Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda rozjela dlouhodobý pronájem aut. Octavia je za 6 700 korun

  13:57aktualizováno  13:57
Škoda začala na českém trhu nabízet pronájem vozů soukromým zákazníkům na bázi operativního leasingu. Měsíční splátky se pohybují od 4 499 do 9 299 Kč měsíčně. V rámci služby Škoda Bez starostí budou k dispozici modely Citigo, Rapid, Rapid Spaceback, Octavia v provedení liftback i kombi a Yeti.

Škoda Rapid | foto: Lukáš Procházka, MF DNES

Podobnou službu, která je běžná pro firmy, soukromým osobám zatím nikdo v Česku ve velkém nenabídl. Automobilka se nechala inspirovat programem, který na podobném principu funguje již několik let pro její zaměstnance.

Škoda ve spolupráci s leasingovou firmou ŠkoFIN nabídne dvouletý operativní leasing bez akontace s maximálním nájezdem 40 tisíc kilometrů. V rámci základní nabídky Start uživatel získá pojištění zákonné odpovědnosti a havarijní pojištění se spoluúčastí ve výši volitelně 1 % nebo 5 % a připojištěním obvodových skel. "Zákazník má navíc v případě nehody nárok na náhradní vůz a může využít i možnosti pojištění právní ochrany. Kromě toho jsou v ceně zahrnuty i náklady na přihlášení vozu, zákazník obdrží již přihlášený vůz na registračních značkách," uvádí Škoda.

"O 900 korun dražší služba Komplet zahrnuje předepsaný servis, včetně sady zimních pneumatik, výměny stírátek stěračů, náplně kapaliny do ostřikovačů a výměny žárovek."

Může se hodit

Hledáte nové auto a chtěli byste škodovku? Vyberte si ji na Automodul.cz.

Pořízení Rapidu Spaceback 1,2 TSI vyjde měsíčně ve variantě Start na 4 999 korun, s tarifem Komplet na 5 899 korun. Octavia vyjde na nejméně 6 699 korun v případě motorizace 1,2 TSI, Octavia Combi 1,6 TDI pak na 8 399 korun. Modelem Yeti bude možné jezdit od 5 199 korun měsíčně. V nabídce zatím chybí fabia a roomster. U fabie se čeká na nový model, které dorazí do konce letošního roku.

Po dvouletém užívání si bude moci uživatel vůz odkoupit, nebo jej vrátit a automobilka jej nabídne prostřednictvím své prodejní sítě pro ojetiny Škoda Plus.

Škoda je jedničkou na tuzemském trhu s podílem přes 31 procent. Následuje Hyundai a Volkswagen. Německá značka patřící do stejného koncernu jako Škoda podle informací iDNES.cz o nabídce operativního leasingu soukromníkům v Česku neuvažuje.

Operativní leasing je v této podobě zaměřen na motoristy, kteří jsou zvyklí kupovat nové auto, které v pravidelných intervalech mění. Na bázi operativního leasingu pracují v Česku se svými flotilami už dlouhá léta firmy.

"V zahraničí je to běžné. Ale v Česku to bude zpočátku těžké," komentuje novou nabídku na trhu Radovan Mužík, odborník na operativní leasing ze společnosti Fleet Partners. "Lidé v Česku chtějí auto vlastnit a ne si ho jen pronajímat. Je to otázka psychologie," vysvětluje pro iDNES.cz. Obrazně to přirovnává k půjčovnám lyží: "Také trvalo vcelku dlouho, než se rozšířily." Systém pronájmu aut na operativní leasing lze přirovnat k nájemnímu bydlení.

Škoda svou nabídkou veřejnosti také vytvoří stabilní zdroj kvalitních ojetin. Kromě českého trhu je pak pravděpodobně bude nabízet i za hranicemi. Podobným způsobem se do Česka dostávají renaulty z velkých flotil firem ve Francii.

Autoři: ,




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.