"Nadupaný" roadster o hmotnosti pouhých 930 kilogramů je poháněný uprostřed uloženým přeplňovaným motorem řady ECOTEC o objemu 2,0 l. Maximální výkon motoru činí 147 kW (200 k).
Nejvyšší točivý moment 250 Nm má řidič k dispozici už při otáčkách 1950 ot/min. Speedster zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,9 sekund. Maximální rychlost pak činí 240km/h.
Zajímavý je též údaj o poměru výkonu motoru k hmotnosti vozu, který u speedsteru turbo činí 6,3 kg/kW.
Tvary Speedsteru známe již z jeho civilnějších verzí. Otevřený dvousedadlový roadster, s hliníkovým rámem a karoserií ze zpevňovaného skelného laminátu. Aerodynamiku vylepšují optimalizované přední a zadní spojlery. Modifikovány byly i nasávací otvory v bocích vozu, které mají zaručit dostatečné chlazení brzd.
Dostatečně atraktivní vzhled dodávají speedsteru turbo sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin. Kromě pohonné jednotky dostal speedster pro rok 2003 také nový interiér.
Opel Speedster Turbo bude vyjíždět z výrobní linky britského výrobce Lotus Cars v anglickém Hethelu.
Opel Speedster Turbo |
Opel Speedster Turbo - čelní pohled |