Diskuze
Změny v zákulisí prodeje aut. Po Opelu dostali výpověď i dealeři VW
Děkujeme za pochopení.
M30a29r77t67i66n 24A90d10á20m10e14k
Větší tlak na prodej a menší na poskytování ostatních služeb a zázemí povede k menšímu důrazu na servis a další poprodejní služby... tedy i o pokles zájmu zákazníků o koupi vozu té značky, když budou vědět, že dealer bude smlouvou motivován k prodeji nových vozů, nikoliv k ostatnímu servisu.
V tomhle má Kia dle článku lepší přístup – když sledují poskytovaný servis, tak zvyšují šanci, že zákazník si zvolí auto jejich značky.
Jestli nějaká značka pociťuje malé prodeje, tak se má s kvalitou aspoň trochu přiblížit 90. letům, a pak lidi budou jejich vozy chtít. Když málo prodává celá značka, a to napříč státy, tak to asi není chyba dealerů, ale chyba výroby/vedení.
B29l51a72ž56e93j 53M62o62t20y80č79k95a
Mně v autorizovaných servisech chybí odborník na elektroniku.
V98á40c71l35a49v 93M49a79l64ý
K čemu by tam byl? Každý mechanik by měl umět pracovat se servisním počítačem, v případě větší závady se může obrátit na technika na ústředí, popř na technika ve výrobním závodě. Tak to funguje ve značkovém servisu.
A35l81o55i15s 14J30i69n13d64r46a
Ja mam hlavne obcas pocit, kdyz prijdu k dealerovi, ze oni snad ani prodat nechteji..... Kdyz se trosku zeptate mimo to co maji zavedene, treba vyzkouseni si auta s benzinovym motorem, reknou, ze nemaji a ani se nesnazi pro to neco udelat.....
P15e28t53r 50S84p37a58t17z62i76e19r49e33r
a co proto asi tak může udělat? Když ho nemá na skladě? Může ho objednat ale přijde tak za 3 měsíce...a nebo myslíte, že vás dobrovolně pošle ke konkurenci? Jak již jsem psal níže...dealeři od jedné značky si sami sobě konkurují. A opravdu si mezi sebou zákazníky přihrávat nebudou.
F78r37a94n87t51i15š70e30k 48V49r64á73n46a
Celý ten systém dealerského prodeje u aut je podivný, zejména když si určuje podmínky včetně vzhledu autosalonu automobilka sama.
Proto by si měla každá automobilka vybudovat své vlastní prodejní místa jako součást firmy a soustředit se tak na budování vztahu se zákazníkem, nikoliv s dealerem, kterému nastavuje více či méně nesmyslné podmínky, na které on musí používat různé triky, aby je splnil.
J15a62n 35V54í24t12e22k
Myšlenka dobrá, ale ve výsledku to vyjde na stejno. Ty podmínky zůstanou, akorát je bude muset plnit místo vlastníka dealerství manažer dané pobočky.
M28i85l27a39n 39N40a55v54r59á26t62i25l
Minulý týden mi došlo sdělení, že na Opel Astře na které jezdím 2 roky! mám vadný software řídící jednotky. Musím na výměnu, sice bezplatnou, ale 2 roky mě nechali jezdit.
Vlastnil jsem za sebou 4 Octavie a chtěl jsem změnit značku.
Musím říci, že ve Škodovce byli vstřícnější. U Opelu se cítím v servisu nevítán.
J82a25n 95M50a53z17ů81r58e13k
to ale neni o Opelu, ale o dealerovi....asi stejný jako by jste měl televize Samsung, pak přešel k LG a vadilo Vám, že v Datartu na vás kašlou.
J18a18n 46V71í55t23e77k
Takže důležité je prodat, to že pro mě nebudou mít náhradní auto pokud přijedu neobjednán (nehoda/porucha) nebo mechanici nebudou umět servisovat nové technologie už je jim jedno.
A64n34t81o68n64í87n 40S89v17o92b20o24d29a
V servisu nemusíte dostat náhradní auto, často se to vztahuje jen na poruchu na cestě, osobní zkušenost :-(
J16a20n 34H67á81l29a
Otázka je, zda tlak pouze na prodeje nezpůsobí pokles kvality servisu - poprodejní služby jsou v tomto oboru dost zásadní věc, byť se o tom nemluví, generují pro dealery nikoliv nepodstatnou část zisku a pro dlouhodobé udržení značky na trhu je to podstatné. Ostatně - včera jsem si přivezl auto z autorizovaného servisu Opelu a bohužel hned neuvěřitelný lapsus. Uvidíme, jak se k tomu postaví.
P63e19t28r 72S64t98e14j19s49k55a83l
Kdyz bude mit Opel min prodejcu a ti se budou pretahovat o zakaznika nizsi cenou, tak si treba reknou, ze uz se jim to nevyplati pujdou k jine znacce.
J62a90n 29K77o57m96r37s67k91a
Tak vzhledem k tomu, že Lidl dostal od BMW slevu 50% a Audi mu do té doby dávala slevu asi 48% tak je prodej aut velice lukrativní. Předpokládám, že ostatní automobilky na tom budou +- stejně (procentuálně).
P17e13t39r 39S86t74e48j78s49k35a26l
Urcite to stejne neni. Luxusni auta maji treba 50% marzi.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...