Křídlatý koncept se vzhůru otevíranými krovkami dveří se v této podobě do sériové podoby nikdy nedostane. Ale je to krásné snění. Návrat slavného jména minulosti Opelu a parádní kupé s výraznými tvary by se milovníkům značky líbilo. Jenže v dnešní době, kdy je zrovna Opel jednou ze značek, které to mají opravdu nahnuté, není na hrátky čas.
Šéf značky Karl-Thomas Neumann mluví o novodobé interpretaci monzy jako o opelu budoucnosti. Ale velké šestiválcové kupé jako to představené ve Frankfurtu v roce 1977 určitě v nejbližších letech nekoupíte. Vždyť ani nový koncept kupátkem není. Je to spíš stylový kombík, jakým se říká shooting brake.
A tak se musí milovníci aut vydat za tři týdny na autosalon do Frankfurtu a na stánku Opelu snít.
Moderna
Přikrčený koncept je vysoký pouhých 131 centimetrů, ale na délku je to pořádný kus auta, měří 4,69 metru. Do kufru se vejde 500 litrů.
Opel udává, že pilot sedí za volantem o 15 centimetrů níž než v běžných sériových modelech. Zaujme přístrojovka tvořená 18palcovým displejem, který zobrazuje informace ve 3D.
Pohyb obstará elektromotor. Baterky dobíjí v roli generátoru litrový přeplňovaný tříválec SIDI, který je další ohlášenou frankfurtskou premiérou Opelu. V monze je však upraven na spalování zemního plynu, v sériových modelech bude pít benzin.