Diskuze
Pár šílenců kazí jméno ostatním, říká motorkář. Když chtějí, ať si nabijí na okruhu
Děkujeme za pochopení.
ATAMAN
To individuum na fotce jezdí s policisty přednášet?
To individuum na fotce jezdí s policisty přednášet? Pokud ano, pak to asi moc zářný příklad nebude. Nehomologovaná přilba, kožené hadry bez chráničů. Těžko věřit někomu, kdo nemá zodpovědnost sám k sobě. Jak pak může být zodpovědný ke svému okolí.Sám na motorce jezdím a věřte nebo ne, znám spoustu motorkářů se silnými stroji a kvalitní výstrojí, s nimiž by mohli jezdit velkou cenu, ale jezdí ohleduplně a podle předpisu. A znám pár takových co mají pusu plnou keců, homologaci přilby se div nesmějí, chrániče jsou pro ně zbytečná věc, hlavně že mají pořádnou díru do výfuku a v rámci ohleduplné jízdy k okolí jezdí zásadně prostředkem silnice. Z koho si myslíte, že si berou příklad mladí?
Vždyť je to vidět na konec i ve stylu jízdy cyklistů, neujazují, jezdí prostředkem pruhu nebo po chodníku a nikoho to nezajímá. Zkus te si je představit na motorkách, to by byla anarchie...
luban12
Re: To individuum na fotce jezdí s policisty přednášet?
Názorný příklad motorkářského "pubescenta".Přilby i takového typu jako je na obrázku mívají homologaci.Kožené oblečení je z poměrně silné hovězí kůže a na nejzranitelnějším místě na boku,mají kalhoty "šněrovačky" tu kůži ve třech vrstvách,zatímco kombinézy na "baiky" jsou většinou z kůže hodně slabé a proto musí mít vsazené chrániče.Toho kdo se nedokáže ovládat a snaží se ukázat jaký je borec,neochrání ani kompozitové chrániče,ani integrální přilba.Protože na chopprech a cruizrech jezdí převážně pohodáři,tak i jejich rychlost je pohodová a nějaká agresivita tam není,protože vědí,že jsou na dvou kolech hodně zranitelní.Největší problém je s některými řidiči aut,kteří jsou často hodně agresivní a bezohlední.
Zirkon
v 99,9% se motorkáři zabijou sami
Podržím se v diskusi oblíbeného numera: V 99,9 % se motorkáři zabijou sami nebo motorkáře zabije plechovkář. Obrácené případy jsou oravdu vyjímečné.
Motorky, na rozdíl od bicyklů či náklaďáků ani nikoho nezdržují.
Tak proč plechovkářům motorky tak vadí ? Není v tom nějaký mindrák !?
TTRX
Re: v 99,9% se motorkáři zabijou sami
Mindrák z toho že motorka může jet kdfyž auto musí čekat. Znám to z vlastní zkušenosti. Naštěstí spusta řidičů v ČR je slušných a motorkám neškodí
Hufo
pár se používá pro malé množství v řádu jednotek
a ne pro desítky. při mých 50t km za rok to počítám v jiných řádech. a už mě docela začíná sr...kakat, když se kolem našeho baráku těch "pár" každý týden honí z kopce stovkou, rekord na radaru je 136. když se podařilo polišům u nás zlikvidovat vytuněný paka co tu lítali z barů, tak nastoupili jednokolový paka.
Jen Já
Re: pár se používá pro malé množství v řádu jednotek
Tak paka na motorkách budou třeba policajti rovnou sestřelovat
fsp
Většinu problémů dělají mlaďoši, co jdou rovnou na litry
Nejsou vyježdění, na motorku sednou až v jednadvaceti a hned superbiky. Na rovině zvládne 250 i cvičená opice, ale jak se rychle jezdí do zatáčky, vysedává, brzdí,... o tom nemají ani potuchy.
Pjotr_Pjotrovic
Re: Pár šílenců ?
Z jakých statistik vycházíte? Statistika alá Váš subjektivní názor?
Rozšlápnutá_bábovička
Do kterého klubu patří magoři, kteří...
pořádají za plného provozu závody přes Buchlováky...???
Zubcasu
...
Bezpečnost na motorce? A co ta "ochranná" přilba ála vermacht. Pán by měl dostat pokutu.
Jen Já
Motorkáři na chopperech jsou v pohodě,
ale hovada jsou z 99,9% na těch silničních, jen jsem teda ještě nepotkal nikoho z těch 0,1%, ale vím, že někde určitě jsou. Jen nevím, proč choppristi tak často mají nacistický helmy a tak podobně, doufám, že všichni nejsou fašouni Jestli mi to někdo můžete vysvětlit, tak budu rád
dracekvo
motorkari
No jo, jenže nejde porovnávat motorkáře na prdícím chopperovy a někoho na zalehávačce. Ti lidé mají úplně jinou mentalitu. Proto také volí odlišné stroje.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu, Olbramovice u Votic
Olbramovice - Olbramovice Ves, okres Benešov
2 800 000 Kč