Diskuze
Do okolí Paříže od léta nebudou smět stará dieselová auta
Děkujeme za pochopení.
B61ě73l80a 47H30o40r69á44k16o26v15á
Nejlepší to bude až města zahltí služební hybridy s papírovou spotřebou 1,9 které ale nikdo nebude doma dobíjet, páč proč by to ze svého někdo dělal když má služební tankovací kartu.
S přechodem do soukromého sektoru se seberou výhody a zas se vymyslí jak podojit společnost dále.
J70i40ř76í 72S58c96h85w75a95c98h
Už aby to zavedli i u nás, podobné střepy potkávám poměrně často....
J23a33n 23D34l46o43u46h90ý
Ja teda moc 18 let starych dieselu ve meste nepotkavam. I na tom videu je ta shade novejsi , sice o rok ale je novejsi. Primo tento vuz evidentne upravce "znicil". Huli to protoze tam dal vetsi vstriky. Akorat ze pro vetsi vykon ma v prve rade dat vetsi turbo a vetsi mezichladic. Pak by to jelo jak udrzeny ze retezu a nehulilo jak lokomotiva. Tento vuz by neprosel STK ani pred 5 lety
V84á89c32l34a32v 23P64o24l47á89k
V rámci boje proti znečištění omezila provozaut s naftovým motorem řada významných evropských měst včetně Berlína a Londýna.
Výsledek, nic na zlepšení ovzduší to nepřineslo jenom ze stavu věci přibylo otrávených lidí.
M15i60r37o61s59l56a34v 94S93t35e97i24n45e21r
Spíš bude zajímavé, jak se zlepší ty měřené hodnoty. Osobní diesly mají tak kolem 16% podíl na městských emisích, na venkově zanedbatelný.
Pokud se ty hodnoty nezmění, nepřiznají ti zelení, že se mýlili a budou ty hodnoty uměle snižovat- stačí přesunout ty své aparátky z výklenku někam, kde fouká vítr.
J33a36n 28D28l49o98u92h32ý
V nemecku se vsechny "nastartovane diesely v osobnich autech" ve meste podili na emisi pevnych castic 14%. Zbytek jsou pevne castice emitovane prumyslem v okoli mest a samotnym pohybem vozidel po meste vcetne bicyklu v vozidel MHD
L50a90d16i76s87l11a98v 69K31a95l55o85u28s
Už vidím, jak zemědělci budou po polích lítat s traktory na baterky.
T65o76m84á93š 86M41o78r40a75v29č48í77k
Pochybuji, že v Paříži mají nějaké pole. A navíc se to bude týkat jen osobních automobilů.
D97a96v13i93d 25K25n54a66p63e69k
V roce 2030 budou zakázána v Paříži auta, ale ne z důvodu ekologie, ale z důvodu že prorok Mohamed taky nejezdil autem. Takže podle koránu se bude jezdit hezky na velbloudu.
J31i84ř70í 55S34c35h71w39a51c38h
... jasně a islamisté střílejí lukem a házejí oštěpy.....
D27a55n56i51e33l 41D18r29n61e56c
Kde je podle Vás hranice mezi nutností a pohodlností?
Když cest autem někomu trvá 30 min a veřejnou dopravou 1:30, je to ještě stále jen pohodlnost?
A co když někomu jede autobus jen párkrát za den tam a zpět, takže by člověk musel vycházet třeba o hodinu dříve a nesměl by se v cíli moc zdržet, je to stále jen pohodlnost?
A co když je v létě v neklimatizovaném autobuse 40 °C, zatímco v autě má dotyčný klimatizaci, je to stále jen pohodlnost?
A není i sama veřejná doprava o pohodlnosti? Jak k tomu přijde někdo, kdo nevyužívá ani ji ani auto? Vždyť i to, že někdo nechce jít 15 km pěšky/jet na kole je pohodlnost.
T51o37m77á89š 96M14o54r16a51v88č31í57k
U článku o Paříži jste taky mohl zmínit, že to jezdí jen jednou za týden a v metru je 60 stupňů Celsia Sorry, přijde mi to vtipné a to využívám auto každý den v Praze. Někde na vesničce je prostě auto naprostá nutnost, proti tomu asi nikdo nic nemá.
V91l23a48d61i15m17í11r 34K89r31á32l
V okolí Paříže se takhle stará nevyskytují. Tato oblast je proslulá "samovzníceními" aut, prostě takovej neškdnej sport opálenců
P51e55t78r 61N17e94c91h19a42n28i92c16k79ý
Jaký smysl má zakazovat diesly starší 18 let? Kolik jich ještě jezdí? Ty ve funkční ekonomice zmizí samy
T30o80m64á86š 61M17o68r21a63v37č84í79k
Asi tam nemají funkční ekonomiku, když se to dotkne 700 000 aut :D
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu 4+kk, Fulnek
Vrchy, okres Nový Jičín
4 790 000 Kč