Diskuze

Leasingovým firmám chátrají tisíce vrácených aut, nikdo je nechce

Octaviím za čtyři, Passatům za čtyři a půl a Superbu za šest tisíc měsíčně je konec. Auta pro firmy půjčená na rok za extrémně nízké ceny se leasingovým společnostem vymstila. V Česku jsou teď odložené tisíce neprodejných aut. Firmy procitají z leasingového snu, bolet to bude hlavně leasingovky, ale pohorší si i klienti
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J59i95ř22í 49Č49e47r23n13ý

10. 9. 2018 14:45

Tak je sešrotujte.

0 0
možnosti

Asi na tom nejsou tak špatně když si vydržují autopark, který nechtějí provozovat. popravdě jsem očekával, že po navrácení se tyto vozy dostanou na trh s ojetinami.

Český způsob smýšlení se tu nezapře. místo toho, co by si splatili část nákladů raději neudělají nic, budou brečet a pak si to vyškemrají někde jinde. Šak z cizího krev neteče, on to zákazník zaplatí

0 0
možnosti

A86l66a89n 25Ř78e16p39k32a

9. 9. 2018 9:38

A co s těmi tisíci vrácenými auty hodlají dělat? Jsou ochotni je výrazně zlevnit, aby jim tam nerezla a nebo budou čekat na kupce, kteří za ně teoreticky dají tu částku před slevou? :D

Jak moc jsou ojetá? Možná by s jejich pomocí se dal rozšířit carsharing ve větším počtu i do další měst mimo Prahu a Brno, lepší než je nechat reznout.

1 0
možnosti

viděl jsem to už loni na autobazarech, auta kolem 300-400 tisic, je "sleva" za ojete auto pouze AŽ 50 tisíc. Každý rozumný člověk raději přidá právě těch 50 tisíc, za auto které si nakonfiguruje. Ty zůstatkové ceny byl a je úplný nesmysl

1 0
možnosti

No já jako absolutní amatér a břídil v této oblasti vím, že jeden den staré auto má, když to trochu přeženu, poloviční cenu - zkrátka, že cena klesá spíš exponenciálně, než lineárně. To to ti manažeři v těch firmách nevěděli?8-o

0 0
možnosti

to už dlouho neplatí, ale to jak nastavili ceny byl taky nesmysl

2 0
možnosti

Cestou kamkoliv se stačí jen dívat na stovky "Autobazarů" na každém kroku. Tady je už trh přesycen...

0 0
možnosti

Pokud by auta byla za normální cenu, tak by se po nich jen zaprášilo

2 0
možnosti

Taky jsem měl Opel Insignia 2.0 4x4 v naftě s automatem. 6500,- měsíčně super.

Pravda, žralo to i trávu kolem cesty na 23.000km průměr 8,2l.

Když jsme ho po roce vraceli, tak částka ve které by se pokračovalo v normálním leasingu na 60 měsíců byla z částky 750.000,- +- 11.000,- měsíčně.

Jsem debil, když naproti u Opla byla ta samá funglovka v tu dobu už jen za 450.000,-?

a to nás ještě skrouhli 11.000,- za ťuklé dveře.

1 0
možnosti

Já u Opla kupoval na třetinky. Firma i autíčko bez problémů ale banka si velmi dobře pomohla. Od té doby žádné půjčky, leasingy, třetinky....

0 0
možnosti

Situaci jasně dokazuje přeplněnost všech bazarů a postupné snižování cen ojetin

1 0
možnosti

Dle mého názoru je to pro ně velký průšvih, VW Passat 2,0Tdi 110kw DSG, kombi Highline, příplatková LED světla, sedadla a metalíza a další výbava, cena vozu: 957 000 Kč, 24 splátek 6934 Kč = 166 000 / ve splátkách zimní gumy - 10000, 2 roky komplexního pojištění odhaduji minimálně 2 x 15 000 Kč, servis po 30 000 km = 6 000, silniční daň, poplatky za radio, tzn. - 46 000 Kč ze splátek, výsledek = 120 000 Kč za 2 roky, měsíční splátka poté vychází 120 000/24 = 5000 měsíčně. I když dají slevu z nového auta 25% /což je scifi/ podpoří je fabrika VW a další je výsledná cena 765 000 - 120 000 = +-645 000 /výsledná zůstatková cena/, nyní se tato auta prodávají 1-2roky stará 530 000 - 550 000 /a ta auta nikdo nechce, všude jich stojí opravdu hodně, tzn. tato prodejní cena není reálná/. Dle výpočtu jdou Škofin již nyní 100 000 - 150 000Kč do ztráty na mém autě, zákazník defacto vyjetím z autosalonu vydělal, nic neinvestoval, pouze jezdil, auto neztratilo hodnotu a když se k němu choval slušně jako ke svému, vrátí jej v pořádku neodřené a nemá problém, pro firmu náklady bez nutnosti investovat vlastní a nemalé peníze. Pro Škofin jednoznačný průšvih. Zajímavé je, že tolik nás blbců si to spočítalo a manažeři ve Škofinu k takovémuto výpočtu prostě nedospěli ! V době kdy jsme auto koupili se nejednalo již o super nabídku, mrzelo mě, že jsme to nepodepsali o 7 měsíců dříve, to bychom pak ještě srazili měsíční splátku o cca 650 Kč. Stejná nabídka byla i pro VW Golf a další, dále nás také mrzí, že jsme to nepodepsali na 3 roky, to by bylo vůbec skvělé !

4 0
možnosti

P24e67t64r 16Č41e72r67n88ý

1. 9. 2018 12:07

Zajděte si k dealerovi VW a nechte si vytvořit nabídku operáku a zjistíte, že sleva pro leasingovky u Passatu je běžně těch 25% (výše slevy je v nabídce OL uvedena) :-)

Když si necháte udělat nabídku "za hotové", tak nabídka bude se slevou cca 21% (neplést s odpočtem DPH, který nekteří považují za slevu) z ceníkové ceny :-)

Splátka 6934 Kč/měsíc včetně DPH, servisu a zimních pneu je samozřejmě pro leasingovku ekonomicky nevýhodná, divím se, že vůbec něco takového pustili do světa :-)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...