Ta první je větší drsňák. Má poháněná kola obou náprav, trekking je sice vyšňořený stejně, ale do kopce se poškrábe jen předními koly.
Pohon všech kol u 4x4 řídí elektronika, která ovládá mezinápravovou spojku, chytrý systém pojmenovali u Fiatu Torque on Demand.
Právě ten verzi trekking chybí, místo toho dostane stabilizační systém vylepšený o funkci Traction+, která pracuje jako náhražka samosvorného diferenciálu. V tomto případě nemá tvrdit muziku při projíždění zatáček, ale pomáhat při rozjezdech na nezpevněném a kluzkém povrchu.
Pod kapoty dostanou dobrodružnější pandy buď přeplňované benzinové dvouválce 0,9 litru s výkonem 63 kW (85 koní), anebo známý turbodiesel 1,3 Multijet II s výkonem 55 kW (75 k). Šestistupňová převodovka por čtyřkolky doznala úprav: jednička je kratší, takže nahradí redukci.
Podvozkáři upravili rozchod kol a zvýšili také světlou výšku. Divák si ale všimne hlavně karoserie vylepšené o plastové nástavce prahů, lemů blatníků a upravených nárazníků. Verze 4x4 dostane třeba ještě ochranný kryt pod motorový prostor.
Kromě šplhavých pand představil Fiat v Paříži také provedení pandy na zemní plyn. U verze TwinAir Turbo Natural Power spaluje benzin nebo zemní plyn dvouválec 0,9 Twinair. Kromě 35litrové nádrže na benzin přibyla na palubu nádoba na 12 litru zemního plynu.