Diskuze
Opel mění kvůli emisím motory, první přichází nejsilnější turbodiesel
Děkujeme za pochopení.
L26u98k43á38š 24M16a39l69v45i69n74s54k85y
Jojo, to bylo řečí v diskusích, jak jsou emisní limity nesplnitelné a jak za všechno může zlý euroúředník popírající fyzikální zákony.
M94a47r70t33i36n 84K68a18r72á11s88e17k
A pak prijdou zakerne automobilky, a ty motory popirajici fyzikalni zákony zacnou vyrábět po milionech...
T43o61m36á52š 16R25ů17ž95i73č54k98a
Tak dieselobijci kde jste? Vstávat a cvičit!
J23i87ř48í 83S69c92h94w77a44c66h
proti novému dieselu provozovaném ve stavu jak byl homologován tedy s funkčním EGR ventilem, DPF a SCR nic nemám. V těch motorech problém nevidím. Problém je obvykle v jejich uživatelích, co je provozují po dosažení 100- 200 tisíc km a neinvestují do "údržby".....
J48i44ř64í 23S40c67h90w96a52c97h
Spotřeba: "....Ve městě by to mělo být 5,3-5,32 l/100 km, mimo město 4,6-4,52 l/100 km, v kombinaci 4,9-4,82 l/100 km...."
Mohl by mi někdo fundovaný vysvětlit smysl toho nově uváděného rozsahu spotřeb? Na mě to působí poněkud "chaoticky". Druhé číslo v rozsahu je řádově přesnější než to první, u prvního rozsah stoupá u dalších dvou rozsah klesá. Velikost rozsahů je na úrovni 0,5-2%, tedy v podstatě naprosto nepodstatná záležitost.....
J54a30k44u71b 77S42e92k62e59r46a
Dle mě je jednoduché vysvětlení, jedná se o překlep.
V reálném provozu si člověk dosadí místo 4,6-4,52 znaménko + a dostane se na spotřebu, kterou má očekávat.
J88a30n 92T71a20r47a46b83a
Od dvoulitrů nahoru paradoxně automobilky nemají problém plnit normy u dieselů, zatímco u zážehových motorů se to pořád moc nedaří. Ale městští konšelé pořád urputně bojují proti dieselům včetně těch s euro6....
V56l26a97d30i55s53l92a53v 76B16u36r10y41š27e96k
bojují proti starým, ale ty nejmodernější by se s nimi mohly svést taky, ne kvůli emisím, ale z právního důvodu, ale je to celkem složitý a v diskuzi to nemá cenu rozebírat
M76a27r50t91i12n91a 31L16e58v73á
Vcelku kvalitní motory Fiat, nahrazují motory PSA.
J43a56r32o75m60i70r 63F86a12r30e90k
No a jak jsou na tom s kvalitou motory PSA?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!