Diskuze
Škoda nestíhá vyrábět, hledat volné kapacity by mohla i mimo koncern VW
Děkujeme za pochopení.
M60i25l59a27n 85D30v87o64ř20á67k
Migrantů v Německu hodně, je to levná pracovní síla, tak proč nezkusit SUPERB.
Stejně přijde krize a stejně přijdou roboti, je to otázka času.
Odboráři držte si své křesla!
Drahá lidská síla = rychleji splacená investice do automatizace.
T52o44m30á95š 48V37e14r56n54e44r
Tobě jo neměl bys pak o čem blábolit...
T53o16m72á84š 89Z48á24m80e24č76n76í97k
Nějak nevím co netíhají vyrábět? Dyt chrlí furt ty spalovací motory, když se všichni snažíme o nějakou čistou energii a eko vozidla? Divný, když je nemaj v nabídce..
A40l29e71š 54F77i16f91k54a
Sice je to pravděpodobně neprůchodné obchodně a technicky, ale třeba v Kolíně mají léta nevyužitou kapacitu.
F46r82a79n63t94i43š53e11k 14K53u14l10d34a92n
V článku je zase chyba. Ve Vrchlabí se už pěkně dlouho vozy Škoda nevyrábějí vážená redakce. Ve Vrchlabí se vyrábějí převodovky ( nevím jestli správný název je DQ 2000 )...
J25o14z76e52f 34K69o63s81t82e87l73a23n20s58k11ý
Škodovka má ešte jednu možnosť: zvýšiť ceny a znížiť tak poptávku po jej autách...
Ale to by v centrále VW asi neprešlo.
P77e92t91r 52Č74e81r59m72á21k
Nejde tak ani o centrálu VW, to by nechtěla ani škodovka - klesla by jí ekonomická výkonost a tím pádem všechny na ní vázané věci.
M49a72r86e91k 36Z98b47o15ř43i48l
Se divím, že je to ty jejich vozy stále takováý zájem..čeká m kdy příjdou s něčím opravdu novým u čeho budu moc říct WoW,ale zatím jedou auta co jsou na stejné brdo. Raději by se měli více zaměřit na eko vozy.
I89v66a11n 75K44o88p32t26a
Oni programově nedělají auta na wow efekt. Ale auta která nenadchnou a neurazí.
P45e29t46r 86K15v97a85p30i25l
pred 3 tyždňami objednaný T-Roc (1.5TSI). Dodanie 11/2018
F16i32l94i85p 52N91e37š78p47o76r
Na Karoq 1.5 tsi je cekaci doba 10-12 mesicu... to uz zacina byt skoro jak Tesla :-)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...