Diskuze
Šéf TSK: Opravovat pražské silnice v noci neumožňují hygienické normy
Děkujeme za pochopení.
J15o71s23e15f 44M57i84k61i22n
Takže pracují jen 4 hodiny denněmísto možných 16 (6-22)?
Za den by udělali tolik práce co teď za týden. Takže ten hluk by tym byl tak týden dva místo čtvrt roku.
D81a33n63i40e85l 27P31a43n65e62k
To je tak kdyz v CR neexistuje koncepce. TSK nekoordinuje opravy s ostatnimi protoze jsou to jine subjekty s vlastnim rozpoctem a tak se jedna ulice rozkopava po sobe klidne 3x.
Takze se ptam, kde jsou politici aby ustanovili, ze opravy komunikaci kde jsou planovane rekonstrukce siti + oprav silnic se musi delat najednou? Proc kdyz jinde v Evrope vidim, ze se silnice opravuji se vsim vsudy v nekolika dnech se u nas vlece mesice? Proc za opravu povazuji nesmyslnou zaplatu ktera stejne nevydrzi dele jak mesic? Tohle je prach obycejne diletanstvi a vyhazovani penez danovych poplatniku do kapes takovych firem. Tohle se musi zmenit!
J45o85s22e22f 17Š90o55l68t89e43s
Já vám nevím, a není tohle spíš o komunikaci s obyvateli? Když řeknete měsíce předem, že třeba 2. týden v červenci se bude tady a tady provádět rekonstrukce, začne přesně v daný termín a skončí také v daný termín, tak se vážně někdo bude bouřit? Já bych si prostě na tu dobu naplánoval dovolenou a vrátil se po rekonstrukci. Lidi jsou zpravidla normální a dovedou se přizpůsobit. A týdenní hluk není nic, co by se nedalo přežít. Ty normy nás jednou zničí.
M62a95r84e81k 43H64r24u45b93y
Zelena vlna neexistuje, hm. Zato ale dokonale funguje Cervena vlna, i na paternich komunikacich.
A plan rekonstrukce zapadle ulicky za 5 let? Ten podnik je vazne na zruseni.
J43a11k53u21b 89R83o38u84s
Taky mi občas přijde, že to dělají schválně.
T77o35m74á97š 64A96n69d98e92r58l16e
Kdyby ten pán měl za každou lež dostat facku, nemohl by se dožít ani půlky rozhovoru.
O23d88s88t93r27a28n28ě37n78ý 58U52ž62i17v97a71t28e43l
J42a10n 31M32a61c70h89á64č
To budou zřejmě lemplnormy....
M67a94r97e98k 24H81r50u15b18y
Nevim, jake normy se uplatnovaly vloni pri oprave Jizni spojky, ale oprava trvala 3 mesice, z nichz 2.5 se na stavenisti nehnula ani mys
J31a14n 54H17a35v91r70d56a
i kdyby ty hygienické normy dodržovali... Tak mají čas řekněme od 7 do 20 h, které ale zdaleka ne využívají. A nejde vůbec o technologické přestávky (např. zrání betonu).
Zavřou silnici, a klidně i více jak týden se tam nic neděje. Když už se pak "rozjedou", tak tam po 15h není vidět živáčka. A je to stejné v podstatě ve všech městech, velkých, malých.... Tady je něco špatně!
J59a36k35u71b 67F98e91i77f35a66r
Zajímavé, že v jiných městech EU to normy umožňují.
Co je špatně?
R37o82m61a27n 97S39t59o32n30e37k
špatní jsou obyvatelé kterým vadí mix z betonem ve 2 h. v noci pod oknem
O63d75s12t57r97a75n66ě72n36ý 16U17ž59i75v12a44t64e91l
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...