Diskuze
Dieselgate už klepe i na dveře Opelu, 60 tisíc dieselů se chová divně
Děkujeme za pochopení.
P69e31t15r 21H86a44r81i86p35r76a75s72a78d 51H91a48j44i36č
Psal jsem už jinde. Problém není splnit normy, dokonce ještě mnohem tvrdší, problém je, za jakou to bude cenu.Může výrazně zvednout prodejní cena a i provoz bude dražší. Rozhodně se zvedne trochu i spotřeba.
J75a41n 20D14l59o58u71h19ý
Na fotce je ECOTEC. To je ale "benzinak" preci
H63o38n44z13a 36T21a78r
"Nekonečný" seriál Jedou v tom všichni Dalším Dílem Pokračuje
https://www.youtube.com/channel/UCM5qU1vPX3yrrQdFNTL5IbQ/videos
P61e58t10r 26M97i85c28h28a85l
Když jsem před časem psal, že máslo na hlavě mají všichni, někteří jedinci se smáli. ... Teď se směju já. :-)
P56e82t59r 58H47a75r21i18p66r13a35s83a13d 64H70a56j49i76č
legrační na tom je, jak se to postupně rokrývá, tak je to čím dál jasnější. Zatím odolávají Asijati.
P80e53t51r 31Č50e63r93m27á92k
To je problém toho že když dva dělají totéž není to totéž. Paradoxně ten původní dieselgate problém u VW byl jeden z mála co byl legální a KBA prošel - byl totiž "chytře" postaven nikoliv na rozpoznání měřícího cyklu (to je výslovně zakázané, proto teď KBA tyhle další auta kosí) ale na naprogramování jednoho jízdního režimu na zcela identické podmínky.
R90o32m46a49n 57M22a33r57t76í97n22e71k
když už diesel, tak jedině ve vozidle francouzské výroby, nejlépe citroen.
V86í26t 35C46h33a84l93u57p92a
No a obecně nejlépe benzín atmosféra dvoulitr, japonec, nebo korejec. Kdo je šetřílek, ideálně s přestavbou LPG.
V38á68c58l18a46v 74P43o34l41á94k
Nemyslím motory Isuzu, ale dieselové motory Opel se odjakživa chovaly divně.
A63l30o81i29s 84S29t62a77r71ý
Tak proto to GM včas prodal? Uvidíme, jestli si to hoši od PSA smluvně podchytili.
P78e17t93r 57S36t15e92j36s26k84a27l
Tak to jsou myslim ty vozy, ktere Euro 6 "splnili" bez SCR jenom s DeNoxem. Ze pry to staci. Jiste na to mereni v te dobe to asi postacovalo. A aby DeNox nezral moc nafty, tak se cisteni spalin za jizdy vyplo. Majitel dieseloveho vozu nejradeji hledi na diplej palubhiho pocitace s prumernou spotrebou ne do spetneho zrcatka.
R32o44b13e57r51t 14S95e50d26l69á17r
Dieselgate zaklope na dvere všetkým výrobcom...otázka je kedy
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...