Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pronájem aut nabízí nově i Hyundai. Kombíková i30 je za šest tisíc

  15:08aktualizováno  15:08
Přilákat k novému vozu i ty, kteří by o jeho koupi nikdy neuvažovali, zkouší u nás od letoška automobilky nabídkami dlouhodobého pronájmu, takzvaného operativního leasingu. Po Škodovce, Opelu a Volkswagenu přichází s touto možností nově i Hyundai.

Hyundai i30 | foto: Roman Švidrnoch, MF DNES

České zastoupení korejské značky pojmenovalo nový program Tarif. V nabídce je pronájem modelů i10, ix20, i30 kombi, ix35, i40, Santa Fe a Grand Santa Fe až na čtyři roky. Program startuje 1. října a pronájem s fixní měsíční platbou je možné sjednat na 24, 36, nebo 48 měsíců.

Může se hodit

Líbí se vám vozy značky Hyundai? Chcete si svůj nový vůz vybrat v klidu domova z nejširší nabídky? Najděte si ho na Automodul.cz.

„V garantované neměnné částce, kterou nájemce za nový vůz každý měsíc zaplatí, je mimo jiné zahrnuta nulová akontace, záruka pět let bez omezení kilometrů po celou dobu pronájmu, stejně jako program Permanentní mobility, tedy zapůjčení náhradního vozu zdarma po celou dobu garančního servisu,“ říká mluvčí českého zastoupení značky Miloš Adámek.

V ceně je povinné ručení a celoevropské havarijní pojištění se spoluúčastí 5 % (minimum pět tisíc korun) včetně pojištění proti krádeži, servis nebo zimní i letní pneumatiky.

V ceně je započítán nájezd do 40 tisíc kilometrů pro dvouletý pronájem, 60 tisíc pro tříletý a 80 tisíc kilometrů pro čtyřletý. Nejlevnější je pronájem na čtyři roky. Hyundai i10 pak stojí měsíčně 5 210 korun s DPH. Benzinový Hyundai i30 kombi (1,6/88 kW) pak vyjde na šest tisíc, u dvouletého pronájmu je měsíční poplatek 6 560 korun. Hyundai i40 kombi 1,7 CRDi 100 kW vyjde při tříletém pronájmu na 11 047 korun. Částky za velké SUV Grand Santa Fe už se pohybují kolem dvaceti tisíc měsíčně.

"V případě zájmu si může zákazník počet najetých kilometrů volit, stejně jako motorizaci či výbavu auta. Vůz mohou řídit i další osoby a registrační značku dostane vůz podle místa trvalého bydliště, přičemž přihlášení a odhlášení zajistí vybraný prodejce," popisuje Adámek.

Program mohou využívat zaměstnanci, kteří nejsou ve zkušební, nebo ve výpovědní době nebo OSVČ.

Zájem má růst

Škoda, která trend nabídek operativních leasingů soukromým osobám letos odstartovala, je podle svých zástupců s poptávkou zákazníků spokojena. Od června, kdy nabídku dvouletého operativního leasingu spustila, získala Škoda 691 zákazníků. Nejčastěji si lidé pronajímají model Yeti. Průměrný věk klientů je 37 let, nejmladšímu je 19 a nejstaršímu 81 let.

Ředitel prodejní organizace Škody v ČR Luboš Vlček očekává, že letos nabídku využije kolem tisícovky zákazníků, příští rok si dělá ambice na tři tisíce aut.

V současnosti firma nabízí v rámci programu Škoda Bez starostí modely Citigo, Rapid, Octavia a Yeti za měsíční poplatky od 4 499 korun. Na začátku roku 2015 přibude i nová Fabia, kterou automobilka představí na autosalonu v Paříži. Do prodeje v Česku pak půjde v polovině listopadu.

"Nabídku hodláme dále rozšiřovat. Vedle fabie nabídneme i více variant motorizací a výbav," uvedl Vlček.

Vrácené vozy z operativních leasingů se stanou zdrojem kvalitních ojetin, které budou nabízet autorizovaní prodejci.





Nejčtenější

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

Volkswagen Atlas
VW Atlas je velké SUV pro celý svět, ale v Evropě se nemůže prodávat

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu v rámci novinářského večera předvedl své největší SUV Atlas. Před běžnými zákazníky jej ovšem skryl, protože v EU ho...  celý článek

Chýnovský kopec
Kotrmelce v bahně a pády z kopce, to je závěr závodní sezony v Chýnově

Motocykly a jezdci létají nekontrolovaně vzduchem a nebývá nouze o dramatické situace. Takový je závod do strmého vrchu v jihočeském Chýnově, z něhož iDNES.cz...  celý článek

Tatrabus
Tatrabus: z rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Další z rubriky

Vedoucí rubriky Auto.iDNES.cz František Dvořák (vlevo) v diskusním pořadu...
Autosalony to mají nahnuté, jsou drahé, říká expert

Evropské autosalony to mají nahnuté. Výrobci znají mnohem efektivnější a levnější způsoby, jak auta představit. Soumrak autosalonů, jak je známe, potvrzuje ten...  celý článek

Audi představilo autonomní elektromobil Audi Aicon
Nápady pro auta bez řidičů. Audi nemá volant ani bezpečnostní pásy

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Koncern Volkswagen pokračuje v cestě k autonomním vozidlům a k nejaktivnějším v tomto ohledu patří značka Audi. Na autosalonu ve Frankfurtu přestavila značka...  celý článek

Aktivisté Greenpeace protestovali před frankfurtským výstavištěm.
Nejhorší čas na autosalon. Automobilky peskují politici i ekologové

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Autosalon ve Frankfurtu je dnes výsostným polem německých značek. Ostatní, které dorazily, jsou tu chvílemi trochu do počtu. Překvapením jsou čínská auta, ale...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.