Nový Opel Insignia = nové jméno pro novou éru - tak vidí budoucnost své novinky, bojující o přízeň zákazníků s passatem, mondeem, nebo Peugeotem 407, automobilka z Rüsselheimu.
Nástupce modelu vozícího na kufru hrdé a úspěšné jméno Vectra se představí v červenci příštího roku na autosalonu v Londýně, kde ovšem ponese - jak je v Británii zvykem - značku Vauxhall. Moc dalších informací automobilka ven nepustila.
Podle nepotvrzených informací má prodej sedanu odstartovat v září, kombík dorazí až v prosinci, kdy dojde na liftback se prozatím neví, v nabídce ale chybět nebude. Oproti stávající hranaté vectře má insignia nabrat centimetry do délky a šířky. Spočívat bude na podvozkové platformě Epsilon koncernu GM.
"Úroveň komfortu modelu Insignia a jeho ohleduplnost k životnému prostředí je vzorem i pro většinu výrazně dražších konkurentů," nechal se slyšet Alain Visser, marketingový ředitel General Motors Europe.
Insignia se budou vyrábět v mateřském závodě Opelu v německém Rüsselsheimu, o kterém automobilka hrdě prohlašuje, že je to jeden z nejmodernějších automobilových provozů světa.
Opel slibuje pro insignii "sofistikované technologie", "vyspělé systémy pohonu", "vysokou mírou aktivní bezpečnosti" a "uživatelsky přátelské rozhraní mezi řidičem a jeho vozem". Necháme se překvapit s čím se automobilka s bleskem ve znaku příští rok vytasí...
Tradice opelů střední třídy sahá až do 70. let minulého století, kdy se představil model Opel Ascona, kterých se postupně ve třech generačních podobách prodalo na 4,4 milionů exemplářů. Následníkem Ascony se stala v roce 1988 Vectra, kterých se ve třech generacích dosud prodalo více než 5,5 milionů kusů. |