Diskuze
Sůl umí sežrat i nové auto. Postřik za pár tisíc podvozek ochrání
Děkujeme za pochopení.
K48a79r93e83l 25N62o91v75o51t82n29y
Mne u skodovky r.v. 2010 (takze 7 let stare auto) zacina dost reznout hrana strechy nad celnim sklem. Od odletujicich kaminku to tezko bude - predni kapota je az na jediny maly kousek, ktery verim, ze muze byt od kaminku, jako nova. Oprava laku pry bude tak za 20-50 tisic, protoze je pry nutne navic vymenit predni sklo :-(.
T63o16m10á83š 32K63u95c86h46a51ř
Mám úpně stejný problém. Flíček rzi na hraně kapoty nad čelním sklem a od kamínků rozstřílený lak na hraně přední kapoty. U 19 let staré octavie. Oprava bude stát cca 150 kč.
J89a82n 84D37l20o84u57h50ý
Mno opel aspon ty starsi modely maji cely podvozek potazeny takovou gumou a prestrikane do laku. Jedine co pak rezne jsou casti, ktere moc ochranit nejde a ani to nema vyznam: ramena, cepy, tahla a podobne. To je lepsi po 10 letech stejne menit za nove nebot stejne se to dneska neprodava samostatne.
K30a33r59e25l 15K13o72š80ť74á94l
To se jmenuje plastisol, ale bohužel se rozsah toho, co se plastisolem ošetří, rok od roku zmenšuje, aspoň u koncernu.
M94a30r29e69k 53M29a34z76u45c80h
Nemám nic proti těmto akcím.Jen je potřeba pokud se to týká nového auta počítat s tím,že v případě reklamace může být zamítnuta z důvodu neschváleného zásahu do údržby vozidla.A další omyl je v tom,že se z vozidlem musí na každoroční kontrolu do autorizovaného servisu.Pro uznání záruky je pouze nutné dodržet předepsanou údržbu dle pokynů výrobce!Což si musí majitel vozidla ohlídat a i kdejaký Franta z Horní Dolní má prostředky si tyto informace zjistit a postupovat dle nich a i samozřejmě je legalizovat.
P23a11v47e39l 42J67e57ř95á18b56e14k
A nebo udělat v autorizovaném servisu.
J77i44n35d30ř58i69c48h 10Š96k21o50p87e10k
nechápu, proč je takový problém zakrýt většinu podvozku plastem. Jenže to by se automobilkám vrátilo v delší životnosti a ta není žádoucí
M90a25r32e30k 39J64a12n43e48č75k37a
Naopak, ten plast je mnohdy na škodu, protože pod ním se velmi snadno drží vlhkost a kde je vlhkost a k tomu agresivní látky typu solanka, tak to pak vše koroduje mnohem rychleji. Pokud je tam volný přístup vzduchu je to mnohem lepší. Plasty slouží hlavně proti mechanickému poškození nátěru, třeba od kamínků, nebo pokud se s vozem zdolává trochu náročnější terén.
M28a85r29e81k 47J55a76n71e28č89k27a
Nejvíce mě baví ti, co si auto napatlají zespodu čímkoliv, co uzmou někde zadarmo, nebo dostanou za flašku. Těmhle totiž často nedochází, že když použijí nevhodný materiál pro nátěr, můžou chemicky natolik narušit původní dobrý nátěr, že se vytvoří kapsy, ve kterých se bude držet voda a vlhkost a auto jim shnije mnohem rychleji Další jsou pak ti, co to napatlají nějakým šmírem, což pak cokoliv opravovat nebo měnit musí být pro mechanika něco podobného, jako zápas v blátě
T84o93m48á93š 59L85u75d48v68í71k
Tak jestli tento postřik zabrání kamínkům narážet do karoserie tak bravo!
M23a46r48e26k 45J37a65n53e53č70k38a
Některé automobilky používají i materiály na odhlučnění (zpevnění) plastů na podvozku, hlavně podběhy. Snižují tím hluk od podvozku a zvyšují tím jejich pevnost proti vibracím. Není proto marné si nechat nastříkat kvalitním materiálem i plastové podběhy.
