Diskuze
Padesátka ve městě: Policie má na řidiče dvojí metr
Děkujeme za pochopení.
abraka
dabra
zkuste jet v rakousku na 50 větší rychlostí a pak se dohadovat jako je to zvykem u nas nikdo vas nebude poslouchat a jeste vam policie napari vetsi pokutu za reptani takze nevim proc tady resite toleranci ??
serpa
Re: dabra
V Rakousku zaplatíš pokutu řádově nižší (s ohledem na průměrnou mzdu) při překročení rychlosti a samozřejmě i u dalších přestupků, ty jelito!!! Zas jeden blbec, který nemá řidičák a všemu rozumí - tipuju na voliče Paroubka (nemyslím tím ČSSD)
jezdec
vetsi naklady na km
slysel jsem jiz od mnoha lidi, ze od doby co je novy zakon, jim klesla prumerna spotreba paliva. ke svemu zklamani mohu rici, ze me prumerna spotreba od te doby naopak stoupla minimalne o litr a zrychlilo se opotrebeni brzdovych desticek, a je to jen tim, ze zhoustl provoz a ja jsem nucen casteji akcelerovat a vice brzdit pri predjizdeni.
KIMA KIMOVIČ BOUDOV
JAK JSEM SE VYSPAL,TAK TĚ BUDU TRESTAT
V normálním státě,platí jeden zákon a jeden výklad.Nechápu jak vykládá zákony každý mp / městský posluha/. Nechápu jak je možno za stejný přestupek dostat rozdílný trest protože si ho načalstvo vyložilo po svém. Jako v rusku v každé gubernii jinak.
Ing. Ivo Kraus
hlavně plynulost dopravy
Mohu srovnat smysl dopravních předpisů na severoamerickém kontinentu a v ČR. Zatímco tam jedete 500m rychlostí 30km v hodině z baráku na hlavní, kde je 50km, tak pak po 5-10km narazíte na highway, kde je obvykle 70-90km v hodině. Jedete 40km pak doprava. Je to easy. U nás jsou ulice složitější, dopravní značení nedostatečné, řidiči jsou nervóznější. Bylo by hezké, kdyby mohl člověk projet Prahou alespoň těch 50km/h, ale plynule.
tutik
Jezdete fakt padesat!!!
Nejsem za volantem kazdy den..takze mam sanci, ze me infarkt postihne az v pozahneme veku..ale i tak kdyz sednu za volant ...je tu novy bodovy system..ano, mame statistiky...sama vyborna cisla..ale prosim timto vsechny ridice..ta pravidla bychom meli dodrzovat ( v ramci moznosti)..pokud uvidite ceduli s cislem 50, dodrzte to! na sedestce muzete jet sedesat a na sedmdesatce DOKONCE sedmdesat..lidi jezdi o 10-15 km mene nez maji..soustredi se plne na sve tachometry..a nekoukaji kolem..zazila jsme ridice, ktery se tak soustredil na svou ctyricku ( pri ceduli 50) ze projel semafor na cervenou..
Miky76
Re: Jezdete fakt padesat!!!
Howgh! Nezbývá než souhlasit. Já jsem za volantem prakticky denně a nejlepší je potkat na třicítce pár "řidičů", kteří pro jistotu jedou 20 km/hod. To je pak na odstřel...
Ufoun Xfiles
Včera jsem jel obcí na kole 62 km/hod
a vlastním řidičák, hrozí mi postih ?
Zorrrrrro
Re: Včera jsem jel obcí na kole 62 km/hod
jenom jestli jsi jel z kopce. Jestli do kopce, tak ti hrozí nominace do reprezentace.
Fitipaldi
já bych tomu Šimonovskýmu napařil pokutu
za rychlou chůzi. Běžel na autobus a na 20-ce skoro 25 a ohrozil mě , musel jsem prudce zabrzdit až podrážky zaskřípaly. Překročil rychlost o 25 % .
Pepa Nos2
Re: já bych tomu Šimonovskýmu napařil pokutu
Guppy
A co 190 km/h ???
Takzvaná "Husákova padesátka"
Don Ben
Sankce nebo informace?
Minulý týden jsem v Dánsku zaznamenal rozumné užitečné zařízení - na začátku obce je automatický radar - značka, který začně na řidiče varovně blikat, pokud jede přes limit a zobrazí na displeji jeho rychlost. Neznamená to automaticky pokutu, je to jen výrazné upozornění, že jedete přes limit. Co jsem viděl, reagovali na něj všichni řidiči a zpomalili.
Jenže pokuty se do státního rozpočtu hodí, že?
pepa_u
Re: Sankce nebo informace?
Tyhle cedule jsou tady v CR na mnoha mistech uz taky.
Jenze porad se debatuje o nejakych povolenych tolerancich atd. Jaky je smysl toho zakona? Jaky je smysl rychlostnich limitu? Smysl je v tom, ochranit ostatni ucastniky provozu tak, aby je rychle jedouci auta neohrozila! Neznamena to prece, ze musim jet presne 50. Znamena to, ze musim jet tak, abych nikoho nezranil nebo nekoho neboural. Vse je o kompromisech. 100% bezpecnost bude, kdyz se auta zakazou. Kdyz budou jezdit vice nez 0 km/h nutne musi vzniknout nebezpeci. Z toho plyne, ze policista musi vedle radaru pouzivat i mozek, aby posoudil, jestli tim, ze nekdo jede 53 nebo 54 vyznamne ohrozil lidi okolo - to je preci ten "duch zakona". Na nekterych mistech (a case) je 55 uz hodne, jinde je 70 jeste v pohode.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Markvartice v Podještědí (6 271m2) - lehký průmysl
Jablonné v Podještědí, okres Liberec
2 508 400 Kč