Diskuze

Ojetý Ford C-Max je dobrá volba, vyhněte se dieselu

Vozy první generace Fordu C-Max se dnes prodávají i za ceny pod 50 tisíc korun. Za málo peněz tak můžete mít poměrně hodně muziky. Ale chce to dobře vybrat motorizaci, jinak vám zbude pouze díra v kapse.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Ta se montovala o výkonech 88, 90 a 92 kW a nutno říci, že kromě dobrého výkonu potěší i nečekaně úsporným provozem" to jsou řeči z AAA? S 92kw jsme za ty leta ještě nepadli pod 8/100 dlouhodobě spíš kolem 9/100 a více - i mondeo 2.0 107kw mi bralo méně. Kdo jezdí pod 7 tak lže nebo je to vyhazovač kvaltu + za levné díly /vyjma modulu el.ruční brzdy/, rozvod řetězem - nevhodnost na LPG

0 0
možnosti

Pánové co říkáte na tuto alternativu: http://www.auto.cz/test-mazda-5-1-6-mz-cd-gta-petka-s-hvezdickou-58382

Ten zadek je opravdu příšernej:-P jinak by to celkem šlo.

0 0
možnosti

sežeňte to s atmosférou 1,8 nebo 2l R^

1 0
možnosti

J45a43n 98D47l94o86u90h16ý

30. 11. 2017 8:17

Je vtipne jak maji vsechny fordy z te doby stejne zakladni zavady: napriklad koroze, elektroinstalace, klima. Pokud jde o korozi prahu, muze si za to ford sam: nedaval k tomu zasterky a nove staly 2000kc !!! Ja si je koupil ale 90% ceskych fordu z te doby je nema.

0 0
možnosti

To je sice hezké, ale naprostá většina "uživatelů" se takto k autu nechová. Někteří jsou rádi, že ví, že je v autě vůbec něco jako olej a to je pak na pořádný průser zaděláno. Také znám pár lidí s 1.6 TDCi, kteří mají najeto přes 200tkm a absolutně žádný problém, ale pak se stačí podívat např. na Focus fórum a člověk se diví, co všechno se lze na tomto motoru po...kazit. Věřím, že při dobré údržbě tento motor najezdí spousty kilometrů. Ale třeba konkrétně ta 3,5l olejová náplň je pro motor málo a pro naftové auto obzvlášť, to nepochopím nad čím vývoj přemýšlel.

0 0
možnosti

J77a45n 86M65r93á56z64e59k

29. 11. 2017 23:31

Všiml jsem si v inzerátech že některé 1.6 HDI (TDCI) už mají i přiznaných 350tis. km

Je to holt jeden z nejrozšířenějších naftových motorů ve spoustě značkách aut, takže spokojené a nespokojené majitele není problém najít. A většinou se teda ozívají jen ti, kteří mají problémy..;-)

0 0
možnosti

J25a17n 29U25l68m

29. 11. 2017 16:04

Férovější by bylo: Vyhněte se všem Fordům!

1 10
možnosti

to bych netvrdil tedy pokud nemáte na mysli auta před rokem 2004 kdy TDCi prošlo faceliftem a od tý doby mají solidní nájezdy pouze se standardní údržbou

1 1
možnosti

Mám C-maxe 2.0TDCi r.v. 2008. Momentálně najeto 292 000 koupený s doloženým původem (cca 140 000 km). Kromě výměny AGR ventilu a hadiček k DPF a upgrade softwaru řídící jednotky motoru jsou všechny komponenty originál. Údržba pouze běžný servis u mého automechanika.Olej měním podle doporučení po 15 000 km, právě kvůli turbu. Jinak naprosto spolehlivé auto ve kterém je radost se svézt.

2 0
možnosti

Vymena oleje v clanku po 30 000 km. To se mi zda take neunosne. Ja totiz do ojetych aut jiz nedavam syntheticky, ale laciny, mineralni. Maji lepsi pomer cena - vykon.

0 1
možnosti
Foto

L90u39k56á91š 36F74a47t60r

29. 11. 2017 11:09

1.6 TDCi není důvod se vyhýbat. Mám zkušenosti s tímto motorem a stačí pár zásad: měnit olej max po 20tis km, při výměně nechat vykapat sedliny ze dna olejové vany - nejlépe vypláchnou 0,5 litrem oleje, aby se nezaneslo sítko k turbu, netankovat špatnou naftu, za studena tomu nedávat za uši a při větší zátěži - typicky dálnice - nechat chvilku klapat naprázdno, aby se vychladilo turbo.

Když tohle dodržíte, motor hravě vydrží 300tis km.

4 0
možnosti

To jste asi měl štěstí na kus, ono to všobecné hodnocení motorů je založené na zkušenosti majitelů napříč celým světem, ne jednoho konkrétního, takže asi vymyšlené nebude:-)

0 1
možnosti

Abych řekl pravdu o koupi C-Maxe uvažuji;-);-D Mám ale víc favoritů a z nich mi kvůli najezdu cca 10 000km/rok vychází zkrátka nejlíp Verso 1,8

Dole jsem o C-Maxu psal jako o plečce proto abych zkusil jestli se tu najde nějaký ortodoxní zastánce a jeho kvality obhájí;-)

Je tu někdo kdo by měl zkušenost se zážehovými motory Ford 1,6 1,8 2,0 co jsem pročítal tak jsou dost žíznivý ...

0 0
možnosti

Jo ve Fucusu 1.6i jesm jezdi za 5,8-6,0 15tisic rocne 6 let vetsinou okresky. Ale znam lidi, co maji i 7,5 nebo 8. Jako u kazdeho motoru zalezi od hmotnosti cihly na plynu.

0 0
možnosti

P19a36v32e87l 10L74a29n61d98a

29. 11. 2017 9:57

Nájezd 12tis ročně, 50% dálnice, 30% okresky, 20% Praha. Občas polňačkou na ryby, občas kola na střechu. Řidič ke dvou metrům. Preference jednoduchá a levná údržba, servis a náhradní díly. Co navrhujete?

0 0
možnosti

P29a48v91e65l 18L98a61n37d10a

29. 11. 2017 9:59

Edit: motoricky samozřejmě tak, abych se nebál předjet kamion do kopce. Přecházím z výše zmiňovaného 1.8 TDCi.

0 0
možnosti

H77y91n56e37k 70M72r88t18v54ý

29. 11. 2017 9:30

dieslu se zřejmě vyhnu v každém případě. jednak mi to hrozně smrdí a jen narychlo vlízt při zapnutým motoru do kufru je na poblití a druhak se obávám dražšího servisu

6 1
možnosti

V72i75t 72C12h71a75l35u72p54a

29. 11. 2017 9:51

Souhlas pane. Ojetý benzíňák u těhle cca 10 let starších je na údržbu určitě levnější. Navíc nesmrdí a má tichý chod. U nových aut už to tak úplně neplatí, moderní benzíny už mají bohužel také turba, EGR i dvouhmoty a v budoucnu i DPF. Pak už asi budu muset jezdit vlakem či busem.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!