Diskuze
Sůl umí sežrat i nové auto. Postřik za pár tisíc podvozek ochrání
Děkujeme za pochopení.
K31a67r21e82l 27N35o94v89o85t39n27y
Mne u skodovky r.v. 2010 (takze 7 let stare auto) zacina dost reznout hrana strechy nad celnim sklem. Od odletujicich kaminku to tezko bude - predni kapota je az na jediny maly kousek, ktery verim, ze muze byt od kaminku, jako nova. Oprava laku pry bude tak za 20-50 tisic, protoze je pry nutne navic vymenit predni sklo :-(.
T87o12m42á23š 84K85u28c18h25a24ř
Mám úpně stejný problém. Flíček rzi na hraně kapoty nad čelním sklem a od kamínků rozstřílený lak na hraně přední kapoty. U 19 let staré octavie. Oprava bude stát cca 150 kč.
J25a29n 52D44l76o50u57h64ý
Mno opel aspon ty starsi modely maji cely podvozek potazeny takovou gumou a prestrikane do laku. Jedine co pak rezne jsou casti, ktere moc ochranit nejde a ani to nema vyznam: ramena, cepy, tahla a podobne. To je lepsi po 10 letech stejne menit za nove nebot stejne se to dneska neprodava samostatne.
K41a35r24e12l 59K89o86š62ť76á18l
To se jmenuje plastisol, ale bohužel se rozsah toho, co se plastisolem ošetří, rok od roku zmenšuje, aspoň u koncernu.
M23a23r19e84k 70M88a76z24u62c80h
Nemám nic proti těmto akcím.Jen je potřeba pokud se to týká nového auta počítat s tím,že v případě reklamace může být zamítnuta z důvodu neschváleného zásahu do údržby vozidla.A další omyl je v tom,že se z vozidlem musí na každoroční kontrolu do autorizovaného servisu.Pro uznání záruky je pouze nutné dodržet předepsanou údržbu dle pokynů výrobce!Což si musí majitel vozidla ohlídat a i kdejaký Franta z Horní Dolní má prostředky si tyto informace zjistit a postupovat dle nich a i samozřejmě je legalizovat.
P63a95v42e29l 17J52e90ř39á82b58e53k
A nebo udělat v autorizovaném servisu.
J41i31n96d91ř18i85c51h 52Š36k32o18p19e93k
nechápu, proč je takový problém zakrýt většinu podvozku plastem. Jenže to by se automobilkám vrátilo v delší životnosti a ta není žádoucí
M11a15r40e58k 63J66a62n86e76č91k76a
Naopak, ten plast je mnohdy na škodu, protože pod ním se velmi snadno drží vlhkost a kde je vlhkost a k tomu agresivní látky typu solanka, tak to pak vše koroduje mnohem rychleji. Pokud je tam volný přístup vzduchu je to mnohem lepší. Plasty slouží hlavně proti mechanickému poškození nátěru, třeba od kamínků, nebo pokud se s vozem zdolává trochu náročnější terén.
M38a80r81e52k 47J95a32n93e59č68k80a
Nejvíce mě baví ti, co si auto napatlají zespodu čímkoliv, co uzmou někde zadarmo, nebo dostanou za flašku. Těmhle totiž často nedochází, že když použijí nevhodný materiál pro nátěr, můžou chemicky natolik narušit původní dobrý nátěr, že se vytvoří kapsy, ve kterých se bude držet voda a vlhkost a auto jim shnije mnohem rychleji Další jsou pak ti, co to napatlají nějakým šmírem, což pak cokoliv opravovat nebo měnit musí být pro mechanika něco podobného, jako zápas v blátě
T86o86m78á80š 90L71u20d53v49í55k
Tak jestli tento postřik zabrání kamínkům narážet do karoserie tak bravo!
M86a47r27e11k 21J42a75n26e95č65k64a
Některé automobilky používají i materiály na odhlučnění (zpevnění) plastů na podvozku, hlavně podběhy. Snižují tím hluk od podvozku a zvyšují tím jejich pevnost proti vibracím. Není proto marné si nechat nastříkat kvalitním materiálem i plastové podběhy.
