Diskuze
Kolik ročně stojí opravy auta? Záleží nejen na typu vozu, ale i na věku řidiče
Děkujeme za pochopení.
M74i76r84o67s37l84a86v 89S16t72e75i64n27e82r
Je pravda, že s věkem lidé jezdí méně. Před lety jsem běžně najel 40- 50 tis. km za rok, posledních 6 roků mám průměr pouhých 19 tis. km ročně. V důchodu zkrátka jedu jenom když je hezky nebo když mám něco v plánu. V zaměstnání jsem byl denně v autě tam a zpět, navíc nákupy atd.
U nového auta je vždy třeba inspekce v smluvním autoservisu, ta stojí vždy dost. Po 6 letech a 120 tis. km pak je třeba průběžná údržba- nové pneu, olej, filtry, brzdy, EGR- ventil. U českého výrobku je výhoda, že máte několik servisů v okolí, kde se s vaším typem vyznají. A dílů z druhovýroby je na VW techniku všude dost.
Statistika z článku je nejspíš kdesi opsaná, získat takové údaje je téměř vyloučené.
A80n56t37o26n45í47n 43S51e15b60e49r79a
Mam skodu rapid od novoty dva roky. Najeto 25 tisic. Na servis se musi az po dvou letech nebo 30 tisic. Zaplatil jsem 5 tisic. Na dalsi servis musim az za dva roky. Takze nove auto v prumeru rocne za servis 2500 kc...
A15n77t37o96n86í42n 33S29e63b12e80r35a
Nic se za dva roky nepokazilo....
P37e40t21r 49Č49e56r63m67á24k
To je článek jak brno... Chybí tomu jakákoliv relevance dat, k ničemu. Nikdo nepozná co jsou běžné náklady na pravidelnou údržbu a co opravy. Není řešen typ servisu, totální bordel v třídách - městská auta mají větší náklady než větší malá auta? A nebo si někdo spletl třídy a segmentu A (mini vozy) říká malá auta a segmentu B(malá auta) říká městská? No prostě o ničem.
V25l47a76d86i97s12l11a39v 68B79u84r77y75š11e25k
asi to je sečtený, opravy a údržba, mimochodem, pokud se dělá pravudelná údržba, tak do 6 let a 130 tisíc nejsou u kompaktních vozů žádné náklady na opravy, od 6 let a 130 tisíc kilometrů (co nastane dřív) už zase nejsou žádné náklady na udržbu a jen se řeší opravy, výměny olejů a filtrů se pak provádí u všeho, tak v tom rozdíl není
Š69i35m88o64n 13M28a36r26t79y80n98e66k
To je hodně divný článek. Ta cena za oparavu totiž hodně záleží kolik ujedu km. Když mi auto stát v garáži, ta kto bude za rok klidně 0 Kč. Když najedu třeba 80 tis. km, ta kza opravy dám za rok klidně přes 20 tis. Kč.
V75l92a83d72i98s44l65a20v 61B96u33r55y84š10e12k
no oni to berou v průměru, když někdo ujede s autem 30 tisíc a dá za opravy 30 tisíc a druhej ujede 15 tisíc a dá za opravy 15 tisíc a třetí neujede nic, tak oni to berou jako průměr, aby nemuseli porovnávat každej nájezd, od 0 do 100 tisíc a vezmou to jako průměr, že ti tři řidiči majitelé utratili za opravy a údržbu každej 15 tisíc, prostě sečtou opravy všech tří a pak to podělí třemi a mají to
L53u81c49i27e 61J38i94ř79í23k66o98v63á
Divný výpočet :-(. Když mám roční nájezd cca 50.000 km, putuje auto vlastně vlastně dvakrát ročně na garančku, cena jedné prohlídky cca 7,5 tis.....
P95e87t30r 96T15á97b44o35r45s84k16ý
Myslím, že to se nepočítá jako oprava. To už by tam mohli napsat i opravy prázdné nádrže.
R84o43m19a90n 62K71r11a42t78o13c26h82v43í39l
Tak co se týče mě - dávám zlomek v článku uváděných cen.
V62l47a38d79i23s69l16a10v 79B69u32r40y10š28e57k
tak když se nejezdí, tak to jde, ale jinak jsou potřeba gumy, brzdy, olej, rozvody, mě stojí jen gumy 30 tisíc, to se pak vyrovná, jeden platí málo a druhej hodně a průměr je někde mezi
J49a73n 65M67a74r63t83i51n
ja vam dotoho mila premium redakcia nechcem kecat, ale to co uvadzate nie su naklady na opravy ale na pravidelny servis. a to je straslivy rozdiel
V46l41a17d21i34s29l60a78v 14B85u66r52y60š16e54k
tak servis je služba, která udržuje auto ve funkčním stavu a neřeší až když to nejede, takže jsou to výměny pneumatik, rozvodů, filtrů, náplní, destiček, výměna letních kol za zimní a naopak, výměna baterie, zapalobvacích svíček a mnoho dalšího, pokud se provádí pravidelný servis, tak náklady na opravy pak tvoří 0, osobně jsem za opravy v posledních minimálně15 letech neplatil ani korunu
G32e24o10r84g 63K49o68m31b70e82r84e39c
Chtelo by to rozdelit na opravdu opravy kdyz se neco podela a na servis (vymena oleju, filtru, rozvodovy remen, etc.) Tohle je nic nerikajici clanek se zavadejicima statistikama.
V38l60a24d67i74s78l94a90v 48B15u58r81y80š29e89k
chtělo by, ale pak by to možná bylo tak složitý, že by se v tom už vůbec nikdo nevyznal, už teď má hodně lidí zjevně potíže se v tom vyznat
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč