Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Sůl umí sežrat i nové auto. Postřik za pár tisíc podvozek ochrání

Zdálo se, že moru v podobě rzi se automobilky zbavily. Ale auta reznou stále, jen to není tolik vidět. Největším problémem zimních silnic je břečka z posoleného sněhu, ničící hlavně podvozky. Jeho dodatečné ošetření pořídíte asi za osm tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mne u skodovky r.v. 2010 (takze 7 let stare auto) zacina dost reznout hrana strechy nad celnim sklem. Od odletujicich kaminku to tezko bude - predni kapota je az na jediny maly kousek, ktery verim, ze muze byt od kaminku, jako nova. Oprava laku pry bude tak za 20-50 tisic, protoze je pry nutne navic vymenit predni sklo :-(.

0 0
možnosti

Mám úpně stejný problém. Flíček rzi na hraně kapoty nad čelním sklem a od kamínků rozstřílený lak na hraně přední kapoty. U 19 let staré octavie. ;-D Oprava bude stát cca 150 kč. ;-)

0 0
možnosti

J89a82n 84D37l20o84u57h50ý

10. 11. 2017 11:57

Mno opel aspon ty starsi modely maji cely podvozek potazeny takovou gumou a prestrikane do laku. Jedine co pak rezne jsou casti, ktere moc ochranit nejde a ani to nema vyznam: ramena, cepy, tahla a podobne. To je lepsi po 10 letech stejne menit za nove nebot stejne se to dneska neprodava samostatne.

0 0
možnosti

To se jmenuje plastisol, ale bohužel se rozsah toho, co se plastisolem ošetří, rok od roku zmenšuje, aspoň u koncernu.

0 0
možnosti

Nemám nic proti těmto akcím.Jen je potřeba pokud se to týká nového auta počítat s tím,že v případě reklamace může být zamítnuta z důvodu neschváleného zásahu do údržby vozidla.A další omyl je v tom,že se z vozidlem musí na každoroční kontrolu do autorizovaného servisu.Pro uznání záruky je pouze nutné dodržet předepsanou údržbu dle pokynů výrobce!Což si musí majitel vozidla ohlídat a i kdejaký Franta z Horní Dolní má prostředky si tyto informace zjistit a postupovat dle nich a i samozřejmě je legalizovat.

0 0
možnosti

A nebo udělat v autorizovaném servisu.

0 0
možnosti

nechápu, proč je takový problém zakrýt většinu podvozku plastem. Jenže to by se automobilkám vrátilo v delší životnosti a ta není žádoucí

2 0
možnosti

Naopak, ten plast je mnohdy na škodu, protože pod ním se velmi snadno drží vlhkost a kde je vlhkost a k tomu agresivní látky typu solanka, tak to pak vše koroduje mnohem rychleji. Pokud je tam volný přístup vzduchu je to mnohem lepší. Plasty slouží hlavně proti mechanickému poškození nátěru, třeba od kamínků, nebo pokud se s vozem zdolává trochu náročnější terén.

3 0
možnosti

Nejvíce mě baví ti, co si auto napatlají zespodu čímkoliv, co uzmou někde zadarmo, nebo dostanou za flašku. Těmhle totiž často nedochází, že když použijí nevhodný materiál pro nátěr, můžou chemicky natolik narušit původní dobrý nátěr, že se vytvoří kapsy, ve kterých se bude držet voda a vlhkost a auto jim shnije mnohem rychleji ;-D Další jsou pak ti, co to napatlají nějakým šmírem, což pak cokoliv opravovat nebo měnit musí být pro mechanika něco podobného, jako zápas v blátě ;-D

0 0
možnosti

Tak jestli tento postřik zabrání kamínkům narážet do karoserie tak bravo!

0 0
možnosti

Některé automobilky používají i materiály na odhlučnění (zpevnění) plastů na podvozku, hlavně podběhy. Snižují tím hluk od podvozku a zvyšují tím jejich pevnost proti vibracím. Není proto marné si nechat nastříkat kvalitním materiálem i plastové podběhy.

