Diskuze
Skoro dvě třetiny Čechů zjistily po koupi ojetého vozu závadu
Děkujeme za pochopení.
Z53b73y43š35e26k 44H35o73r42á21k
Ano staré auto = předpoklad pro problémy, já si koupil 2 roky staré i s tovární zárukou, která poběží ještě 3 roky a jsem vysmátý. Ta cena oproti novému byla dost rozdílná. Předpokládám že si ho nechám 4-5 let a půjdu zase do novějšího.
J14a90n 76D79l59o15u49h41ý
On nekdo kupuje ojete auto a predpoklada ze bude v poradku? Ja teda to tak rozhodne nemam hozeny. Vzdycky tomu autu neco bude a clovek by mel pocitat, ze v prvnim roce do toho vrazi cca 20% z ceny za kterou to auto koupil
J93i79n49d20ř78i34c42h 68Š12k83o78p52e22k
starší auto má závady, to je logické. Ale měly by být při prodeji přiznány
J94a89n 82U69l96m
To jsou takový kecy s těma vašema servisama,
pokud člověk není úplně neschopnej nebo línej a běžný servis si udělá sám (oleje, filtry, destičky, letní x zimní gumy...) nemusí za nějaký nesmyslný servisní prohlídky vyhazovat skoro nic
J33i85ř85í 16S88c83h41w93a67c11h
tak je to stejný jako s tím dobíjením elektromobilů..... vyměňuj olej, brzdový destičky někde na sídlišti....
V28í98t 51K74o51u26b10a
Nechci být hnidopich, ale v životě jsem měl čtyři úplně nová auta a závadu jsem zjistil do měsíce u všech čtyř, u dvou to auto dokonce uzemnilo. Čím složitější ty stroje jsou kvůli ekoteroristickým nařízením EU, tím více závad bude na nových o ojetých autech. Doby, kdy TDI jisté značky najezdili milion km jsou prostě pryč.
J72i34ř33í 55S90c11h65w71a57c41h
měl jsem v životě 4 nová auta a závady nikde.....
V77a81š89e76k 45Ř51í18h53a
No kupoval jsem dvě auta z českého autobazaru a tři z Německa. A musím říci, že je velký rozdíl v tom co se prodává u nás a venku. Vesměs to co jsem dovážel jezdilo v pohodě a první opravy přišli až po třech čtyřech letech vesměs kolem 200-250 000.
Z českého bazaru byly opravy vesměs do jednoho roka při nájezdu někde kolem 150 000. Nevím kolik z toho bylo přetočených, ale i tak je asi třeba si uvědomit, že český zákazník dá auto do autobazaru až po nějaké závadě. V Německu je to často hned po splacení leasingu. A to i určuje technický stav onoho vozidla.
Bohužel současné zákony EU způsobily, že Němci moc aut do Čech prodávat nechtějí.
A74n87t89o65n78í84n 66S40v50o13b41o14d11a
syn si dovezl auto z Německa, ušetřil dost peněz, potom se dá auto pár let používat a bez stočení kilometrů se prodá u nás za nákupku nebo s minimální ztrátou
J95i93ř27í 57Z46ý50k41a
ano, když jsem koupil ojeté auto, tak mělo vadnou klimatizaci a stabilizační systém. Vyhádal jsem si 20t Kč slevu a za 5t Kč jsem to opravil. Za 8t Kč padlo na rozvody. A zbylých 7t Kč profinancovalo následných 5 let servisu (5x olej a filtry).
Auto mám devátým rokem, celkem mu je 18 a zatím bez výrazných problémů. Dva roky zpátky jsem vyměnil autobaterii (2000), nasadil nerezový výfuk (9000), loni dal nové brzdy na předek (2800Kč/Brembo), letos prozatím jen el.mag ventil turba za 400Kč a jeden upadlý drát (0Kč).
Sumasumárum nákupní cena + servis + gumy + plánovaný repas podvozku (25000) = méně jak 200t Kč/10let. Tj. 1600Kč/měsíc. Za to neseženu snad ani Dacii, natož komfortní velký sedan s hodně dobrou výbavou a 250PS.
V84í29t 44C40h51a79l26u85p21a
Tak zrovna klima je věc, která sice naštve, ale auto bez ní může jezdit bez neomezeně problému. Já mám 1 starší auto-Fabii bez klimy a nevadí mi to. Přirovnal bych to k pokaženému rádiu. Samozřejmě naštve to, nicméně mnohem horší je třeba nějaká komplikovaná závada na motoru, převodovce nebo třeba hlavně v případě turbodieslu hodně optřebovaná spojka vč.setrvačníku. To je pěkná pálka....
A50n62t10o66n97í51n 22S82v68o53b70o34d69a
dost procent lidí po koupení nového auta zjistila problém s elektronikou , u předminulého auta mně museli přehrát software řídící jednotky při prvních ochlazení, protože s tím ochlazením programátoři nepočítali a motor špatně startoval
H29e97d10v75i67k54a 53O59c23h98t67á80b28c10o49v41á
Čtyři roky po koupi škodovky (fabka 1200 tsi) manžel po drobném ťukanci a demontáži nárazníku zjistil, že auto bylo bourané a opravované ještě před koupí. Paradox je , že bylo koupeno v systému škoda plus (roční vozy)....
J47a12k53u81b 44S88e91k79e16r24a
No co, Škoda plus mění mínusy ojeteho auta v plusy, jak píše jejich reklama. To doslova znamená, že ojetou bouračka mění za zánovní voňavku. .
P13a75v24e24l 29P43o97k49o31r64n98ý
Do autorizovaného servisu jezdíme pravidelně na výměnu pneumatika, auto zvednou a přitom se nám na auto kouknou i zespodu. Třeba tak našli stopy po zubech kuny. Na STK nejezdíme, předáme auto do servisu a ten STK zařídí. Vozím jim tam na STK i vozík a přitom ho vždy opraví, dostává v lese zabrat. Každou fakturu zakládám.
Pokud bych auto prodával, klidně dám k dispozici všechny faktury za opravy, kupec si může v nich listovat a konzultovat se servisem, který auto podle pokynů výrobce servisoval. Kde by mohl být pro kupujícího problém?
Asi v tom, že někdo na servis a údržbu kašle.
L51a25d28i84s89l57a37v 15H37a39š16k30a
Koupíš nové - 1 milion, platíš 2-3 roky jen garančky
Koupíš 4-5 let ojeté - 600 tisíc, počítej 100.000,- navíc na údržbu během následujících 2-3 let
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!