Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Skoro dvě třetiny Čechů zjistily po koupi ojetého vozu závadu

Celkem 64 procent Čechů, kteří si loni pořídili ojetý vůz, po jeho koupi zjistilo nějakou závadu nebo opravu po havárii. Nejčastějšími závadami, které kupující na svém voze odhalili, byly problémy s elektronikou (23 procent), nepřiznaná havárie vozu (12 procent) a závada na motoru (11 procent).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Ano staré auto = předpoklad pro problémy, já si koupil 2 roky staré i s tovární zárukou, která poběží ještě 3 roky a jsem vysmátý. Ta cena oproti novému byla dost rozdílná. Předpokládám že si ho nechám 4-5 let a půjdu zase do novějšího.

0 0
možnosti
JD

J14a90n 76D79l59o15u49h41ý

7. 2. 2019 15:11

On nekdo kupuje ojete auto a predpoklada ze bude v poradku? ;-D Ja teda to tak rozhodne nemam hozeny. Vzdycky tomu autu neco bude a clovek by mel pocitat, ze v prvnim roce do toho vrazi cca 20% z ceny za kterou to auto koupil R^

0 0
možnosti

starší auto má závady, to je logické. Ale měly by být při prodeji přiznány

0 0
možnosti
JU

J94a89n 82U69l96m

6. 2. 2019 7:11

To jsou takový kecy s těma vašema servisama,

pokud člověk není úplně neschopnej nebo línej a běžný servis si udělá sám (oleje, filtry, destičky, letní x zimní gumy...) nemusí za nějaký nesmyslný servisní prohlídky vyhazovat skoro nic

0 0
možnosti
JS

tak je to stejný jako s tím dobíjením elektromobilů..... vyměňuj olej, brzdový destičky někde na sídlišti....;-)

0 0
možnosti
VK

V28í98t 51K74o51u26b10a

5. 2. 2019 23:55

Nechci být hnidopich, ale v životě jsem měl čtyři úplně nová auta a závadu jsem zjistil do měsíce u všech čtyř, u dvou to auto dokonce uzemnilo. Čím složitější ty stroje jsou kvůli ekoteroristickým nařízením EU, tím více závad bude na nových o ojetých autech. Doby, kdy TDI jisté značky najezdili milion km jsou prostě pryč.

5 0
možnosti
JS

měl jsem v životě 4 nová auta a závady nikde.....

0 0
možnosti

No kupoval jsem dvě auta z českého autobazaru a tři z Německa. A musím říci, že je velký rozdíl v tom co se prodává u nás a venku. Vesměs to co jsem dovážel jezdilo v pohodě a první opravy přišli až po třech čtyřech letech vesměs kolem 200-250 000.

Z českého bazaru byly opravy vesměs do jednoho roka při nájezdu někde kolem 150 000. Nevím kolik z toho bylo přetočených, ale i tak je asi třeba si uvědomit, že český zákazník dá auto do autobazaru až po nějaké závadě. V Německu je to často hned po splacení leasingu. A to i určuje technický stav onoho vozidla.

Bohužel současné zákony EU způsobily, že Němci moc aut do Čech prodávat nechtějí.

0 0
možnosti
AS

syn si dovezl auto z Německa, ušetřil dost peněz, potom se dá auto pár let používat a bez stočení kilometrů se prodá u nás za nákupku nebo s minimální ztrátou

0 0
možnosti
JZ

J95i93ř27í 57Z46ý50k41a

5. 2. 2019 22:35

ano, když jsem koupil ojeté auto, tak mělo vadnou klimatizaci a stabilizační systém. Vyhádal jsem si 20t Kč slevu a za 5t Kč jsem to opravil. Za 8t Kč padlo na rozvody. A zbylých 7t Kč profinancovalo následných 5 let servisu (5x olej a filtry).

Auto mám devátým rokem, celkem mu je 18 a zatím bez výrazných problémů. Dva roky zpátky jsem vyměnil autobaterii (2000), nasadil nerezový výfuk (9000), loni dal nové brzdy na předek (2800Kč/Brembo), letos prozatím jen el.mag ventil turba za 400Kč a jeden upadlý drát (0Kč).

Sumasumárum nákupní cena + servis + gumy + plánovaný repas podvozku (25000) = méně jak 200t Kč/10let. Tj. 1600Kč/měsíc. Za to neseženu snad ani Dacii, natož komfortní velký sedan s hodně dobrou výbavou a 250PS.

2 0
možnosti
Foto

Tak zrovna klima je věc, která sice naštve, ale auto bez ní může jezdit bez neomezeně problému. Já mám 1 starší auto-Fabii bez klimy a nevadí mi to. Přirovnal bych to k pokaženému rádiu. Samozřejmě naštve to, nicméně mnohem horší je třeba nějaká komplikovaná závada na motoru, převodovce nebo třeba hlavně v případě turbodieslu hodně optřebovaná spojka vč.setrvačníku. To je pěkná pálka....

0 0
možnosti
AS

dost procent lidí po koupení nového auta zjistila problém s elektronikou , u předminulého auta mně museli přehrát software řídící jednotky při prvních ochlazení, protože s tím ochlazením programátoři nepočítali a motor špatně startoval

0 0
možnosti

Hm možná si nekupujte škodovku;-D

0 0
možnosti
HO

Čtyři roky po koupi škodovky (fabka 1200 tsi) manžel po drobném ťukanci a demontáži nárazníku zjistil, že auto bylo bourané a opravované ještě před koupí. Paradox je , že bylo koupeno v systému škoda plus (roční vozy).... ?

6 0
možnosti
JS

No co, Škoda plus mění mínusy ojeteho auta v plusy, jak píše jejich reklama. To doslova znamená, že ojetou bouračka mění za zánovní voňavku. .

0 0
možnosti
PP

Do autorizovaného servisu jezdíme pravidelně na výměnu pneumatika, auto zvednou a přitom se nám na auto kouknou i zespodu. Třeba tak našli stopy po zubech kuny. Na STK nejezdíme, předáme auto do servisu a ten STK zařídí. Vozím jim tam na STK i vozík a přitom ho vždy opraví, dostává v lese zabrat. Každou fakturu zakládám.

Pokud bych auto prodával, klidně dám k dispozici všechny faktury za opravy, kupec si může v nich listovat a konzultovat se servisem, který auto podle pokynů výrobce servisoval. Kde by mohl být pro kupujícího problém?

Asi v tom, že někdo na servis a údržbu kašle.

1 0
možnosti
JJ

Cinkněte až budete zas prodávat. ;-)

1 0
možnosti
LH

Koupíš nové - 1 milion, platíš 2-3 roky jen garančky

Koupíš 4-5 let ojeté - 600 tisíc, počítej 100.000,- navíc na údržbu během následujících 2-3 let

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!