Diskuze
Opel mění kvůli emisím motory, první přichází nejsilnější turbodiesel
Děkujeme za pochopení.
L90u65k24á73š 28M18a13l22v23i41n62s57k24y
Jojo, to bylo řečí v diskusích, jak jsou emisní limity nesplnitelné a jak za všechno může zlý euroúředník popírající fyzikální zákony.
M97a96r83t50i49n 27K82a97r27á74s81e60k
A pak prijdou zakerne automobilky, a ty motory popirajici fyzikalni zákony zacnou vyrábět po milionech...
T14o20m20á79š 69R11ů24ž52i33č45k81a
Tak dieselobijci kde jste? Vstávat a cvičit!
J67i50ř15í 14S63c49h75w19a57c66h
proti novému dieselu provozovaném ve stavu jak byl homologován tedy s funkčním EGR ventilem, DPF a SCR nic nemám. V těch motorech problém nevidím. Problém je obvykle v jejich uživatelích, co je provozují po dosažení 100- 200 tisíc km a neinvestují do "údržby".....
J57i79ř18í 47S16c90h64w72a89c41h
Spotřeba: "....Ve městě by to mělo být 5,3-5,32 l/100 km, mimo město 4,6-4,52 l/100 km, v kombinaci 4,9-4,82 l/100 km...."
Mohl by mi někdo fundovaný vysvětlit smysl toho nově uváděného rozsahu spotřeb? Na mě to působí poněkud "chaoticky". Druhé číslo v rozsahu je řádově přesnější než to první, u prvního rozsah stoupá u dalších dvou rozsah klesá. Velikost rozsahů je na úrovni 0,5-2%, tedy v podstatě naprosto nepodstatná záležitost.....
J13a91k11u42b 70S60e43k71e73r61a
Dle mě je jednoduché vysvětlení, jedná se o překlep.
V reálném provozu si člověk dosadí místo 4,6-4,52 znaménko + a dostane se na spotřebu, kterou má očekávat.
J12a82n 98T22a78r43a76b97a
Od dvoulitrů nahoru paradoxně automobilky nemají problém plnit normy u dieselů, zatímco u zážehových motorů se to pořád moc nedaří. Ale městští konšelé pořád urputně bojují proti dieselům včetně těch s euro6....
V71l13a27d16i62s40l70a32v 94B32u86r59y54š49e54k
bojují proti starým, ale ty nejmodernější by se s nimi mohly svést taky, ne kvůli emisím, ale z právního důvodu, ale je to celkem složitý a v diskuzi to nemá cenu rozebírat
M11a21r62t16i14n57a 24L94e32v94á
Vcelku kvalitní motory Fiat, nahrazují motory PSA.
J76a35r47o92m22i31r 95F90a68r20e24k
No a jak jsou na tom s kvalitou motory PSA?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!