Diskuze
Stěhovací přeborník v novém: Opel Zafira Tourer
Děkujeme za pochopení.
l.g
V článku jaksi chybí
docela podstatná skutečnost, že nový model je vnějšími rozměry podstatně větší než předchozí a tím se jednou nohou dostává už do vyšší kategorie rodinných vozů do společnosti třeba Fordu S-Max. To je i důvod, proč bude Opel souběžně dál vyrábět i model starší. Je to velká škoda, protože stará Zafira jakožto provecení "Clasic" bude mít oholenou výbavu. Přitom ta nová už nebude univerzální auto, s kterým se bez problémů dalo jezdit i parkovat ve městě a přitom na delší cesty bylo velmi komfortní. Bude to rodinný stěhovák do města téměř nepoužitelný.
taknevim
Re: V článku jaksi chybí
A já mám názor do písmene opačný. Se Zafirou B, 103 kW ve slušné výbavě jsem jezdil 3 roky a považuji ji za malou a pro 5 a více lidí nekomfortní . Potřebuji "nutně rodinný stěhovák" nejlépe 4 x 4. Takže jaksi záleží na úhlu pohledu.
Johnny006
Už Zafira A i B je super auto. Teď bude ještě praktičtější
nicméňe co mě mrzí je, že v nabídce jsou jenom samé trapné turbomotory .
Aspoň, že Astru Sportstourer nabízejí stále i i s klasickými atmosférickými benziňáky. Před dvaceti lety měl Opel superbezproblémové 8v motory s nepotkatelnou konstrukcí jako třeba nezničitelný C20NE. Asi můžeme poděkovat normám EURO, takže už ani Opel nanabízí jednoduchá a nenáročná auta. Tuhle novodobou turboposedlost všech automobilek fakt nechápu.
Pro mě by mohl být zajímavý jedině snad ten model Zafiry na plyn....
stoklis
Re: Už Zafira A i B je super auto. Teď bude ještě praktičtější
no jelikož v současné zafiře je motor na CNG taky Turbo tak bysis asi moc nepomohl
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...