Diskuze
Ojetý Ford C-Max je dobrá volba, vyhněte se dieselu
Děkujeme za pochopení.
L11a69d45i51s48l27a23v 27B95e35r88o93u61n24s84k28ý
"Ta se montovala o výkonech 88, 90 a 92 kW a nutno říci, že kromě dobrého výkonu potěší i nečekaně úsporným provozem" to jsou řeči z AAA? S 92kw jsme za ty leta ještě nepadli pod 8/100 dlouhodobě spíš kolem 9/100 a více - i mondeo 2.0 107kw mi bralo méně. Kdo jezdí pod 7 tak lže nebo je to vyhazovač kvaltu + za levné díly /vyjma modulu el.ruční brzdy/, rozvod řetězem - nevhodnost na LPG
O62n82d25ř51e37j 78B87u42r24e49š
Pánové co říkáte na tuto alternativu: http://www.auto.cz/test-mazda-5-1-6-mz-cd-gta-petka-s-hvezdickou-58382
Ten zadek je opravdu příšernej jinak by to celkem šlo.
M21a48r82t89i91n 73V94o74j67á52č22e13k
sežeňte to s atmosférou 1,8 nebo 2l
J31a45n 71D27l15o27u82h40ý
Je vtipne jak maji vsechny fordy z te doby stejne zakladni zavady: napriklad koroze, elektroinstalace, klima. Pokud jde o korozi prahu, muze si za to ford sam: nedaval k tomu zasterky a nove staly 2000kc !!! Ja si je koupil ale 90% ceskych fordu z te doby je nema.
A15l43e25š 97K85r55a41t16o59c60h79v79í20l
To je sice hezké, ale naprostá většina "uživatelů" se takto k autu nechová. Někteří jsou rádi, že ví, že je v autě vůbec něco jako olej a to je pak na pořádný průser zaděláno. Také znám pár lidí s 1.6 TDCi, kteří mají najeto přes 200tkm a absolutně žádný problém, ale pak se stačí podívat např. na Focus fórum a člověk se diví, co všechno se lze na tomto motoru po...kazit. Věřím, že při dobré údržbě tento motor najezdí spousty kilometrů. Ale třeba konkrétně ta 3,5l olejová náplň je pro motor málo a pro naftové auto obzvlášť, to nepochopím nad čím vývoj přemýšlel.
J73a69n 59M82r90á89z97e17k
Všiml jsem si v inzerátech že některé 1.6 HDI (TDCI) už mají i přiznaných 350tis. km
Je to holt jeden z nejrozšířenějších naftových motorů ve spoustě značkách aut, takže spokojené a nespokojené majitele není problém najít. A většinou se teda ozívají jen ti, kteří mají problémy..
J20a24n 78U61l67m
Férovější by bylo: Vyhněte se všem Fordům!
M46a70r19t75i33n 39V97o82j10á82č67e41k
to bych netvrdil tedy pokud nemáte na mysli auta před rokem 2004 kdy TDCi prošlo faceliftem a od tý doby mají solidní nájezdy pouze se standardní údržbou
M71a74r18t68i29n 25H24o62c95h57m21a52n
Mám C-maxe 2.0TDCi r.v. 2008. Momentálně najeto 292 000 koupený s doloženým původem (cca 140 000 km). Kromě výměny AGR ventilu a hadiček k DPF a upgrade softwaru řídící jednotky motoru jsou všechny komponenty originál. Údržba pouze běžný servis u mého automechanika.Olej měním podle doporučení po 15 000 km, právě kvůli turbu. Jinak naprosto spolehlivé auto ve kterém je radost se svézt.
J52o16s25e74f 35V93o29s45i45c28k19y
Vymena oleje v clanku po 30 000 km. To se mi zda take neunosne. Ja totiz do ojetych aut jiz nedavam syntheticky, ale laciny, mineralni. Maji lepsi pomer cena - vykon.
L70u95k82á37š 49F80a36t72r
1.6 TDCi není důvod se vyhýbat. Mám zkušenosti s tímto motorem a stačí pár zásad: měnit olej max po 20tis km, při výměně nechat vykapat sedliny ze dna olejové vany - nejlépe vypláchnou 0,5 litrem oleje, aby se nezaneslo sítko k turbu, netankovat špatnou naftu, za studena tomu nedávat za uši a při větší zátěži - typicky dálnice - nechat chvilku klapat naprázdno, aby se vychladilo turbo.
Když tohle dodržíte, motor hravě vydrží 300tis km.
R85o90b50e29r25t 89K47o89c97i63á98n
To jste asi měl štěstí na kus, ono to všobecné hodnocení motorů je založené na zkušenosti majitelů napříč celým světem, ne jednoho konkrétního, takže asi vymyšlené nebude
O70n87d58ř66e32j 26B24u32r56e15š
Abych řekl pravdu o koupi C-Maxe uvažuji Mám ale víc favoritů a z nich mi kvůli najezdu cca 10 000km/rok vychází zkrátka nejlíp Verso 1,8
Dole jsem o C-Maxu psal jako o plečce proto abych zkusil jestli se tu najde nějaký ortodoxní zastánce a jeho kvality obhájí
Je tu někdo kdo by měl zkušenost se zážehovými motory Ford 1,6 1,8 2,0 co jsem pročítal tak jsou dost žíznivý ...
P63e31t94r 53S64t47e71j45s87k74a81l
Jo ve Fucusu 1.6i jesm jezdi za 5,8-6,0 15tisic rocne 6 let vetsinou okresky. Ale znam lidi, co maji i 7,5 nebo 8. Jako u kazdeho motoru zalezi od hmotnosti cihly na plynu.
P69a83v35e60l 11L86a98n84d87a
Nájezd 12tis ročně, 50% dálnice, 30% okresky, 20% Praha. Občas polňačkou na ryby, občas kola na střechu. Řidič ke dvou metrům. Preference jednoduchá a levná údržba, servis a náhradní díly. Co navrhujete?
P14a30v81e46l 56L31a22n39d60a
Edit: motoricky samozřejmě tak, abych se nebál předjet kamion do kopce. Přecházím z výše zmiňovaného 1.8 TDCi.
H21y34n58e79k 67M32r69t54v74ý
dieslu se zřejmě vyhnu v každém případě. jednak mi to hrozně smrdí a jen narychlo vlízt při zapnutým motoru do kufru je na poblití a druhak se obávám dražšího servisu
V20i87t 26C11h14a32l15u30p38a
Souhlas pane. Ojetý benzíňák u těhle cca 10 let starších je na údržbu určitě levnější. Navíc nesmrdí a má tichý chod. U nových aut už to tak úplně neplatí, moderní benzíny už mají bohužel také turba, EGR i dvouhmoty a v budoucnu i DPF. Pak už asi budu muset jezdit vlakem či busem.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč