Diskuze
Božský Peugeot 205 GTI pro 21. století je jen hříčka designérů
Děkujeme za pochopení.
F69r39a34n79t49i25š89e32k 70K65o10c12o38u45r31e52k
Starý pažout dobrý, ale ty nové pežoty jsou už pár let jalové, nudné a bezpohlavní...
M25a46r49t24i23n 29B11a13r11t48á61k
Dodnes na 205 1,9 GTi vzpomínám. Měl jsem jí sedm let. Když šla z domu, i slza ukápla.
P40e58t95r 89K71ů53l11a
Udělejte už konečně něco převratného, nového a neopírejte se stále o to, co bylo a neříkejte tomu retro. Alpina, Fiat 500, Novaque 200RS (erko na základech R8) a teď 205
L50u37d70v69í55k 69G82a53j23d90o94š37í70k
"...žádné už nikdy věhlasu „jeho svátosti“ nedosáhlo..."
Možná je to tím, že od té doby celá značka Peugeot šla do kopru a dnes jsou to spíše podprůměrné vozy, které válcuje kdejaký korejec.
J42a47n 60M95a80c95h24á44č
Tu 208 jsem ani nezaregistroval....a hlavně je neuvěřitelně hnusná.
J38i31ř77í 11T63o58m73e74š
Každé auto nemusí mít motor a přední kapotu přes půlku délky auta.
M75i38r57o37s93l92a81v 54S89t79e40i69n15e19r
Já zase vzpomínám na svoji dóševó 2CV. Měli jsme celkem dvě, jednu žlutou a druhou červenou, jezdila v nich manželka a dcera. 5l na stovku byla tenkrát senzačně nízká spotřeba, lehké auto jezdilo i po strništi jako nic.
Bral jsem si tu 2CV na cestu do práce, každý víkend 620 km tam, 620 km zpátky, Mnichov- Kolín/Rýnem a zpět. Moje rodinné auto, Mercedes 220/8 pod 12l na stovku nešel, zůstal v garáži.
M17i73c76h29a92l 96N10a18j74m39a65n
To musel být zážitek 620 km s takovým strojem....... Není nad to, mít doma drahé velké a pohodlné auto a pak řešit vysokou spotřebu.....
T10o97m48á91š 54V15a34l78d48e25r
Když bude někdy nějaká 205, tak už to nebude ta ona jedinečná 205. Dnes máme 208 apod. je to podobné. Něco jiného je Fiat 500. Tam mělo smysl udělat retro auto. U 205 GTi to smysl nedává. Ani Mini se nedá chápat jako pravé retro auto.
O74d44s29t24r14a33n43ě64n75ý 73U66ž62i28v70a93t94e43l
M28i59r28o58s55l90a64v 78C33a86n30k71a68ř
Delala se i 405ka Turbo 16, myslim..
M90i82c72h73a16l 79F16i86n52s58t77e39r19l53e
Problém dnešní doby je ten, že z hlediska profese designu se technologie posunuly do té míry, že ho dnes může fakticky dělat kde kdo. A tak to taky vypadá, člověk bez předchozí "řehole" výtvarného řemesla se pouští do sféry o které mnohdy nemá ani páru. A je jedno, jestli se jedná o design v rámci průmyslu, jehož součástí je i transport design, ale i tak design grafický a tedy potažmo i reklama. Vše je na "jedno brdo", kreativita dostává na p*del a běžný MBA manažer nedokáže rozpoznat ( a ani neví podle jakého mustru) talent, který firmě může přinést kýžený zisk... Zlatá 205ka přišla v době, kdy vše ještě fungovalo tak, jak mělo, howgh...
O50d38s96t83r88a36n73ě30n33ý 34U72ž51i74v96a91t72e51l
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...