Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Závodník maskovaný za dědu vyděsil techniky. Jeden z auta utekl

  15:05aktualizováno  15:05
Petter Solberg je závodnická legenda, mistr světa v rally z roku 2003. Norský závodník ovšem zamaskovaný jako osmdesátiletý trochu nervózní stařík projevil nečekané herecké schopnosti. A pak hlavně pořádně vyděsil mechaniky asistenční služby, které si zavolal, protože se mu nezdálo chování jeho nového Mercedesu C 63 AMG.

Jedenačtyřicetiletý Solberg převlečený za staříka dvojnásobného věku za volantem nadupaného kombíku nepůsobí zrovna jistým dojmem. Prošedivělý stařík se moc nemůže hýbat, trochu se mu třesou ruce i hlas. Technika, usedajícího na místo spolujezdce, nechá vyzout, aby mu nepošlapal kobereček, pak se pohádá s kolemjdoucím, kterému se nelíbí, že se na parkovišti rozjíždí moc razantně.

Pak ovšem ukáže, co umí a jak se má s nejostřejším Mercedesem C jezdit. Kvílející pneumatiky, drifty a další skopičiny uvidíte ve videu. Solberg a tým, který si zimní vtípek připravil, celou akci několikrát zopakoval. Jeden z techniků mu z auta dokonce utekl.

Petter Solberg (vpravo) a jeho navigátoř Phil Mills.

Petter Solberg (vpravo) a jeho navigátoř Phil Mills se radují ze třetího místa na Italské Rallye.

Norský jezdec Petter Solberg v průběhu Francouzské rallye.

Norský jezdec Petter Solberg v průběhu Francouzské rallye.

Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.