Diskuze

Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve srovnání se stejně starými konkurenty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J70a42n 76D59l46o62u39h60ý

22. 10. 2017 15:22

Narozdil od Fordu se to sype "az" ve 200 tisicich a nahradni dily na to stoji par penez. Bavim se o benzinovem oplu nikoliv tyhle dieselovy zrudnosti...

0 0
možnosti

J75a81n 63U31l41m

20. 10. 2017 7:04

Jak se to říká: Opl opl, do toho bych kopl!

Ani nový ne, nikdy!

1 0
možnosti

Ojetý opel, mokrý sen všech Bulharů.....

1 0
možnosti

J63a11n 40D77l51o97u74h11ý

19. 10. 2017 12:07

Ja ale nechci cist clanek o tom jak si koupit "rozbitej" diesel. Tohle jsou presne standartni poruchy ojetych dieselu. Ani carka v clanku o insignii v benzinu!

3 0
možnosti

Jo jo, a ojetých benzínech není nic špatného. A ojetinu těžko bude někdo kupovat s tím, že ročně napítá po dálnici 20 tisíc :-D

Takže za mně je benzín u ojetin zcela na místě....

0 0
možnosti

Pohotovostní hmotnosti

- Insignia(2014) 2.0 CDTi 103kW - 1613kg

- Superb 2(2014) 2.0 TDI 103kW - 1535kg

toliko k té nadváze.

3 0
možnosti

Mimochodem má Insignia v tomto srovnání i větší šířku na sedadlech vpředu (1530/1480), i vzadu (1480/1460), výšku vzadu (1000/930). O srovnání s OII, jak tu někdo zmiňoval ani nemluvě.

1 0
možnosti

P80e22t26r 55L51u50k90e55š

18. 10. 2017 22:25

Pár postřehů po 4letech s Insignií Sport Tourer Cosmo ...

- motor se 120kW ani nepozná nějakých 200kg, které se tady řeší (je velmi málo aut, které mě na českých silnicích předjedou)

- skvělé ovládání a perfektně sedí při rychlé jízdě

- pořizovací cena v plné výbavě byla daleko nižší než zmiňované vozy (Passat, Mondeo, atd.)

- spotřeba velmi dobrá (při dodržování předpisů do 5litrů - jako to bývalo u starých koncernových motorů - také jsem měl Superba)

- všichni pasažéři na zadních sedadlech si libují jaké jsou tam pohodlné sedačky a nikde žádné studené plasty (pravda je, že 3 lidi se na zadní sedadla vejdou špatně)

- kufr bych tak 2krát do roka potřeboval větší, ale nijak nestrádám

Nevím co zvolím za nové auto v příštím roce, ale na Opel Insignia nemám žádnou stížnost a určitě nelituji jeho pořízení ...

0 0
možnosti

2 metráky navíc není nic zanedbatelného. O dva metráky lehčí konkurenci stačí třeba jen 110 kW a přitom bude její dynamika vyšší. Samozřejmě se ty dva metráky negativně promitají i do spotřeby....

3 0
možnosti

Insignia mohlo být super auto, já mám Opel moc rád. Těch 200 kilo navíc oproti zbytku segmentu bych odpustil a pomalejším řidičům by to nemuselo vadit, ale využití prostoru je hrozné! Boční stěny kufru jsou snad 30cm tlusté a vůbec celé auto je zvenčí jako A6 a zevnitř jako A3.

http://www.veciautomobilove.cz/upload/ck/images/2013/Opel_Insignia_ST_2_0_CDTI_06.jpg

1 0
možnosti

Z této Insignie jsem byl nadšený do té doby, než jsem s ní pár dní jezdil.

Opravdu težké auto a místa uvnitř jako v Astře.

3 1
možnosti

Mně se nelíbí ty dveře od kufru a to tak, že hodně a tudíž jsem o ní kvůli tomu nikdy ani neuvažoval. To musela vymyslet hlava...

2 0
možnosti

P92e73t91r 57B68á95č36a

18. 10. 2017 13:09

Stokrat lepsi jak naka smesna Ochcavka.

3 6
možnosti

Tady si někdo plete zařazení vozů do kategorií. Zřejmě amatér s dobré stáje.;-)

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...