Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Opel Insignia: má i pět dveří, na kombík se čeká

  13:55aktualizováno  13:55
Jak bude vypadat nástupce Opelu Vectra ve verzi sedan, už se ví od dubna. Na autosalon do Londýna, který se koná na přelomu července a srpna, si rüsselheimská automobilka připravila také pětidveřovou karosářskou verzi.

Opel Insignia | foto: Opel

Premiéru své vlajkové lodi si Opel přichystal na autosalonu British International Motor Show, který se koná od 23. července do 3. srpna.

Kromě klasické limuzíny se představí také liftback se splývavou zádí, která jde otevřít. Je jisté, že časem přibude ještě kombíková verze.

Čtyř i pětidveřová verze mají shodnou délku 4 830 mm, rozvor je 2 737 mm. Opel předpokládá, že si zákazníky rozdělí napůl. Podle zkušeností prý například v Německu a Španělsku raději kupují čtyřdveřové verze, o dveře navíc mají zase raději Britové a Francouzi.

Opel Insignia

Insignia se bude chlubit skvělou aerodynamikou, kterou prý specialisté automobilky ladili více než 650 hodin v aerodynamickém tunelu. Insignia se tak podle Opelu může chlubit nejlepším koeficientem aerodynamického odporu ve třídě Cx = 0,27.

Sluší se připomenout, že to není poprvé, legendární kupé Calibra z konce 80. let se chlubilo dodnes výjimečným aerodynamickým koeficientem Cx = 0,26.

Do začátku je potvrzena nabídka 7 motorů splňujících chystanou ekonormu Euro 5. Čtyři benziňáky nabídnou 115 (čtyřválec 1,6 l) až 260 koní (vidlicový šestiválec V6) výkonu. Dvoulitrový turbodiesel bude k mání ve třech výkonových verzích, od 110 do 160 koní. Všechny převodovky budou šestistupňové.

Kromě podvozku s nastavitelnou tvrdostí bude k mání také verze s pohonem všech kol Adaptive 4 x 4.

Lahůdkou pak je kamera, která čte značky a upozorňuje řidiče na rychlostní omezení nebo zákaz předjíždění. Více si o kameře, která čte značky, přečtěte zde

První insignie se objeví v německých dealerstvích ještě před koncem tohoto roku. V Česku je budeme potkávat až příští rok.

Opel Insignia

Autor:




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.