do nového auta určitě ne, cena hodně rychle padá oproti zánovnímu autu, tam už je cena o dost nižší a auto je přitom ve stavu jako by člověk kupoval nové. V bazarech jich je také velká spousta a nájezd mnohdy nepřesáhne 100 km.
M10a41r76t52i87n 47B37e74r21a16n
Já kupuju ojetiny především od lidí (společností), co mi dokáží garantovat, že to vozidlo nebylo vážněji bourané.
J92o60z45e91f 11H15r15i54c57i57š26i42n
Výhoda auta do 3 let je že ho automobilka pořád prodává za cenu vyšší než jsou přímé náklady.
Vyrobit středně vybavenou Oktávku nestojí více než čtvrt mega bez DPH.
V88l10a43d66i38s20l16a59v 43B69u82r26y79š95e67k
automobilka potřebuje hlavně vydělat, aby mohla zaplatit zaměstnancům, poslat půlku jejich platu státu a ještě musí zbýt pro majitele a proto musí prodat auto do tří let za co nejvíc peněz, kolik je za něj kdo ochoten dát a to bez ohledu na jejím přímé náklady
R54a47d76e84k 51N69e44u36m89a92n11n
"Pokles ceny v prvním roce" ....
Je otázka, jak to počítají - pokud z ceníkové ceny, tak je pokles samozřejmě extrémní, ale za ní nekupuje snad nikdo
M22a19r96t81i84n 82K15a67r52á75s18e30k
Tak nejak, ono obcas clovek koupi i nove levneji, nez tyhle vyhodne "zanovni ojetiny"....
A ono kdyz si clovek vsimne, ze treba superby (ktere ma skoda plus za celkem zajimave ceny) maji po tech dvou letech najeto 80 000, tak to uz neni uplne zanovni auto, ale ma slusnou cast svoji zivotnosti za sebou a pak ta cena zas tak svetoborna neni...
M18i27r67o61s72l33a77v 28V22y14k47o59u17p79i72l
Někdo své referentské auto dokáže i za jeden rok zestárnout o 5 let, protože ho doslova huntuje, a to jak motor, tak interiér. Prostě jsem to nafasoval a nic mne to nestálo.
V73l71a53d72i53s73l37a96v 95B62u60r84y98š21e21k
moc nechápu, proč by měl někdo šetřit podnikový auto, to jsem nikdy nedělal, to by za chvíli mohli třeba lidi šetřit v práci vodu a nebo tak
J53a90n 45M27a67l66ý
S narůstajícím tlakem na nižší emise CO2 flotilového průměru nových vozů je obchod s ojetinami logickým cílem samotných automobilek.
V82l18a70d13i21s73l87a18v 71B46u74r14y20š41e94k
tak to si nejsem jistěj, jestli prodej ročních referentských aut nějak souvisí s budoucím zavedením limitů CO2, vlastně jsem si jistej, že ne, tyhle auta by se prodala jak tak, jen by je neprodala automobilka, ale někdo jinej, se zpřísňujísími se limity souvisí přechod na elektromobily, ale ne to, kdo prodá roční auto
V98í13t 64K56o79u29b70a
Se slevou 20% se běžně dají pořídit nová skladová auta, nebo kusy co musí dealer odebrat nuceně z distribuce. Nevidím jediný důvod kupovat rok, nebo skoro 2 roky staré auto, navíc s 30-ti tisíci, za srovnatelnou cenu. Sám jsem vloni koupil předváděčku, která měla 20 km a to předvádění jsem si v ní odjezdil sám před vlastním přepisem vozu. Sleva 24% z ceníku, záruka 5 let.
Rodina by ale potřebovala čtyř, nebo pětileté vozy do sto tisíc, aby jim řekněme 10 let mohly sloužit. Bazary jsou ale plné sedmiletých firemních vraků se skutečným nájezdem okolo dvou set s mizernou údržbou prakticky zralé do šrotu.
J97a21n 47D77l17o10u59h55ý
2 roky stary superb tdi dsg poridite u skoda plus od 390 tisic bez dph. Nevidim duvod kupovat stejne auto jako nove. V drtive vetsine se jedna o vozy, ktere sam autosalon prodal jako nove a pak na nich delal servis. Historie elza je samozrejmosti. Nektere kusy (ty drazsi) maji zaruku 5 let.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.