A38n30t62o36n13í98n 15S40e98b23e59r34a
Pokud máte koncern (ŠKodu, Vw, Audi), tak nástřik řešit nemusíte. Ti dávají dost silnou vrstvu od výroby a ta vydrží spoustu let.
Ale jestli máte francouze nebo asiaty, tak ti dávají strasně tenkout vrstvu, nebo jen na nějaké choulostivější místa, okolo prahů a tak. To je lepší to nechat ještě po koupi extra ošetřit.
Tak to prostě je.
P79e81t74r 89B76á32č52a
To u koncernu platilo mozna tak pred dieselgate, ted rozhodne uz ne.
M63i50l35o62s56l77a62v 13U25r57b66a25n
Ze svých mladých let si pamatuju, že na letišti se používala jako zálivka dilatačních spár betonových ploch hmota PURD (polyuretandehet). Hmota měla dlouhodobě stejné mechanické vlastnosti v rozmezí teplot +40 - -30 stupňů. Odolávala soli i velkému mechanickému zatížení. Stále byla plastická. Pak někoho napadlo s tím natřít podvozky u aut. Jenže problém spočíval v umění to naředit. Kdo to neuměl, měl klidně auto o 15 kg těžší . Další problém nastal, když jste chtěli vyměnit brzdové nebo palivové trubky. Ty prostě od podvozku nešly urvat.
K53a87r72e15l 23V49a41c36h23u96t
Něco za něco?
L83u66d61v92í50k 15G88a41j85d97o20š92í48k
Trochu na mě dýchly časy dávno minulé, kdy si člověk koupil za 23,- Kčs/kg Restin Car a hadičkou s tryskou se dělaly dutiny u Škody 100.
Měl jsem dojem, že jsme od těch dob pokročili trochu dál, ale jak vidno, někoho to stále ještě baví. Akorát dnes je tahle zábava trochu finančně nákladnější.
K76a51r45e96l 31M14a68r86t63i38n85e27c
Automobíl vám nič nezožiére pokiál si kúpitě modél od kvalýtného ýrobca a naviác vozídlu venujetě pravidělnú starostlivosť.
Ja príkladno mám Hjundéée Akcent z minulého storočija, ktoré má za tjé letá už najazděné takmer 30 tisícov kilometrov a stálo je ako nové a praktýcky nič okrem olejá a kvapalíny do ostríkačov som nemeníl!!!
Auto užívám ibá, keď je pekné počasije a zotrvalý tlak vzduchá. A po každej jazdě než zagarážujem auto vyluxújem včetně motorového aj batožinového priéstorá, omyjem osuším a navoskújem a v garáži pak zvedněm steráče, aby sa gumky nědeformovály a pod práhmi ho tiéž podložím, aby sa odľahčílo pružínam pérovanjá a tlmičom. A stejnáko aj pneumatíkam neprospiéva zatiáženije v jednom miéstě, lebo tjéto tákto sa zplacaťujú v miéstě dlchšijého zatiáženija. Nezabúdam ani na akumulátor, ktorý vždyckáj po a pred jazdou dobijem na odpoviédajicú kapacítu.
A hlavno vozidlo nepreťažujem a praktýcky užívam ibá so svojú starkú a ta v záujme rovnomerného zatiaženija sedáva na zadnej sedáčke vpravo vo smere jazdy, a ja vždyckáj vpredu vľavo. Zavazadelný priéstor užívam ibá na menčije nákupy či prevoz drobných osobných potriéb. (Na veľké nákupy zásadno chodiévame prostriédkami MHD, ktoré v temto prípadku vytiážime dokonálo, keď už za tu prepravu mosíme nekrestiánské jazdné zaplatíť.)
A vertě mojej letítej zkúsenosti, že pokiál sa budětě o dopravný prostiédok staráť odpoviédajúcim zpvósobom budě vám slúžiť letá a stálo ako nový budě. Len nesmié človek lenivý byť.
T25o29m 66D66v67o11r63n36í56k
Ehm... Nerozumim jazyku tveho kmene... (A to slovensky umim obstojne...)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Červené Pečky - Bohouňovice I, prodej rodinného domu 85 m2, pozemek 763 m2, okr. Kolín
Červené Pečky - Bohouňovice I, okres Kolín
3 390 000 Kč