Diskuze

Změny v zákulisí prodeje aut. Po Opelu dostali výpověď i dealeři VW

Článek o tom, že všichni dealeři Opelu v Evropě dostanou výpověď a během dvou let jim budou nabídnuty nové smlouvy, vzbudil velký rozruch. Pátrali jsme dál, jak se situace vyvíjí a především jaký dopad to bude mít na zákazníky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Větší tlak na prodej a menší na poskytování ostatních služeb a zázemí povede k menšímu důrazu na servis a další poprodejní služby... tedy i o pokles zájmu zákazníků o koupi vozu té značky, když budou vědět, že dealer bude smlouvou motivován k prodeji nových vozů, nikoliv k ostatnímu servisu.

V tomhle má Kia dle článku lepší přístup – když sledují poskytovaný servis, tak zvyšují šanci, že zákazník si zvolí auto jejich značky.

Jestli nějaká značka pociťuje malé prodeje, tak se má s kvalitou aspoň trochu přiblížit 90. letům, a pak lidi budou jejich vozy chtít. Když málo prodává celá značka, a to napříč státy, tak to asi není chyba dealerů, ale chyba výroby/vedení.

0 0
možnosti

Mně v autorizovaných servisech chybí odborník na elektroniku.

7 0
možnosti

K čemu by tam byl? Každý mechanik by měl umět pracovat se servisním počítačem, v případě větší závady se může obrátit na technika na ústředí, popř na technika ve výrobním závodě. Tak to funguje ve značkovém servisu.

2 3
možnosti

Ja mam hlavne obcas pocit, kdyz prijdu k dealerovi, ze oni snad ani prodat nechteji..... Kdyz se trosku zeptate mimo to co maji zavedene, treba vyzkouseni si auta s benzinovym motorem, reknou, ze nemaji a ani se nesnazi pro to neco udelat.....

11 0
možnosti

a co proto asi tak může udělat? Když ho nemá na skladě? Může ho objednat ale přijde tak za 3 měsíce...a nebo myslíte, že vás dobrovolně pošle ke konkurenci? Jak již jsem psal níže...dealeři od jedné značky si sami sobě konkurují. A opravdu si mezi sebou zákazníky přihrávat nebudou.

2 0
možnosti

Celý ten systém dealerského prodeje u aut je podivný, zejména když si určuje podmínky včetně vzhledu autosalonu automobilka sama.

Proto by si měla každá automobilka vybudovat své vlastní prodejní místa jako součást firmy a soustředit se tak na budování vztahu se zákazníkem, nikoliv s dealerem, kterému nastavuje více či méně nesmyslné podmínky, na které on musí používat různé triky, aby je splnil.Rv

16 1
možnosti

J82a73n 88V51í91t17e68k

4. 5. 2018 12:22

Myšlenka dobrá, ale ve výsledku to vyjde na stejno. Ty podmínky zůstanou, akorát je bude muset plnit místo vlastníka dealerství manažer dané pobočky.

0 0
možnosti

Minulý týden mi došlo sdělení, že na Opel Astře na které jezdím 2 roky! mám vadný software řídící jednotky. Musím na výměnu, sice bezplatnou, ale 2 roky mě nechali jezdit.

Vlastnil jsem za sebou 4 Octavie a chtěl jsem změnit značku.

Musím říci, že ve Škodovce byli vstřícnější. U Opelu se cítím v servisu nevítán.

5 3
možnosti

to ale neni o Opelu, ale o dealerovi....asi stejný jako by jste měl televize Samsung, pak přešel k LG a vadilo Vám, že v Datartu na vás kašlou.

5 0
možnosti

J17a70n 42V76í11t88e81k

4. 5. 2018 9:45

Takže důležité je prodat, to že pro mě nebudou mít náhradní auto pokud přijedu neobjednán (nehoda/porucha) nebo mechanici nebudou umět servisovat nové technologie už je jim jedno.

13 0
možnosti

V servisu nemusíte dostat náhradní auto, často se to vztahuje jen na poruchu na cestě, osobní zkušenost :-(

0 0
možnosti

J42a83n 58H76á58l60a

4. 5. 2018 9:40

Otázka je, zda tlak pouze na prodeje nezpůsobí pokles kvality servisu - poprodejní služby jsou v tomto oboru dost zásadní věc, byť se o tom nemluví, generují pro dealery nikoliv nepodstatnou část zisku a pro dlouhodobé udržení značky na trhu je to podstatné. Ostatně - včera jsem si přivezl auto z autorizovaného servisu Opelu a bohužel hned neuvěřitelný lapsus. Uvidíme, jak se k tomu postaví.

1 0
možnosti

Kdyz bude mit Opel min prodejcu a ti se budou pretahovat o zakaznika nizsi cenou, tak si treba reknou, ze uz se jim to nevyplati pujdou k jine znacce.

0 0
možnosti

Tak vzhledem k tomu, že Lidl dostal od BMW slevu 50% a Audi mu do té doby dávala slevu asi 48% tak je prodej aut velice lukrativní. Předpokládám, že ostatní automobilky na tom budou +- stejně (procentuálně).

0 0
možnosti

Urcite to stejne neni. Luxusni auta maji treba 50% marzi.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...