Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

S pronájmy aut na rok byly obří patálie. Teď jsou zpátky na mladé ojetiny

Na začátku byly neuvěřitelně nízké měsíční splátky operativního leasingu při pronájmu na jeden rok, na konci odstavná parkoviště plná neprodejných aut a stomilionové ztráty. Roční leasing způsobil před dvěma lety finanční i personální zemětřesení mezi leasingovkami. Teď se vrací, ovšem v jiné podobě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D;-D článek mě neskutečně pobavil a utrdil v tom, že někteří manažeři žijící ve světě excelovských tabulek by udělali větší přínos u pásu.

4 0
možnosti

hlavně ne k pásu - jeden neschopný zpomalí celou linku.

2 0
možnosti

Manažerům je úplně jedno, že za 2 či 3 roky bude průšvih. Schrabnou odměny, provize a bud průšvih ústojí nebo neustojí a potom jdou o dům dále. Čest výjimkam.

6 0
možnosti

M38a79r47e86k 35Š13i55m95o19n

29. 6. 2020 13:28

Přesně tak. Pokud má manažer v životopisu jen dvouleté štace, tak je to špatný manažer.

0 0
možnosti

Růst je motorem pokroku. A nepomohlo by, kdyby to bylo spíš naopak?

0 0
možnosti

To je taky pěkný blábol v článku. Růst opravdu motorem pokroku není. Motorem pokroku je vývoj, inovace, ne fakt, že každý rok udělám o 10 % totožných výrobků více než rok předešlý.

6 0
možnosti

J41a64n 16Č88e46r49m74á19k

15. 6. 2020 23:01

Nedokážu pochopit jak někdo mohl tohle vymyslet a dopočítat se kladného vysledku protože normálnímu člověku je jasné že poté co auto opustí autosalon 10%dolu,rok to jezdí 15%dolu půl roku to stojí na bazaru zase sleva.A to mám jen maturitu z ekonmiky.

0 0
možnosti

je nutne si precist cely clanek. a pak mozna postaci i ta maturita.

ekonomika celeho toho divadla byla postavena na tom, ze automobilka leasingovkam davala na ta auta hodne velke slevy.

1 1
možnosti

Přitom to už ví celou věčnost dokonce každý malý děcko, že jakmile se poprvý otočí v nový plečce klíčkem zapalování, jde 30% ceny okamžitě dolů;-D

0 2
možnosti

Takže to právě mělo být na nule a pronájem vydělat ;-)R^

0 0
možnosti

M80i48l71o10š 92N71e98r62a67d

15. 6. 2020 22:52

Předpokládat v konečném prostředí nekonečný růst postrádá logiku. Nepomůže ani instalace všelijakých vychytávek typu filtr pevných částic, snižování objemu pod únosnou mez, nebo start/stop systém jejichž jediným účelem je zkrácení životnosti motoru. To je jen získávání odkladu. Pro trvalý růst by bylo nutno vyrábět auta která by se do roka rozpadla do té míry, že by bylo levnější je vyhodit a koupit nové než se pokoušet o opravu.

0 0
možnosti

Dneska sem start stop zrušil vypojil sem kabel na na baterii tzv inteligentní dobíjení. Který dobije jen 12,8 v a když přídou zmrzlý tak nic. Ráno máš 12v. Baterku zničíte za dva roky normálně vydržela 6 i víc let. Mě jedna 12

0 0
možnosti

Tenhleten konzumní způsob je přesně opakem toho, o co bychom měli usilovat v rámci ochrany životního prostředí. Neustále nové věci, pár let staré vyhodit, to je zkrátka špatně!! A pak si hrajeme na ekologii typu větráky, co si na sebe nikdy nevydělají za životnost, solární panely, atd. Prostě na ekologii a ochranu živ.prostředí si lidstvo jen hraje a dotuje jej, namísto aby opravdu provedlo razantní kroky, začalo dělat kvalitní výrobky co vydrží roky (třeba ta auta, apod), nevymýšlela vše elektro (ať lidi taky občas hýbou zadkem). Ale to by nikdo nevydělával tučný sumičky že jo...prostě eko se ve skutečnosti nekoná vážení. Pouze eko na oko Rv

9 0
možnosti

Podstatný je pohled produktu, nikoliv z pohled zákazníka: už to samotné auto bude použité a po tom roce se znovu buď prodá, nebo pronajme. Takže to, že zákazník bude mít to auto jeden rok, neznamená, že se po tom roce auto sešrotuje, ale bude mít životní cyklus podobný jako kdyby patřilo jednomu majiteli - naopak, bude ještě využit efektivněji, protože zákazník ho bude mít pouze na dobu, kdy ho potřebuje.

0 0
možnosti

To může být dobrý obchodní model: jak pro firmy (například zmíněné rozvážkové služby či podobné sezónní práce), tak zároveň i pro soukromé osoby, které už nemají k autům nábožný vztah jako předchozí generace Čechů, ale naopak rádi zkouší nové věci a berou rok na zkoušení jedné značky nebo jednoho modelu za víc než dostatečný. A fungl nová auta nepotřebují.

Všechno ale bude záležet jednak na ceně měsíčních splátek a službách v ní obsažených, tak na povoleném kilometrovém nájezdu (pro firmy opravdu 10 tisíc km ročně není dostatečné), tak i na podmínkách pro vrácení (mnohdy ty leasingovky když viděly, že prodělávají, tak se chtěly sanovat na pokutách za drobné nedostatky při vrácení (škrábnutí na laku, "vysezená" sedadla, atd.).

0 0
možnosti

Z logiky věci a matematiky bude vždy pronajaté auto dražší než jeho vlastnictví. Někdo ten zisk pro majitele auta zaplatit musí.

0 0
možnosti

Zvláštní že firemní auta mají roční nájezd 80.000 km a víc a ty po ročním operáku nemají nikdy víc než 30.000.

0 0
možnosti
Foto

Třeba protože to bylo v podmínkách?

3 0
možnosti

J29a50n 82H98r64b11á30č

15. 6. 2020 21:23

Naopak - pokrok, je motorem růstu ...

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

Milano zrušeno. Alfa ustoupila ministrovi a nový model přejmenovala

16. dubna 2024,  aktualizováno  15:25

Na bláznivé komedie jsou Italové machři, a dokáží je přenést do reálného života. Ani ne týden po...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!