Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

KOMENTÁŘ: Nejistá budoucnost stojí sedmkrát víc než zavedená značka

Za výrobce kamer a softwaru do aut budoucnosti, která je bůhvíjak vzdálená, zaplatil Intel 13 miliard dolarů. Zavedenou automobilku pevně usazenou v Evropě si původní majitel cení na 2,2 miliardy dolarů. Nenafukuje se další bublina?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

M31a11r46t74i54n 71J57a87g24r

14. 3. 2017 23:34

"Prozatím se podívejte, jak mizerně takový robot řídí auto v reálném provozu"

Když na to tak koukám tak takových robotů potkávám denně desítky.

4 0
možnosti
MK

tak hlavně intel potřebuje dohat tržní podíl proti nvidii, takže za mě logickej krok kterej obsahuje tu třetinu navíc, zbytek je kombinace poptávky a nabídky včetně ušetřeného času a existující zákaznické základny. zatímco koupit si opel a příště seat je uplně normální tak co 5 let překopat celej car management na nového dodavatele tak easy není.

0 0
možnosti
JH

J15a20n 85H30o91r17a56k

14. 3. 2017 22:42

Ona je otazka jestli z licenci na ten SW nemaj ve vysledku vic penez nez z jednorazovyho prodeje auta :D

0 0
možnosti
Foto

Jak mizerně řídí Tesla? Intel koupil Mobileye, ne Teslu!

Tak se podívejte, jak se s Mobileye svezl po jeruzalémské dálnici velvyslanec Dan Shapiro: http://www.timesofisrael.com/us-envoy-takes-a-ride-on-israeli-driverless-car/

Pozn.: Dan Shapiro není Andrew Schapiro, ten první byl velvyslancem USA v Izraeli, ten druhý v ČR.

1 0
možnosti
MK

No tak ono to muze byt taky "pontecialni budouci zlaty dul stoji 7x tolik, nez dlouhodobe ztratova znacka, jejiz provoz bylo potreba dlouhodobe sanovat"

3 0
možnosti
MM

M20a94r43e25k 89M60a53l62ý

14. 3. 2017 20:21

No právě... a to se uvidí až v budoucnu, jestli to byl od Intelu nos na dobrý nákup a nebo to časem potichu odepíšou :-)

0 0
možnosti
MS

Tak řekl bych, že Tesla řídí jako spousta účastníků zdejších diskuzí, kteří u každé nehody říkají, že jim by se to nestalo, protože vždycky jedou tak aby mohli včas zabrzdit, pokud jim kolemjdoucí skočí pod kola. Jinak asi tyto systémy mají smysl, protože na silnicích je stále víc lidí, kteří řídit neumí a ani nechtějí. Jsem ovšem rád, že jsem ještě stihl možnost řídit, věnovat se přitom řízení a užít si to.

6 0
možnosti
Foto

Copak řízení auta,ale řízení státu by takové software dokázalo nepochybně lépe, než třeba ztroskotanci jako Merkel nebo Šulc. Navíc by odpadly náklady na zbytečný parlament, který se potřebuje výhradně na desetiminutový objednaný potlesk po projevu bafuňářky, ve kterém se žádná podstatná pointa nenajde.

2 2
možnosti
PP

P47e80t31r 76P14e51t25r

14. 3. 2017 22:49

To mě vždycky pobaví :D Merkelová a pod dovedli Německo do stavu, kdy mají spoustu nechtěných imigrantů, které si ovšem můžou ekonomicky dovolit a u toho ještě stíhají dotovat celou východní Evropu.

No a my máme super politiky, kteří naši zemi nezvládají ani přesto, že tu žádné imigranty nemáme. Zvolili jsme si je sami, svoji volbou ženeme tuhle zemi do záhuby a smějeme se ostatním, ačkoliv jsou mnohem schopnější.

I přes lidi jako Merkel si Němci umí svoji vládu zvolit a sestavit tak 100x lépe než my češi, kteří na ně nadáváme.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!