Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na zajíce s Opelem Insignia. Na podzim přijde Country Tourer

aktualizováno 
Opel se rozhodl vyrovnat konkurenčnímu koncernu Volkswagen. Proto přichází s novou verzí modelu Insignia, upravenou do lehkého terénu. Auto bude vždy k mání s pohonem všech kol, bude mít zvýšený podvozek a chybět nebude ani obligátní oplastování karoserie.

Opel Insignia Country Tourer | foto: Opel

Insignia je na trhu už téměř pět let, takže country verze přichází v poslední třetině životního cyklu modelu. 

Opel šel na úpravu modelu Insignia stejně jako Volkswagen u Passatu Alltrack. V nabídce budou tři předem definované modely Country Tourer s trojicí agregátů a pohonem všech kol. Passat je na tom úplně stejně a dokonce i výběr motorů je shodný: dva diesely a jeden benzínový.

Fotogalerie

Insignia Country Tourer se představí v premiéře na autosalonu ve Frankfurtu. Od té chvíle bude terénní varianta v prodeji a výrobce zveřejní i ceny. Fotografie novinky a základní technické specifikace však Opel představil už s předstihem.

Upravená Insignia bude v prodeji jen ve verzi s pohonem všech kol systému Haldex a elektronickou uzávěrkou diferenciálu. Výkon bude možné rozdělovat podle potřeby mezi přední a zadní nápravu v plném rozsahu. Na asfaltu s dobrou trakcí bude poháněna primárně přední náprava jako u běžné Insignie. V nabídce bude i adaptivní podvozek FlexRide. Pro jízdu v terénu bude mít Country Tourer podvozek zvýšený o dva centimetry.

Může se hodit

Také potřebujete nové auto? Vyberte si z desítek modelů značky Opel na Automodul.cz

Další úpravy jsou už spíš jen estetického rázu. Auto si ponese plastové lemy prahů a blatníků a také lemy předního a zadního nárazníku. I potud tedy stejný postup jako u konkurence, což platí i o částečném zakrytování podvozku. Celkově působí upravená Insignia robustním dojmem, což jistě bude cílová skupina zákazníků s povděkem kvitovat.

Opel Insignia Country Tourer

U Country Toureru bude na výběr ze tří motorů. Benzínový dvoulitrový přeplňovaný motor SIDI poskytuje nadprůměrných 184 kW a točivý moment 400 Nm. Základní diesel nabídne 120 kW a 350 Nm točivého momentu, silnější diesel biturbo pak 143 kW a 400 Nm.

Silnější diesel bude v prodeji jen se šestistupňovou automatickou převodovkou. U benzínového motoru a slabšího dieselu budou mít zákazníci na výběr mezi stejným šestistupňovým automatem za příplatek a základní manuální šestistupňovou převodovkou.

Autor:


Nejčtenější



Další z rubriky

Nejmenší audi přišlo o diesely a přidalo na agresivitě a digitalizaci

Audi A1 Sportback 2018

Audi po osmi letech mění nejmenší modelovou řadu A1 Sportback. Agresivnější vzhled doplňuje paleta výhradně zážehových...

Vlajková loď Citroënu se představuje Evropě. Je to SUV bez 4x4 s tříválcem

Citroen C5 Aircross

Citroën zcela překopal nabídku svých modelů. Naposled přišla řada na nejvyšší model C5. Tradiční sedan a kombi...

BMW má zase superkupé. Českou cenu má zatím jen diesel za 2,7 milionu

BMW 8 2018

BMW začne na podzim prodávat velké luxusní kupé řady 8, která se tak vrací do hry po téměř dvaceti letech, kdy se...

Najdete na iDNES.cz