Diskuze
Autosalon Peking je plný chytrých technologií. Nová škoda se učí čínsky
Děkujeme za pochopení.
P65e12t12r 54N22ě33m13e69c
A další Škodovkou může být Orliq. :-D
R86o77b28e95r77t 17M38á14s73l53o
Tak Orlík se na rozdíl od Kamýku aspoň píše opravdu s měkkým i .
P68a65v13e46l 19M84a42t79o50u65š34e91k
Nejsem příznivcem motorismu ani automobilismu a o této problematice běžně nediskutuji, ale připadá mi, že sdělovací prostředky dost mlží. Z toho, co je zde psáno, si čtenář udělá dojem, jak jsou v Číně závislí na autech s klasickými pohony spalovacími pohony a že alternativní pohon je tam v plenkách. Přitom když jsem tam nedávno byl, měl jsem z toho dojem zcela opačný: alternativní pohon má opravdu hodně, patrně většina aut (Peking, Tianjin, jinde jsem teď nebyl), zplodiny z dopravy nejsou prakticky vůbec cítit. Přijde mi, že to jsou věci, o nichž Evropa pokud možno nemá mít povědomí, aby co nejdéle žila v klamných představách, že automobily s alternativními pohony jsou nepoužitelné a nesmyslné, a aby z toho některé lobbistické skupiny co nejdéle profitovaly.
P82a76v54l28a 23M94l32a64d64á
To je zásadní informace, zde se to spiše odmítá a lidi žijí v iluzích.
P70a21v27l70a 19M89l49a39d32á
Škoda je vždy ozdobou autosalónů
S81t96a93n44i60s68l61a64v 91K69r79e53j61c13a61r
Ano, a je ozdobou ta z Mladé Boleslavi, Kvasin nebo Ruska nebo Číny Jak se na kvalitě a prezentaci značky podepisují pracovníci těchto firem Moravané umějí stejně dobře vyrábět Hyundaie a slováci Kie jako plzenáci Panasoniky a Hysense. Jaký je asi rozdíl mezi ruským renaultem a ruským vw
P84e45t29r 33H88a24r19i50p87r70a96s54a85d 75H98a93j91i50č
V článku nějak chybí, že plně elektrické SUV bude vyrábět i VW - SUV JAC SOL E20X - výroba zatím jen pro Čínu,
elektrické SUV Pininfarina K350 - koncept, do výroby v Číně jde i Nissan
Sylphy Zero Emission, od konce roku se má vyrábět i
BEV Honda Everus, a Toyota nabízí už 10 typů PHEV, nově v Číně Toyota Corolla PHEV a Toyota Levin PHEV. Že kde ty seldýzely souji.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu 3+1 v Pardubicích, v ulici Havlíčkova
Havlíčkova, Pardubice - Zelené Předměstí
4 290 000 Kč