Diskuze

Nová Insignia v testu: velký opel nabídne náramné svezení

Evropská komise před pár dny schválila převzetí Opelu koncernem PSA. A Francouzi si mnou ruce, v insignii dostali skvělé auto, které je rovnocenným konkurentem passatu nebo mondea. Jestli je krásnější než superb nebo Kia Optima, si každý rozhodne sám.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velice se mi líbila i stará Insignia, do té chvíle, než jsem si do ní sedl. Uvnitř bylo místo jak v Astře, výrazně méně než ve Vectře C, kterou jsem kdysi měl a kterou měla nahradit.

Tohle je úplně jiné kafe, škoda že asi poslední solidní auto od Opelu;-(

0 0
možnosti

No, ono nazvat toto Auto velkym je ponekud prehnane. Velkymi Opely byly Admiral, nebo Commodore. tohle Auto se da srovnavat s poslednim spolehlivym autem teto znacky, totiz Rekordem.

0 0
možnosti

P59e40t20r 81H53o41r83á43k

26. 7. 2017 20:23

Uvažoval jsem o tom jako nepodnikatel, ale po seznámení s jejich slevovou politikou jsem od toho upustil. Rv Nebudu nikoho dotovat.

0 0
možnosti

Já se zase zajímal o Passata a taky jsem nepochodil. Dražší auta jsou prý jen pro podnikatele, měl jsem smůlu :-P

0 0
možnosti

Nevypada spatne, ale konecne po dlouhe dobe by to mel byt zase spolehlivy a kvalitne zpracovany Opel.

0 0
možnosti

P47e44t96r 97M74i69c70h85a67l

26. 7. 2017 11:23

Pěkný Opel. Bohužel asi poslední.

3 0
možnosti

Na prvni pohled hodne podobne jako Mazda 6, ale nejsou jediny, kdo to okopcil - dominantni predni maska a pak ty linie .. chapu, ze se neda odolat a trochu opisovat.

2 1
možnosti

P31e42t16r 47H52o57r94á33k

26. 7. 2017 18:23

Nic neokopčili, Proporce nové insignie vycházejí v podstatě ze staré insignie. S mazdou je to podobné jen v tom, že je to dlouhé.

1 0
možnosti

četl jsem více recenzí, a náramné svezení nabídne až dvoulitr v benzinu. A ta spotřeba už je dost velká.

0 0
možnosti

Chcete velké a rychlé auto. Nemůžete koukat na spotřebu a chtít jezdit za 5.5

7 0
možnosti

Mně se Insignia opravdu líbí. Ale ty ceny. Na první pohled se to tváří jako bomba, která do segmentu přináší snížení pomalu o 100 tis. oproti konkurenci. Ale pak začnete konfigurovat vlastní požadavky a je to v háji. Třeba za mě úplně jednoduše: nechci naftu a benzín s 1.5 objemem taky ne. I v testech je ta 1.5 hodnocená jako šíleně lenivá. A zbývá mi jediná volba - 2.0 turbo 191 kW. Abyste tenhle motor mohli mít, musíte si vzít minimálně druhou nejvyšší výbavu Dynamic a šup, jste na ceníkovce 963.300,- a to jsem tam ještě nepřidal ani prd. Jakmile člověk začne jenom trochu vymýšlet (přidával jsem hlavně položky zaměřené na řízení a audio - prostě aby s tím autem byla zábava, žádné jízdní asistenty, které mi to vysloveně nenutí), máte velký problém se dostat pod 1,1 mil. Nakonec ta samá cena jako Superb 2.0 TSI 162 kW, o něco levnější než 206 kW. Takže to nakonec zase bude jen rozhodnutí podle vkusu.

1 0
možnosti

No, nesmite ale zapominat, ze ochota "prizpusobit" realnou cenu vasim pozadavkum bude u dealera Opelu vzdy vyssi nez u dealera Skodovky ;-)

0 0
možnosti

mi se Insignia líbí, už řadu let, včetně té nové,

0 0
možnosti

Design je věs subjektivního vkusu. Také zde vidím podobnost, ale mně například tento design přijde o dost lepší, je takový dotažený, kdežto Mazda vsází na prvoplánové překombinovaně oblé tvary a výsledek mi přijde takový neosobitý - něco jako design u Hyundai. Ale věc názoru.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...