Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ojetý Ford C-Max je dobrá volba, vyhněte se dieselu

Vozy první generace Fordu C-Max se dnes prodávají i za ceny pod 50 tisíc korun. Za málo peněz tak můžete mít poměrně hodně muziky. Ale chce to dobře vybrat motorizaci, jinak vám zbude pouze díra v kapse.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

"Ta se montovala o výkonech 88, 90 a 92 kW a nutno říci, že kromě dobrého výkonu potěší i nečekaně úsporným provozem" to jsou řeči z AAA? S 92kw jsme za ty leta ještě nepadli pod 8/100 dlouhodobě spíš kolem 9/100 a více - i mondeo 2.0 107kw mi bralo méně. Kdo jezdí pod 7 tak lže nebo je to vyhazovač kvaltu + za levné díly /vyjma modulu el.ruční brzdy/, rozvod řetězem - nevhodnost na LPG

0 0
možnosti
OB

Pánové co říkáte na tuto alternativu: http://www.auto.cz/test-mazda-5-1-6-mz-cd-gta-petka-s-hvezdickou-58382

Ten zadek je opravdu příšernej:-P jinak by to celkem šlo.

0 0
možnosti
MV

sežeňte to s atmosférou 1,8 nebo 2l R^

1 0
možnosti
JD

J31a45n 71D27l15o27u82h40ý

30. 11. 2017 8:17

Je vtipne jak maji vsechny fordy z te doby stejne zakladni zavady: napriklad koroze, elektroinstalace, klima. Pokud jde o korozi prahu, muze si za to ford sam: nedaval k tomu zasterky a nove staly 2000kc !!! Ja si je koupil ale 90% ceskych fordu z te doby je nema.

0 0
možnosti
AK

To je sice hezké, ale naprostá většina "uživatelů" se takto k autu nechová. Někteří jsou rádi, že ví, že je v autě vůbec něco jako olej a to je pak na pořádný průser zaděláno. Také znám pár lidí s 1.6 TDCi, kteří mají najeto přes 200tkm a absolutně žádný problém, ale pak se stačí podívat např. na Focus fórum a člověk se diví, co všechno se lze na tomto motoru po...kazit. Věřím, že při dobré údržbě tento motor najezdí spousty kilometrů. Ale třeba konkrétně ta 3,5l olejová náplň je pro motor málo a pro naftové auto obzvlášť, to nepochopím nad čím vývoj přemýšlel.

0 0
možnosti
JM

J73a69n 59M82r90á89z97e17k

29. 11. 2017 23:31

Všiml jsem si v inzerátech že některé 1.6 HDI (TDCI) už mají i přiznaných 350tis. km

Je to holt jeden z nejrozšířenějších naftových motorů ve spoustě značkách aut, takže spokojené a nespokojené majitele není problém najít. A většinou se teda ozívají jen ti, kteří mají problémy..;-)

0 0
možnosti
JU

J20a24n 78U61l67m

29. 11. 2017 16:04

Férovější by bylo: Vyhněte se všem Fordům!

1 10
možnosti
MV

to bych netvrdil tedy pokud nemáte na mysli auta před rokem 2004 kdy TDCi prošlo faceliftem a od tý doby mají solidní nájezdy pouze se standardní údržbou

1 1
možnosti
MH

Mám C-maxe 2.0TDCi r.v. 2008. Momentálně najeto 292 000 koupený s doloženým původem (cca 140 000 km). Kromě výměny AGR ventilu a hadiček k DPF a upgrade softwaru řídící jednotky motoru jsou všechny komponenty originál. Údržba pouze běžný servis u mého automechanika.Olej měním podle doporučení po 15 000 km, právě kvůli turbu. Jinak naprosto spolehlivé auto ve kterém je radost se svézt.

2 0
možnosti
JV

Vymena oleje v clanku po 30 000 km. To se mi zda take neunosne. Ja totiz do ojetych aut jiz nedavam syntheticky, ale laciny, mineralni. Maji lepsi pomer cena - vykon.

0 1
možnosti
Foto

L70u95k82á37š 49F80a36t72r

29. 11. 2017 11:09

1.6 TDCi není důvod se vyhýbat. Mám zkušenosti s tímto motorem a stačí pár zásad: měnit olej max po 20tis km, při výměně nechat vykapat sedliny ze dna olejové vany - nejlépe vypláchnou 0,5 litrem oleje, aby se nezaneslo sítko k turbu, netankovat špatnou naftu, za studena tomu nedávat za uši a při větší zátěži - typicky dálnice - nechat chvilku klapat naprázdno, aby se vychladilo turbo.

Když tohle dodržíte, motor hravě vydrží 300tis km.

4 0
možnosti
RK

To jste asi měl štěstí na kus, ono to všobecné hodnocení motorů je založené na zkušenosti majitelů napříč celým světem, ne jednoho konkrétního, takže asi vymyšlené nebude:-)

0 1
možnosti
OB

Abych řekl pravdu o koupi C-Maxe uvažuji;-);-D Mám ale víc favoritů a z nich mi kvůli najezdu cca 10 000km/rok vychází zkrátka nejlíp Verso 1,8

Dole jsem o C-Maxu psal jako o plečce proto abych zkusil jestli se tu najde nějaký ortodoxní zastánce a jeho kvality obhájí;-)

Je tu někdo kdo by měl zkušenost se zážehovými motory Ford 1,6 1,8 2,0 co jsem pročítal tak jsou dost žíznivý ...

0 0
možnosti
PS

Jo ve Fucusu 1.6i jesm jezdi za 5,8-6,0 15tisic rocne 6 let vetsinou okresky. Ale znam lidi, co maji i 7,5 nebo 8. Jako u kazdeho motoru zalezi od hmotnosti cihly na plynu.

0 0
možnosti
PL

P69a83v35e60l 11L86a98n84d87a

29. 11. 2017 9:57

Nájezd 12tis ročně, 50% dálnice, 30% okresky, 20% Praha. Občas polňačkou na ryby, občas kola na střechu. Řidič ke dvou metrům. Preference jednoduchá a levná údržba, servis a náhradní díly. Co navrhujete?

0 0
možnosti
PL

P14a30v81e46l 56L31a22n39d60a

29. 11. 2017 9:59

Edit: motoricky samozřejmě tak, abych se nebál předjet kamion do kopce. Přecházím z výše zmiňovaného 1.8 TDCi.

0 0
možnosti
HM

H21y34n58e79k 67M32r69t54v74ý

29. 11. 2017 9:30

dieslu se zřejmě vyhnu v každém případě. jednak mi to hrozně smrdí a jen narychlo vlízt při zapnutým motoru do kufru je na poblití a druhak se obávám dražšího servisu

6 1
možnosti
VC

V20i87t 26C11h14a32l15u30p38a

29. 11. 2017 9:51

Souhlas pane. Ojetý benzíňák u těhle cca 10 let starších je na údržbu určitě levnější. Navíc nesmrdí a má tichý chod. U nových aut už to tak úplně neplatí, moderní benzíny už mají bohužel také turba, EGR i dvouhmoty a v budoucnu i DPF. Pak už asi budu muset jezdit vlakem či busem.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...