Diskuze
Okno auta se peče jako sendvič, ta na rollse i ferrari se vyrábí v Česku
Děkujeme za pochopení.
islandan
Výroba skel,
zvláště těch speciálních, je opravdu věda. Je zajímavé, že o výrobu tepelně ohýbaných skel o průměru až několik desítek cm se s úspěchem pokoušeli v padesátých létech 20.století amatérští optici bratři Erhartové v Loučovicích u Větřní. Jednalo se o výrobu tzv. menisků pro Maksutovovu astronomickou komoru, kde ve výsledku (po broušení a leštění) jde o přesnost až v tisícinách milimetru.
jan.banos
sklo sklo sklo
A jaký je rozdíl v ceně skel na RR vs. SuperB vs. Ferrari, když se vyrábí v jedné fabrice?
JeFFik
Re: sklo sklo sklo
Čelní sklo totiž není jen roztavený kysličník křemíku, přečti si pořádně článek a zjistíš, že cena není daná jenom tím, že se vyrábí v jedné fabrice. Canon dělá v jedný fabrice foťáky od 2.000,- po 150.000,- Kč a je v nich skoro stejná trocha skla, plastu, křemíku a kovu
Zůstaň nad věcí, baby
čelní sklo jsem si poškrábal plastovou stěrkou
zajímavé, tvrzený polyvinylchlorid poškrábal SKLO, fakt zajímavé a teď jsem na trní, jestli to půjde za pár stovek vyleštit, rozleštit, nebo bud muset kupovat za 5 tisíc nové čelní sklo.
Elrossx
Re: čelní sklo jsem si poškrábal plastovou stěrkou
spíš se ti tam akorát dostal kamínek, prostě si to sklo měl špinavý
Milhaus1
Článek je to pěkný,
ale zcela zjevněšitýá hrórkou jehlou, několikrát se tam opakují stejné věty, to je děs. Hlavně ohledně fólií. redaktor zjevně nestíhal termín...
jambo
Re: Článek je to pěkný,
Tak, tak. Názvy značek aut začínají malými písmeny. Odstavce jsou zpřeházené. Zvláštně tak působí informace, že sklo do auta vlepí a pak teprve ohýbají.
juki
folie na skla
chtel bych na auto vonkajsi folii, ktera by ho aspon castecne ochranila proti kaminkum. Dobek tam mam nespocet a to nejezdim vuber rychle. Mam pocit, ze takove lehkorozbitne skla delaji naschval, abychom si museli kupovat vzdy nove nebo platit pripojisteni.
Inkvizitor Johny
Re: folie na skla
Jako nejsem expert na sklo, ale na kamínkovou ochranu by bylo asi potřeba silnější sklo. A to stojí více peněz. 2 mm silné sklo náraz kamenu v rychlosti 60 km/h a více nikdy nepřežije. A folie tomu nijak nepomůže.
Josef II
Vedu z toho delaji a ...
vymysleji si blblosti. Takovych zbytecnosti ! No kdyz to vsechno zakaznik zaplati, proc ne . ... PR to neni, protoze zakaznici (96%) jsou v cizine ! Take to neni ceska sklarska tradice. Na tohle bychom jiz nestacili !
jim007
Re: Vedu z toho delaji a ...
Dovolím si oponovat, věda to skutečně je, do vývoje se investují nemalé peníze a zákazníci to i rádi zaplatí (větší pohodlí, nižší spotřeba, nové funkce – vyhřívání folií, vyhřívané průhledy kamer, Head-Up-Display, …). Je to dokonce i česká sklářská tradice. Skla značky THORAX (tedy laminovaná čelní skla do automobilů) se vyrábí od roku 1930.
dj1
Pjekné PíáR
Myslím, že PR manager dostane od pana řídícího pochvalu :-)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...