0 0
možnosti

Pokud máte koncern (ŠKodu, Vw, Audi), tak nástřik řešit nemusíte. Ti dávají dost silnou vrstvu od výroby a ta vydrží spoustu let.

Ale jestli máte francouze nebo asiaty, tak ti dávají strasně tenkout vrstvu, nebo jen na nějaké choulostivější místa, okolo prahů a tak. To je lepší to nechat ještě po koupi extra ošetřit.

Tak to prostě je.

1 6
možnosti

P40e37t80r 45B14á26č66a

9. 11. 2017 16:38

To u koncernu platilo mozna tak pred dieselgate, ted rozhodne uz ne.

1 0
možnosti

Ze svých mladých let si pamatuju, že na letišti se používala jako zálivka dilatačních spár betonových ploch hmota PURD (polyuretandehet). Hmota měla dlouhodobě stejné mechanické vlastnosti v rozmezí teplot +40 - -30 stupňů. Odolávala soli i velkému mechanickému zatížení. Stále byla plastická. Pak někoho napadlo s tím natřít podvozky u aut. Jenže problém spočíval v umění to naředit. Kdo to neuměl, měl klidně auto o 15 kg těžší :-). Další problém nastal, když jste chtěli vyměnit brzdové nebo palivové trubky. Ty prostě od podvozku nešly urvat. ;-D

1 0
možnosti

Trochu na mě dýchly časy dávno minulé, kdy si člověk koupil za 23,- Kčs/kg Restin Car a hadičkou s tryskou se dělaly dutiny u Škody 100.

Měl jsem dojem, že jsme od těch dob pokročili trochu dál, ale jak vidno, někoho to stále ještě baví. Akorát dnes je tahle zábava trochu finančně nákladnější.

0 0
možnosti

Automobíl vám nič nezožiére pokiál si kúpitě modél od kvalýtného ýrobca a naviác vozídlu venujetě pravidělnú starostlivosť.

Ja príkladno mám Hjundéée Akcent z minulého storočija, ktoré má za tjé letá už najazděné takmer 30 tisícov kilometrov a stálo je ako nové a praktýcky nič okrem olejá a kvapalíny do ostríkačov som nemeníl!!!

Auto užívám ibá, keď je pekné počasije a zotrvalý tlak vzduchá. A po každej jazdě než zagarážujem auto vyluxújem včetně motorového aj batožinového priéstorá, omyjem osuším a navoskújem a v garáži pak zvedněm steráče, aby sa gumky nědeformovály a pod práhmi ho tiéž podložím, aby sa odľahčílo pružínam pérovanjá a tlmičom. A stejnáko aj pneumatíkam neprospiéva zatiáženije v jednom miéstě, lebo tjéto tákto sa zplacaťujú v miéstě dlchšijého zatiáženija. Nezabúdam ani na akumulátor, ktorý vždyckáj po a pred jazdou dobijem na odpoviédajicú kapacítu.

A hlavno vozidlo nepreťažujem a praktýcky užívam ibá so svojú starkú a ta v záujme rovnomerného zatiaženija sedáva na zadnej sedáčke vpravo vo smere jazdy, a ja vždyckáj vpredu vľavo. Zavazadelný priéstor užívam ibá na menčije nákupy či prevoz drobných osobných potriéb. (Na veľké nákupy zásadno chodiévame prostriédkami MHD, ktoré v temto prípadku vytiážime dokonálo, keď už za tu prepravu mosíme nekrestiánské jazdné zaplatíť.)

A vertě mojej letítej zkúsenosti, že pokiál sa budětě o dopravný prostiédok staráť odpoviédajúcim zpvósobom budě vám slúžiť letá a stálo ako nový budě. Len nesmié človek lenivý byť.

1 1
možnosti

T84o23m 41D43v25o93r95n53í12k

9. 11. 2017 15:10

Ehm... Nerozumim jazyku tveho kmene... (A to slovensky umim obstojne...)

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

Milano zrušeno. Alfa ustoupila ministrovi a nový model přejmenovala

16. dubna 2024,  aktualizováno  15:25

Na bláznivé komedie jsou Italové machři, a dokáží je přenést do reálného života. Ani ne týden po...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...