Diskuze
Padesátkou v obcích jezdíme 20 let, v noci dřív rychlost omezená nebyla
Děkujeme za pochopení.
P58e96t48r 97B29á10č81a
Dalsi z nesmyslu prevzate z jinych zemi.
R49a32d61o14s21l29a80v 73B49o50d74ř72i96c28h
Nevím, jestli to tu někdo zmínil, ale důvod snižování rychlosti je také kvůli hluku z provozu. Málokdo si uvědomuje, že průjezd auta obcí při 30-40 a třeba při 50-60 je z hlediska hluku nebe a dudy.
I proto jsou v obci ty vynucovací zpomalovače. Primární je bezpečnost, ale sekundární a pro obyvatele v obci vítané, je i snížení hluku. Pokud by lidi jezdili do 50 na tachometru, tak by nebyly ani vybočovací ostrůvky, ani červené s radarem apod. Jenže dnes nemá nikdo z policie respeskt a zákon je všem pro srandu. Na silnici je prostě fůra bezohedných sviní. A to ze nezmiňuji o motorkářích, to je kapitola sama pro sebe.
P57e90t88r 62B46á64č36a
Blabolite nesmysly akorat.
S20l67a60v42o29m21í26r 31Š52t21ě37p17á78n
Čím pomalejší doprava tím více škodlivin ve městech čím častější rozjezd totéž
J32i82ř52í 16S72c30h68w65a42c49h
s tou rychlostí to neplatí obecně. Auto jedoucí stovkou má větší spotřebu než auto jedoucí padesátkou takže i rychlejší doprava produkuje kupodivu více škodlivin na kilometr....
P21e44t12r 11N16e59c45h82a44n55i16c80k71ý
Tohle by snad mohly vyřešit nějaké Smart značky, co budou podle denní doby, intenzity provozu aut i chodců nastavovat vhodné rychlostní limity. Ale stejně by bylo lepší, kdyby řidič i policejní orgán měli prostě rozum
K29a84r10e13l 59V30a37l22i67š
Jo, dřív i při nehodě byl alkohol polehčující okolností.
L74e44o14p84o25l41d 76H98o92r69á56k
Když už jsme z EU převzali 50 km/h, proč si také po večeři nemůžeme dát malé pivo, nebo dvojku vína jako všude jinde?
J25a39n 28D14l65o85u68h75ý
Když zaváděli 50tku tak tvrdili, že lidi takto budou jezdit těch 60 a že to budou tolerovat....
J81i10ř97í 59J63u67ř15i68c69a
No já jezdím těch 60 a ještě mi za to pokutu nikdo nedal.
P47e37t30r 81M27i69c66h96a31l
Padesátka v obci mi nevadí. Vadí mi na širokých a přehledných průtazích měst. Nebo třeba tam, kde podle značky je sice obec, ale silnice vede za zahradami a kromě křižovatky na začátku a na konci není důvod k omezení. Ani 70 tam nedají.
V43l13a16d45i62s45l34a56v 88B65u94r46y73š61e61k
mně to taky nevadí, jezdil jsem ve městě když byla rychlost neomezena, pak šedesátka a teď padesátka a jezdím pořád stejně bez problému, bez nehod, jak mně říkal policajt ve véesce při závěrečných jízdách, vždycky jeď raději o trochu rychleji než pomaleji, takže jezdím dle svého uvážení a když není důvod k omezení, tak se ani neomezuji, pravda je, že jsem platil desítky pokut, ale nedá se říct, že by mě to nějak zvlášť mrzelo
J66á95n 24B80o45k78o56r
Tiež som proti návratu k 60-tke. Áno, autá sú technicky vyspelejšie, ale je ich na cestách výrazne viac. Vodič tak musí "monitorovať" správanie viacerých pohyblivých elementov. Príklad: Keď idete po takmer prázdnej diaľnici 130km/h, cítite sa v pohode, lebo je tam len pár áut, ktorých pohyb musíte predpovedať. Ak idete po plnej diaľnici 110km/h, je to viac stresujúce, musíte toho proste vyhodnocovať viacej. A podobne je to aj v meste. Predtým bola infraštruktúra výrazne jednoduchšia, bolo menej áut a menej kolíznych situácií. Taktiež boli autá hlučnejšie a chodci nechodili so slúchadlami na ušiach a skôr si to auto všimli, kým dnes tie autá jazdia v kuse, takže ich zvuk sa zlieva do jednotvárneho šumu.
V70í72t87ě39z55s72l31a82v 32S82c62h40m28i64t72t
Já jsem získal řidičák letos na konci července a pár dní poté jsem jel po dálnici přes půl republiky a neměl jsem problém jet po vcelku plné dálnici něco kolem 140 kmh (podle navigace, ne tachometru). Pokud to nedokážete vy, pravděpodobně zkušený řidič, asi máte problém.
J13a74k11u19b 32F95e85i75f88a25r
Padesátka je bohužel na většině míst pouze teoretická. Na každém rohu semafor, pak kruhový objezd či jiné opatření na "zklidnění" provozu. Všude kolony a pak se někdo diví, že na to občas někdo šlápne, když se kus cesty vleče sotva třicítkou....
Bohužel dopravní "inženýři" moc nechápou, že kouzlo provozu je v jeho plynulosti...
L54u85d60v51í86k 40G76a73j88d57o94š11í25k
Ale oni to chápou. Akorát problém musí řešit z poněkud širšího pohledu než je pohled zpoza volantu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha