Na té tuctové nehodě v Německu neměl Jiří Eminger z Prahy ani nejmenší podíl: před křižovatkou do jeho auta zezadu narazil vůz německého motoristy. Škodu tak měla hradit bavorská pojišťovna, ale čekání na peníze se notně protáhlo, celkem na šest měsíců. "Auto bylo pojízdné, tak jsem s ním dojel do Prahy. Dal jsem ho do servisu, ale odhadce, jehož posudek pojišťovny žádají, vyčíslil náklady na opravu tak vysoké, že se nevyplatilo mého Opla Astru opravovat," vzpomíná Jiří Eminger. Přistoupil tedy na návrh pojišťovny, že mu nahradí cenu vozu před havárií. Nespokojen naopak byl s tím, že mu pojišťovna slíbila proplatit půjčovné za náhradní auto, ale nakonec se s ní musel přít o každý den, kdy náhradní vůz využíval a účtoval. "V tom byl největší problém. Pracovníci německé pojišťovny sice tvrdili, že proplatí veškeré náklady, ale když jsem žádal potvrzení slibů, nic jsem nedostal," říká Jiří Eminger. "Nakonec mi uhradili méně dnů, než jsem s vypůjčeným automobilem skutečně jezdil." Nehoda se stala při Emingerově návratu z koncertního vystoupení a Pražan tak měl škodu i na klarinetu a flétnách, uložených v kufru auta. "Opravu nástrojů mi pojišťovna zaplatila," doplňuje Jiří Eminger.
Peníze dostal až za půl roku
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...