A67n96t11o72n49í65n 62S50e44b77e68r20a
Pokud máte koncern (ŠKodu, Vw, Audi), tak nástřik řešit nemusíte. Ti dávají dost silnou vrstvu od výroby a ta vydrží spoustu let.
Ale jestli máte francouze nebo asiaty, tak ti dávají strasně tenkout vrstvu, nebo jen na nějaké choulostivější místa, okolo prahů a tak. To je lepší to nechat ještě po koupi extra ošetřit.
Tak to prostě je.
P40e37t80r 45B14á26č66a
To u koncernu platilo mozna tak pred dieselgate, ted rozhodne uz ne.
M10i17l65o15s48l80a64v 12U28r20b28a74n
Ze svých mladých let si pamatuju, že na letišti se používala jako zálivka dilatačních spár betonových ploch hmota PURD (polyuretandehet). Hmota měla dlouhodobě stejné mechanické vlastnosti v rozmezí teplot +40 - -30 stupňů. Odolávala soli i velkému mechanickému zatížení. Stále byla plastická. Pak někoho napadlo s tím natřít podvozky u aut. Jenže problém spočíval v umění to naředit. Kdo to neuměl, měl klidně auto o 15 kg těžší . Další problém nastal, když jste chtěli vyměnit brzdové nebo palivové trubky. Ty prostě od podvozku nešly urvat.
L34u92d53v36í73k 85G17a55j29d48o37š13í38k
Trochu na mě dýchly časy dávno minulé, kdy si člověk koupil za 23,- Kčs/kg Restin Car a hadičkou s tryskou se dělaly dutiny u Škody 100.
Měl jsem dojem, že jsme od těch dob pokročili trochu dál, ale jak vidno, někoho to stále ještě baví. Akorát dnes je tahle zábava trochu finančně nákladnější.
K60a41r95e33l 67M11a60r32t33i59n93e90c
Automobíl vám nič nezožiére pokiál si kúpitě modél od kvalýtného ýrobca a naviác vozídlu venujetě pravidělnú starostlivosť.
Ja príkladno mám Hjundéée Akcent z minulého storočija, ktoré má za tjé letá už najazděné takmer 30 tisícov kilometrov a stálo je ako nové a praktýcky nič okrem olejá a kvapalíny do ostríkačov som nemeníl!!!
Auto užívám ibá, keď je pekné počasije a zotrvalý tlak vzduchá. A po každej jazdě než zagarážujem auto vyluxújem včetně motorového aj batožinového priéstorá, omyjem osuším a navoskújem a v garáži pak zvedněm steráče, aby sa gumky nědeformovály a pod práhmi ho tiéž podložím, aby sa odľahčílo pružínam pérovanjá a tlmičom. A stejnáko aj pneumatíkam neprospiéva zatiáženije v jednom miéstě, lebo tjéto tákto sa zplacaťujú v miéstě dlchšijého zatiáženija. Nezabúdam ani na akumulátor, ktorý vždyckáj po a pred jazdou dobijem na odpoviédajicú kapacítu.
A hlavno vozidlo nepreťažujem a praktýcky užívam ibá so svojú starkú a ta v záujme rovnomerného zatiaženija sedáva na zadnej sedáčke vpravo vo smere jazdy, a ja vždyckáj vpredu vľavo. Zavazadelný priéstor užívam ibá na menčije nákupy či prevoz drobných osobných potriéb. (Na veľké nákupy zásadno chodiévame prostriédkami MHD, ktoré v temto prípadku vytiážime dokonálo, keď už za tu prepravu mosíme nekrestiánské jazdné zaplatíť.)
A vertě mojej letítej zkúsenosti, že pokiál sa budětě o dopravný prostiédok staráť odpoviédajúcim zpvósobom budě vám slúžiť letá a stálo ako nový budě. Len nesmié človek lenivý byť.
T84o23m 41D43v25o93r95n53í12k
Ehm... Nerozumim jazyku tveho kmene... (A to slovensky umim obstojne...)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Stavební pozemky v rekreační oblasti Jeseníků_2.636 m2- Horní Lipová (Rybí údolí)
Lipová-lázně - Horní Lipová, okres Jeseník
3 160 564 Kč