Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Fanoušci bojují za Clarksona. Petici do BBC doručil Stig na tanku

  17:55aktualizováno  18:15
Propuštění Jeremyho Clarksona z populárního pořadu BBC spustilo odezvu diváků po celém světě. Petici na jeho podporu podepsal bezmála milion fanoušků a do sídla BBC ji osobně doručil na jedoucím tanku Stig, dvorní testovací pilot pořadu Top Gear.

Když minulý týden televizní stanice BBC odstavila Jeremyho Clarksona z pořadu Top Gear, způsobila tím poprask, který možná sama ani nečekala.

Clarkson měl inzultovat jednoho z členů štábu kvůli tomu, že po natáčení dostal studené jídlo namísto bifteku, a i kvůli předchozím incidentům byl okamžitě stažen z pořadu. BBC zastavila i vysílání Top Gearu, který patří k nejsledovanějším pořadům na světě.

Fotogalerie

BBC odmítala celou situaci jakkoliv komentovat a mlčením zavázala i ostatní členy štábu. Až na drobné výstřelky mlčel i vyhozený moderátor, ale s přibývajícím časem začala jeho drzost opět nabývat na síle. Ve svém víkendovém sloupku v britském deníku Sun naznačil, že už se nevrátí a s Top Gearem je konec. Clarksonovi kolegové z pořadu, James May a Richard Hammond prý bez něj odmítli v pořadu dále účinkovat.

Na čtvrtečním charitativním večírku v Londýně si Clarkson už nebral servítky a na adresu vedení televize se vyjádřil velmi nevybíravě. Top Gear podle něj byl skvělý pořad, ale vedení slušně přeloženo vše zničilo.

Celá kauza pak nabrala na otáčkách v pátek, kdy před sídlo BBC přijel tank a na něm seděl Clarksonův kolega Stig. Ten symbolicky doručil do televizní stanice petici, kterou zatím podepsal skoro milion fanoušků.

Top Gear

Oblíbený pořad o motorismu začala BBC vysílat v roce 1977 jako obyčejný automagazín. Po roce 2002 se v Top Gear naplno usadil svérázný a humorný styl. Pořad stojí na trojici moderátorů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May. Řidičem na testovací jízdy je The Stig, jehož aktuální totožnost nikdo nezná. Program sleduje odhadem 350 milionů diváků na celém světě.

Autor:




Nejčtenější

Fiat 124 Spider
Fiat má nápadníka. S Hyundaiem by vytvořil největší automobilku světa

Koncern FCA sdružující Fiat s Chryslerem je na prodej, čínské automobilky zatím s konkrétní nabídkou nepřišly. Nově má být podle korejského tisku ve hře...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Opel Insignia Sports Tourer
První test v Česku: kombíková Insignia nabízí hodně muziky za dobré peníze

Není nejprostornější ani nejluxusnější, ale Opel Insignia Sports Tourer nabízí spoustu praktických vlastností za cenu, kterou zájemci o velké rodinné kombi...  celý článek

Seat Leon
Lepší výhled z SUV je pověra, potvrdil test

Často vyzdvihovanou předností SUV má být dobrý výhled ven. Pravda, ze sedačky, která je výš než u ostatních aut, vidíte provoz jinak, někdo má dojem většího...  celý článek

Škoda Favorit
Škoda Favorit: nejlevnější ojetina na trhu i sběratelský kousek

Škodu Favorit si pořizují nenároční motoristé, kteří ocení možnost na autě sem tam něco vlastními silami opravit, nebo sběratelé. Ti ve škodovce, která letos...  celý článek

Další z rubriky

Fiat 124 Spider
Fiat má nápadníka. S Hyundaiem by vytvořil největší automobilku světa

Koncern FCA sdružující Fiat s Chryslerem je na prodej, čínské automobilky zatím s konkrétní nabídkou nepřišly. Nově má být podle korejského tisku ve hře...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Aircross je výjimečně praktický crossover, prozkoumali jsme ho

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Citroën představuje další malé auto. Nahrazuje C3 Picasso, má však výraznější vzhled a nové jméno C3 Aircross. A říká si SUV, i když pohon všech kol nenabídne...  celý článek

Vedoucí rubriky Auto.iDNES.cz František Dvořák (vlevo) v diskusním pořadu...
Autosalony to mají nahnuté, jsou drahé, říká expert

Evropské autosalony to mají nahnuté. Výrobci znají mnohem efektivnější a levnější způsoby, jak auta představit. Soumrak autosalonů, jak je známe, potvrzuje ten...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.