Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Fanoušci bojují za Clarksona. Petici do BBC doručil Stig na tanku

  17:55aktualizováno  18:15
Propuštění Jeremyho Clarksona z populárního pořadu BBC spustilo odezvu diváků po celém světě. Petici na jeho podporu podepsal bezmála milion fanoušků a do sídla BBC ji osobně doručil na jedoucím tanku Stig, dvorní testovací pilot pořadu Top Gear.

Když minulý týden televizní stanice BBC odstavila Jeremyho Clarksona z pořadu Top Gear, způsobila tím poprask, který možná sama ani nečekala.

Clarkson měl inzultovat jednoho z členů štábu kvůli tomu, že po natáčení dostal studené jídlo namísto bifteku, a i kvůli předchozím incidentům byl okamžitě stažen z pořadu. BBC zastavila i vysílání Top Gearu, který patří k nejsledovanějším pořadům na světě.

Fotogalerie

BBC odmítala celou situaci jakkoliv komentovat a mlčením zavázala i ostatní členy štábu. Až na drobné výstřelky mlčel i vyhozený moderátor, ale s přibývajícím časem začala jeho drzost opět nabývat na síle. Ve svém víkendovém sloupku v britském deníku Sun naznačil, že už se nevrátí a s Top Gearem je konec. Clarksonovi kolegové z pořadu, James May a Richard Hammond prý bez něj odmítli v pořadu dále účinkovat.

Na čtvrtečním charitativním večírku v Londýně si Clarkson už nebral servítky a na adresu vedení televize se vyjádřil velmi nevybíravě. Top Gear podle něj byl skvělý pořad, ale vedení slušně přeloženo vše zničilo.

Celá kauza pak nabrala na otáčkách v pátek, kdy před sídlo BBC přijel tank a na něm seděl Clarksonův kolega Stig. Ten symbolicky doručil do televizní stanice petici, kterou zatím podepsal skoro milion fanoušků.

Top Gear

Oblíbený pořad o motorismu začala BBC vysílat v roce 1977 jako obyčejný automagazín. Po roce 2002 se v Top Gear naplno usadil svérázný a humorný styl. Pořad stojí na trojici moderátorů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May. Řidičem na testovací jízdy je The Stig, jehož aktuální totožnost nikdo nezná. Program sleduje odhadem 350 milionů diváků na celém světě.

Autor:



Nejčtenější

Kdo zachránil školáka, zůstane tajemstvím. Mohl to být člověk i kamion

Takhle funguje nouzové brzdění v kamionech Volvo

Video z norského města Høyanger, kde malý chlapec vběhne přímo před jedoucí kamion, který „zázračně“ na poslední...

Hon na pevné částice pokračuje. Brzdy dostanou vysavače

Brzdový systém Tallano

Bojovníci proti škodlivým pevným částicím mají nového nepřítele – brzdy. Podle vědeckých prací se totiž z brzdového...



Sudá, či lichá? Praha při smogu omezí vjezd podle registrační značky

Smog v Praze. Auta na pražské magistrále (20.1.2017)

Magistrát připravil návrh opatření, kterými chce omezit v Praze dopravu v době zhoršené kvality ovzduší. Při...

Tesla představila elektrický tahač Semi a nový sporťák Roadster

Tesla Semi

Prototyp elektrického tahače Tesla Semi a nový sportovní Roadster představil v noci na dnešek americký výrobce...

Škoda bude v Mladé Boleslavi vyrábět auta s čistě elektrickým pohonem

(Ilustrační snímek)

V Česku se budou vyrábět elektromobily i klíčové součástky k bateriím. Škoda Auto v pátek potvrdila, že její první...

Další z rubriky

Tesla představila elektrický tahač Semi a nový sporťák Roadster

Tesla Semi

Prototyp elektrického tahače Tesla Semi a nový sportovní Roadster představil v noci na dnešek americký výrobce...

Europoslanci navrhli povinné asistenční systémy v nových autech

Asistent udržování v jízdním pruhu

Evropští poslanci ve Štrasburku podpořili návrh, aby součástí nových motorových vozidel byly v budoucnu povinně...

VIDEO: Papež dostal lamborghini, ale užije si ho jen do května

Nový papamobil? Papež František dostal Lamborghini

Papež František dostal od šéfa Lamborghini Stefana Domenicaliho supersport. Huracán v provedení RWD (to znamená pohon...



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.