Diskuze

Parkovací místa jsou, města a lidé je však neumí využívat

„V Česku jsou tisíce parkovacích míst, která zůstávají prázdná, protože města neumí tyto plochy dostatečně využívat,“ tvrdí předseda České parkovací asociace Petr Horský. Města i stát by podle něj měly zlepšit plánování a propagaci dopravních projektů
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M37a89r19e79k 64H82r83u36b58y

19. 9. 2018 13:17

Ukazkou nesmyslneho pristupu je Praha. P+R na miste, kde je potreba dokonce zrusi (Chodov), naopak ho vybuduje (dobre, oznaci, plocha tam uz byla) na miste uplne nesmyslnem - v Motole.8-o

Dopravni odbor Magistratu by za jejich dlouhodobou sabotaz dopravy stalo za to vynest na rozshavenych vidlich.:-/Rv

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

Ano, plky o zajištění parkování jsou populistickým žvástem,

ale pokud se řidiči nenaučí zaparkovat tak,

aby kromě nich mohl parkovat i ten vedle či před ním a za ním,

pak se prostě nevejdeme nikam, i kdybychom mohli parkovat skoro všude.

Je to všech no jen a jen o ohleduplnosti, a "neblbosti".

0 0
možnosti

M11a89r71e89k 76K75l37u31f76a

18. 9. 2018 13:47

Fakt je, že kdyby se lidé u kolmých stání naučili parkovat na střídačku = pravé dveře těsně na pravé dveře, ušetřilo by to na každém takovém stání několik míst. Ale to by lidstvo nesmělo být tvořeno z velké části z tupců a neumětelů. :-/

2 0
možnosti

J27a79n 43K47a24z77d59a

18. 9. 2018 14:17

Jako teorie je to krásná, ale nakládejte do takto zaparkovaného auta celou rodinu... To by znamenalo nejdříve vyjet z parkovacího stání, následně někde zastavit (kde?). Teprve pak může do auta nastoupit (či být usazen v případě dětí) zbytek posádky.

0 0
možnosti

M84a85r16e76k 17K37l88u71f79a

18. 9. 2018 13:28

Česká parkovací asociace? 8-o;-D;-D

0 0
možnosti

K80a57r81e41l 97H13o91r48á66k

18. 9. 2018 12:03

A co na to Asociace pirátů silnic? Ti chtějí parkovat na chodnících, na autobusových zastávkách, na šrafovaném, před přechody, na místech pro invalidy, na plochách náměstí, na trávnících, v zákazech vjezdu, v protisměru, ve vjezdech, před vchody do domů, na požárních nástupních plochách, tam kde nezůstane 3 m volného místa pro ostatní...

Parkovací místa jsou, města a lidé je však neumí využívat

0 0
možnosti

J15a81n 19V20e37l39e11k

18. 9. 2018 10:03

Kdyby vedení města nebylo chamtivé a mělo třeba i s odborníky jasně daný plán, tak by to bylo možná lepší. Jenže tyto politici veškerá problematická místa řeší zpoplatněním.

Např. Chomutov - v centru u starého fotbalového hřiště je velké parkoviště. Při nějaké velké akci hřiště už občas otevřely i pro parkování. Kdyby to parkoviště rozšířili do prostoru starého hřiště a nechali ho zdarma, tak mnoho lidí by ho využila a když by někdo chtěl parkovat někde jinde, tak by si to zaplatil.

1 0
možnosti

Proc by melo byt zdarma, kdyz stavajici parkoviste u haly zdarma neni a listek na MHD stoji 17 korun?

0 0
možnosti

To je fakt, především bezohlední škodovkáři to dělají.

0 0
možnosti

Je fakt, že blbost a bezohlednost jde víceméně napříč značkami.

Prostě jak jim to z ruky vypadne, tam to nechají, proč by si couvli a srovnali, když oni už přeci parkují.

Takových příkladů mne praští do oka denně 5-10 a to to nevyhledávám, jen se dívám kolem sebe (a soptím, když chci zaparkovat a zůstane mi na ani na auto, ale hlavně, že si soused pohodlně otevře všechny dveře až na konce omezovačů. Taktéž podélně, každý přeci před a za sebou potřebuje 150 cm místa, protože přeci musí vyjet na jedno otočení volantem.

0 0
možnosti

Mnoho řidičů ale využívat parkovací plochu umí až moc dobře.

Pro zaparkovaní potřebuji minimálně 4m šířky, lépe4,5m(2m auto + 1m plošina + 1m inv vozík - a je to o strach, abych sousední auto neodřel).

Téměř pokaždé, když zaparkuji před obchodem na invalidech anechám si dostatek místa od vedlejšího místa pro invalidy (jinak bych se ven nedostal) tak při návratu zjistím, že nějaký “fyzicky zdravý mentální invalida” se mezi nás nacpal, protože on nebude chodit o 50m dál.

Já pak někdy musím tvrdnout i víc než hodinu, než si nakoupí. Na parkoviště před obchodak odtahovky nechtějí jezdit :(. Zatím jsem měl kliku, že jsem nenatrefil někoho, kdo šel do kina.

3 0
možnosti

chápu Vaše problémy. na druhou stranu: u nás v ulici najednou vzrostl počet míst vyhrazených pro konkrétní auta postižených. V polovině případů s nimi jezdí zcela zdraví lidé, místa mají na příbuzné, které jednou za měsíc odvezou k doktorovi

4 0
možnosti

Ona jedna věc je vybudovat parkoviště někde, kde je na něj místo (tedy na okraji města) a úplně jiné je úkol přesvědčit řidiče, že se nemusí bát tam celý den (nebo noc) nechat cokoliv dražšího, než prázdného Favorita.

8 0
možnosti

Prosím, hlavně někomu z úředníků vysvětlete, že když jedu dvě a půl hodiny autem z Brna do blízkého centra Prahy, tak to nezabiju zaparkováním na Chodově a třičtvrtě hodinovým cestováním v MHDéčkem a běháním po městě pěšky.

5 0
možnosti

a proč bychom mu to vysvětlovali? My nechceme abys v Praze smradil, a choď pouze pěšky, alespoň v MHD bude více místa a tvému zdraví to prospěje a Pražákům ten čistější vzduch taktéž....;-)

2 3
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:16

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!