Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Opel Vectra GTS dostane dvoulitr s turbem

  11:31aktualizováno  11:31
Sportovně laděný hatchback německé automobilky bude pohánět zcela nový přeplňovaný motor. Svou první premiéru si odbude na autosalonu v Ženevě a k prvním zákazníkům dorazí už letos na jaře. Standardně bude dodáván s šestistupňovou převodovkou.

Nově vyvinutý celohliníkový agregát 2.0 ECOTEC Turbo má oslovit zejména zákazníky, kteří hledají vůz se sportovními parametry a ještě únosnou spotřebou.

Nejvýkonnější čtyřválcový motor v nabídce Opelu nabídne solidní výkon 129 kW, přičemž průměrně si řekne jen o 8,9 litrů na 100 km. Řidiče potěší také točivým momentem 265 Nm dostupném v rozmezí 2500 – 3800 otáček.

S přeplňovaným dvoulitrem splňujícím emisní normy Euro-4 bude standardně dodávána zcela nová kompaktní šestistupňová převodovka umožňující optimální využití jeho potenciálu.

Vectra pak dokáže zrychlit na 100 km/h za 9,1 sekundy, z 80 km/h na 120 km/h akceleruje jen o desetinu sekundy déle. Maximální rychlost se ustálila na 230 km/h. Pro srovnání nejvýkonnější šestiválec 3,2 V6 na stovku sprintuje za 7,5 sekundy a dosáhne rychlosti 248 km/h.

Tato pohonná jednotka přitom nezůstane výsadou jen sportovních Opelů. Setkáme se s ní také u běžných Vecter a zejména pak u modelu Signum.

Na jaře letošního roku výrobce přijde s akčním model Vectra GTS Turbo se sedmnáctipalcovými koly zdůrazňujícími potenciál vozu, v němž bude motor poprvé nabízen.

Opel Vectra

Opel Vectra

Autoři: ,


Témata: Normy, premiéra, Ženeva, GTS, Opel


Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.