Diskuze
Modré zóny vynesly Praze půl miliardy. Odpůrce mají i mezi městskými částmi
Děkujeme za pochopení.
F80i46l78i30p 29T78ř56e25b15a
Což o to Praha, ale ať mi někdo vysvětlí, proč se nesmí parkovat na travnatých i vyasfaltovaných plochách před vchodem u nás na Konci Světa, a místo toho tahám nákupy ob dva bloky
O58d91s93t78r88a71n81ě14n32ý 71U28ž92i52v56a65t31e16l
M17a27r94e66k 72H69r84u32b20y
Prazanu se - jako obvykle - nikdo neptal. Modre zony nemel v programu nikdo.
P65e78t91r 13H57o20r23á95k
Už připravuju velkou mimopražskou zonu, kde si pražáci nezaparkují. Můžou pak stát ve své modré zoně nebo někde u lesa.
P81e36t83r 78Č32e75r22m66á75k
To je v pohodě, pražanům to bude vcelku buřt, ale půlka moravy se nedostne domů s nafasovaným služebákem
P91e98t25r 38F88r23ý97d22e71k
Za chvili budeme platit dan za to, ze vyjdeme z baraku...
P38a29v48e85l 32N19o55v77á15k
Líbí se mi, jak si pražští řidiči libují, že zaparkují před domem v modré zóně, což předtím nemohli, protože tam nebylo místo. A chápu, že se jim nelíbí, když jim říkáme, že je to veřejná komunikace a že na parkování mají úplně stejný nárok jako kdokoli jiný. Jenže - právo svobodně parkovat máte jen na svém vlastním pozemku nebo na soukromém parkovišti, které leží na soukromém pozemku. A ulice soukromý pozemek opravdu není!
Modrým zónám se od jejich počátku podařilo to, co asi nebylo jejich cílem. Zaplnit město auty. Auty Pražáků. Pokud chce Praha situaci s parkováním řešit, musí veškeré parkování rozumně zpoplatnit. Např. od 5,-/hod. na okrajích po dejme tomu 50,-/hod v centru. Ale PRO VŠECHNY!, i pro rezidenty. Jinak to nemá smysl. Samozřejmě by měla být možnost "předplatného" (také pro všechny bez rozdílu), které by začínalo třeba na 500,-/měsíc na okraji až po cca 5000,-/měsíc v centru. Komu to přijde moc, zaparkuje si jinde, kde to bude levnější. Nebo prodá auto. Žádný problém. Ale znovu opakuji, platit MUSÍ VŠICHNI. Namalované zóny ať klidně zůstanou, ale jako placené parkování. Buď hodinové, nebo paušální. A znovu opakuji - pro všechny.
J84i50ř81í 98V95a77l85d16h81a76n65s
Prostě jen dodatečné zdanění veřejného prostoru.
V92i89k84t80o92r 57J95o13h74á32n53e69k
"Je to opatření, díky kterému mohou alespoň rezidenti parkovat v místě svého trvalého bydliště."
Není, zaplacení modré zóny nic negarantuje a ani praktické zkušenosti rezidentů neodpovídají předpokladu, že by se po zavedení zón parkovací místa uvolnila.
Takže pan Scheinherr dost kecá.
P19a54v56e76l 90D45v82o24ř83á60k
Zpoplatňovat užívání veřejného prostoru je dle mého špatně. V každém případě by stačilo vybudovat na okrajích prahy záchytná parkoviště, jelikož ta současná absolutně nedostačují, a centru by se od aut ulevilo výrazně více. Bohužel to do kasy tolik nepřinese, tak proč to dělat, že...
P84e85t86r 46Č48e88r54m33á49k
Tak reálně moc neulevilo protože P+R vyřeší dojížděče a dojížděči tvoří v rámci dopravy v Praze naprostou minoritu. Ale bezpochyby P+R potřeba jsou, jen to nemá moc souvislost s modrýma zónama, ty omezují především a primárně samotné pražany.
F95r38a46n29t39i38š35e85k 96B77e35r71d14a
Tak Praha 4 se tváří, že je proti, jen naoko. Jinak si nedokážu vysvětlit, že od pondělí 2.12.2019 se zavádějí nové zóny, a to jak rezidenčního stání, tak placeného (zelené a fialové zóny) i v místech, kde až doposud nebyly.
Když se objevily první návrhy, tak se občané P-4 mohli vyjádřit k jejich rozmístění, což jim bylo prd platné, neboť připomínky nebyly z valné části vůbec zapracovány. Kupř. nesmyslné umístění placených zón krátkodobého stání ve vilových čtvrtích Podolí a Braníka, zejména v postranních úzkých uličkách, kde chybí přímá návaznost na MHD a kde nejsou ani obchody, ani kanceláře a návštěvy mají převážně možnost parkovat na soukromých pozemcích majitelů nemovitostí. Kdežto v místech jako je křižovatka Jeremenkovy ulice a Podolského nábřeží, kde je cca 6 linek MHD a za patnáct minut jste na Staroměstské, zase převažují zóny modré, tedy zóny rezidentů.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!