Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Nadměrný odpad málem zalehl kontejner

aktualizováno 
Heslem „co není zakázané, je povolené“ se řídil vykuk z města Newport v jižním Walesu. U firmy zabývající se svážením odpadu si objednal kontejner. Když pak řidič firmy přijel, aby náklad odvezl, nevěřil svým očím.

Originální způsob, jak se zbavit starého karavanu. Stačí si objednat kontejner na odvoz stavební sutě. | foto: Profimedia.cz

Muž si u odpadové firmy jednoduše objednal kontejner, ověřil si, že obytný vůz není mezi zakázanými položkami a bylo hotovo. Zaměstnancům firmy tak sice přidělal starosti, zároveň je ale dobře pobavil.

Řidič Tyrone Covell přiznal, že se prý nemohl přestat smát, a když volal svému zaměstnavateli, aby mu celou situaci popsal, nedostal ze sebe téměř jediné slovo. „Pořád jsem si myslel, že si ze mě udělali v práci legraci. Neustále jsem se otáčel a čekal, že každou chvilku mí kolegové vyskočí odněkud z křoví,“ popsal chvíle, když našel na kontejneru položený celý karavan.

Za devět let jsem v kontejneru jsem našel spousty divných věcí, obytný karavan...
Vychytralý zákazník přidělal zaměstnancům firmy na likvidaci odpadu trochu...

Po devíti letech praxe už prý viděl v kontejnerech kde co, od svatebních šatů až po prázdnou rakev, ale poničený karavan je pro něj úplnou novinkou.

Podle tiskové mluvčí firmy GD Environmental nebyl v kontejneru žádný jiný odpad, takže se zdá, že zákazník chtěl vyhodit jenom karavan. „Při objednávání kontejneru si zákazník požádal o seznam věcí, které do něj nesmí dát,“ prohlásila Melissa Hodgesová. A přiznává, že karavan mezi zakázanými položkami nebyl, protože je prý očividné, že se nemůže do kontejneru vejít.

Zákazník nicméně odmítl karavan demontovat na menší části, aby kontejner mohl být odvezen. „Nechtěl pochopit, proč by to měl udělat, když karavan nebyl v zakázaném seznamu. Celé to bylo opravdu neuvěřitelné,“ směje se Melissa Hodgesová.

Jak se karavan na kontejner vůbec dostal, se lze jen domýšlet. Snad vysokozdvižným vozíkem nebo dokonce jeřábem.



Témata: Newport, práce, Wales, karavan


Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.