Diskuze
Opel Ampera se odkládá, GM řeší problémové baterie modelu Volt
Děkujeme za pochopení.
Modrý a zelený blesk
Doporučuji nevzdělaným neumětelům,
kteří cítí mimořádně intenzivní potřebu komentovat, čemu nerozumí, aby prostě zklidnili hormon: nikdo vám ty ošklivé elmobily nevnucuje
katano
GM Ampera je jen studie
Kdo si chce koupit seriově vyráběný elektromobil již dnes, ten si koupí ČESKOU Škodu Roomster - EVC R3.
Získá tak MPV, které jede plně na elektřinu z baterii.
Breathlless
Re: GM Ampera je jen studie
Vy ste ale směšný poťouchlík ...
Milhaus1
Elektromobily
s těžkými bateriemi jsou komplet všechny slepou uličkou... .
katano
GM elektroautomobily bohužel NEUMÍ
Minulý týden jsem viděl na ČT-1 automotorevue a tam byla ČESKÁ Škoda MPV - Roomster v plně elektrické verzi.
Škoda Roomster EVC R3, max. výkon 30 kW, napětí 80 V, dojezd až 100 km, doba dobíjení na 90% kapacity jen 11 hodin. --- Akumulátor LiFeYPo4 navíc vydrží 2700 až 3000 dobití ! ! ! Zaváděcí cena je jen 598.900,- Kč včetně DPH.
PS : tomu říkám praktický seriově vyráběný elektromobil a né nějaký kočkopes AMPERA..
JeFFik
Re: GM elektroautomobily bohužel NEUMÍ
katano raději na televizi nekoukej, nemá na tebe dobrý vliv, spíše naprosto devastující....
PS: to je realita
niccots
Tak hele
Benzin hori jeste mnohem vice a vsichni na nem jezdime a nad nadrz z benzinem umistnujeme i deti do autosedacek. Co se asi stane, kdyz nekdo streli do benzinove nadrze auta, nebo kdyz ze nadrz rozbije pri autonehode?
prazakm
Jojo,
postavíme další uhelky, vydrancujeme zásoby uhlí, zadrátujeme krajinu, ale budeme jezdit ekologicky na elektřinu... Zlatá ropa!
ErikM
Re: Jojo,
nebo postavíte malou větrnou elektr., nebo nějaké solární články, a můžete dobíjet z domova bez drátů v krajině
habásko
A co nabíjení
čistého elektromobilu ?
Horko těžko přijedete ekologicky do panelákového sídliště z cesty, v českých podmínkách zaparkujete půl kilometru od bydliště a jak zajistíte dobití ?
Modrý a zelený blesk
Re: A co nabíjení
Výrobci tak nějak s českými podmínkami moc nepočítají. Žádní.
OndraTM
Velká škoda :-(
Velká škoda, že se problém objevil ..a že opět ale opět může znamenat zpoždění rozšíření alternativního řešení pohonu automobilů. Koncepce kdy je v autě malý spalovací motor, generátor a baterie mi připadá velmi rozumná. Jednak je zde velmi slušný dojezd, dokáže si poradit s nedostatečnou ienfrastrikturou dobíjecích stanic a přitom dokáže nabídnout výhody čistě elektrické jízdy. Nejsem příznivcem konspiračních teorií, jen doufám, že se nechystá něco podoného jako s konceptem EV1. Chtěl bych být lehce naivní a nevěřit, že existuje něco jako petrolejářská lobby ... kéž by. Každopádně si myslím, že kdyby bylo tolik usílí a peněz věnováno do projektů jako je Volt, a ne do slebých cest jako je vodík apod. ,dávno bychom jezdili i na elektrickou energii .. nebo alespoň z větší části.
Mr_Hypra
Re: Velká škoda :-(
Není problém na ní jezdit, ale vyrobit ji ekologicky v dostatečném množství a nezávisle na denní době.
feese
Volt, Amper
S touhle fantazií jim ty názvy pro auta brzy dojdou. Těším se až přijdou na řadu Odpor a Rezistor - to se bude dobře prodávat
hariprasad8
Re: Volt, Amper
Nebojte, oni na něco přijdou, ad toho je všude marketing, třeba jednotka vodivosti Siemens, ta už je sice zadaná, ale kdo ví...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!