Diskuze
Petr Nedvěd a jeho Ferrari F430: Sen jsem si splnil
Děkujeme za pochopení.
zorro
tak kde to koupil?
tady píše, že přes impexcar a náhodou jsem se díval na ferrari od holubovskýho¨a tam mají fotogalerii jakl předávají ferrari nedvědovi ?!?Martin
Re: tak kde to koupil?
To se nikdy nedozvíš, kde to koupil!!! Protože HPEXHCLUSIV mu zaplatilo, aby řekl že to je od nich a IMPHEXCAR mu zaplatil za to, že řekl že to má od nich. Ve skutečnosti si to dovezl sám, aby co nejvíce ušetřil. To je povaha, takhle lhat, že se nestydí. Auto mu ze srdce přeju, taky se mi líbí a tebasi jej jednou pořídím, ale dělat z lidí blbce za peníze, to může udělat jedině prodejnej grázl. A to jsem řekl ještě slušně. To "H" mi v názvech těch firem odpuste, nechci jim tady dělat přes vyhledávací roboty dělat reklamu.honzajaka
není
téměř žádné umění z pětilitrového dvanáctiválce vyždímat 300, co s tím bude dělat, až se ta italská ocel prožere, to nevímVachfajtl
Názor
Nejsem závistivec, ale kam se poděly lidské hodnoty. Doufám, že někdy skončí přeplácení těchto hvězd, které v souhrnu pro lidstvo nic pozitivního nepřináší. Nejhorší je to, že obrovské příjmy mají zejména díky štědrým sponzorům, kteří zase o to okradou nás. Vstupenkami by si asi na sebe nevydělali. Mám rád sport, ale ne profesionální. Dále se divím, proč je povoleno používat v podstatě závodní auta a motocykly v normálním provozu. Zatím jsem se nesetkal s tím, že by jejich řidiči dodržovali alespoň elementární pravidla silničního provozu.2Mac7
Re: Názor
Jak Vás okrádají ti sponzoři ? A mimochodem pozitivního přináši dost , lidé sledujicí sport , který je zajímá , zapomenou na chvíli na své problémy a starosti , odreagují se a to je sakra potřebné.Warťan
Do Liberce dálnice?
Je mi naprosto jasné, jaký bude šofér- do Liberce a dálnice? Do Liberce je pouze "silnice pro motorová vozidla" stavěná na mnohem nižší rychlosti, než 130 km/h, dovedu si představit, že jel značně rychleji. Navíc liberecká je rozbitá jako špalek, pravý i levý pruh, často upozornění na nerovnosti vozovky, dle momentálního stavu... Pár úseků ujde, jinak špatné. Pokud jde o nejlepší dálnici v ČR, po letech jsem vypozoroval, že je to D5 vč. novějšího úseku na Rozvadov. K čemu si člověk pořizuje Ferrari, určitě aby jezdil podle předpisů a bezpečně... Už ho vidím, jak přesahuje do protisměru, jak to umí spousta dalších pseudozávodníků- ohrožovačů, že si neumí udržet pruh. Co jsem také vypozoroval, že profesionální sportovci nebývají dobří řidiči, autobus plný lidí bych jim rozhodně nesvěřil. Dále rozhodně neuvěřím tomu ježdění do Německa- vždyť dálnic je tu spousta a ta páčka na problikávání druhých je ve Ferrari taky, stejně tak protekce. Profíci, zachraňujte situace...Warťan
Re: Do Liberce dálnice?
Myslím profíky šoféry, koho jiného taky...Nemo
Bentley Continetal GT
Tyhle ty supersporty mě netankujou, to SL 55 AMG je good, tím bych se taky někdy chtěl svézt ale takový Bentley Continental GT je o 300% užitečnější auto. Co se týká jízdních vlastností není to sice to Ferrari ale stojí to také za to. Bez omezovače, při 250 km se to trošku přikrčí... a táhne to až k 300 a více. A hlavní výhodou je že když to kolem 98% lidí projede tak neví co to bylo... to kvůli čecháčkovství..Polárníliška
Re: Bentley Continetal GT
Docela rozumnej názor, ale co ta poslední debilní věta???Férák
F-1
Ten podprůměrnej a poruchovej Renault zase vyhrál. A Šumi dělal co šlo a le ty šmejdi francouzský maj asi trošku lepší auto. I když Renault vyhrál všechny čtyry závody tak si stejně myslím že je Ferrari lepší ! !krakra
Re: F-1
Modráčkův sen
Ventyč
Nemo
Bentley Continetal GT
Tyhle ty supersporty mě netankujou, to SL 55 AMG je good, tím bych se taky někdy chtěl svézt ale takový Bentley Continental GT je o 300% užitečnější auto. Co se týká jízdních vlastností není to sice to Ferrari ale stojí to také za to. Bez omezovače, při 250 km se to trošku přikrčí... a táhne to až k 300 a více. A hlavní výhodou je že když to kolem 98% lidí projede tak neví co to bylo... to kvůli čecháčkovství..Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...