Diskuze
Nový Opel Corsa nejprve ve verzi do zásuvky. Vyvinuli ji za dva roky
Děkujeme za pochopení.
M29a53r97t81i30n 57K59l55u77v61á58n86e26k
Neviem čo sa autorovi nezdá na designe. Mne príde fajn. Páči sa mi nápad nejsť do elektrodebility po hlave a spraviť auto univerzálne. Výhodné i z pohľadu exportu na trhy kde sa do elektriky nezbláznili.
O60d36s77t26r67a61n15ě69n17ý 51U65ž46i21v73a84t78e56l
J48a73n 17V19á85c94l60a72v96í73k
Trochu to připomíná eGolf. Pozitivum toho přístupu je, že menší výrobce jako Opel vše zvládne na jedné lince, nevýhoda je, že to auto bude kompromisem mezi motorizacemi a cena elektrické varianty bude srovnávána se základní benzínovou holoverzí.
G44e92o37r20g 81K93o59m45b56e26r83e46c
Mohou to být otevřená zadní vrátka, když přepřažení na elektřinu neklapne.
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/opel-corsa.A190606_125728_automoto_fdv
tak otevreny vratka kdyz ty e-hracky neklapnou? copak, copak? uz to zrejme nekterym dochazi ze to je slepa ulice
O85n69d98ř14e62j 50L57o97š94o81t87h
Že je to slepá ulice ví všichni, ale nic jiného jim nezbývá, musí plnit flotilové limity a automobilky se musí chovat politicky. Kdyby dnes nějaký šéf automobilky řekl, že EV je nesmysl, který se nemůže prosadit, tak ho zašlapou do země.
S14t18a58n75i20s19l44a54v 91N46o75v80o57t68n74ý
Jo tak super cena taková co odrovná všechny auta na benzín a naftu a ještě si budu pod zadkem vozit výbušnou směs
A84n32t81o69n93í12n 86S47v20o81b41o19d24a
eGolf má podobné řešení jako tato Corsa, trošku zaspali, ještě horší řešení jako eUp!, tedy pěkně starý model
V97l78a27d56i87m28í61r 16F83i50b11i11g34e47r
770 za auto co ujede sotva 300km. Tak na dojíždění do práce OK ale třeba někam na víkend přes celou republiku to moc není. Bude se muset zvýšit dojezd, počet nabíjecích stanic a o něco snížit cena. Auto na plyn vychází pořád o mnoho mnoho levněji a provozní náklady jsou skoro stejné.
M69i14r21o40s38l61a64v 35S26u34c87h84y
A jak často potřebujete s autem velikosti corsy jet přes celou republiku? Auto velikosti corsy je myšleno do města - podle německých průzkumů je průměrná dojezdová vzdálenost 39 km. I kdyby někdo tím autem dojížděl 2x tolik, zvládne to bez potíží. To je ale jen část pravdy. Ta druhá část říká, že za ty peníze pořídíte docela slušný kočár, který vás pohodlně doveze i dál než na konec naší republiky.
P26e70t47r 92B77á98č29a
Proc se porad snazi vyrabet ty elektricky kramy?
V55l22a28d29i91s39l17a67v 26B44u31r79y45š56e41k
protože se pístový krámy přestanou dělat. jejich vývoj je ukončen a slepá pístová větev uzavřena, elektrický krámy začnou nahrazovat brzy ty pístový, který už nebodou moct splňovat podmínky pro provoz a to především z důvodu vysokých emisí CO2, které už dál nepůjdou snížit a to ani s pomocí podvodů
V82l35a78d52i78m53i88r 80V53l39a70c70h
Průměrná marže výrobců je dlouhodobě 6%. Přechod na EV znamená příležitost zvýšit ceny nejen u EV ale jako výmluva i u normálního modelu. Levné už bylo...
P56e23t22r 16M51i80c55h21a28l
Ale já nehodlám dát za auto mega a víc. Navíc za auto pro mě nevhodné.
T21o81m33á69š 45Z30e13m46a87n
Plug-in hybrid má zjevný smysl pro každodenní dojížděče za prací - obvykle jedou 20-50 km denně a pokud to pojedou na baterky, tak to ocení i ti co jim bydlí po trase.
A elektrická 4x4 má smysl jako řešení pro občasné využití - dojetí pár km po sněhu, vyjetí z namoklé zahrady / louky atd. aniž by byl potřeba těžký kardan a mezinápravová spojka.
V68l50a97d54i39s74l68a88v 57B31u81r92y55š20e91k
každé auto má nějaký smysl, proto je lepší jich mít co nejvíéc a využívat je podle počasí, kabriolet, SUV, ellektrický auto s pohonem všech kol, luxusní sedan s šestiválcovým motorem, hybrid a využívat je podle předpovědi počasí a cile cesty, tak je jasný, že do Řecka nepojedu elektrickým autem, ale luxusním sedanem a naopak do tesca nepojedu luxusním sedanem, ale elektrickým autem, pokud nemá pršet a bude pěkně, tak zase můžu využít kabriolet atd
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej zahrady 4 180 m2
Všechovice, okres Brno-venkov
2 500 000 Kč