Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Peugeot 206 je nesmrtelný, právě jede z plastiky

aktualizováno 
Dvěstěšestka letos slaví jedenácté narozeniny. Jejích šest a půl milionu bratrů jezdí i v daleké Číně a na odpočinek se rozhodně nechystá. Do Ženevy naopak dorazí malý peugeot s novou tváří pozměněnou v duchu modernějších modelů. Za jméno dostává nově znaménko +.

Peugeot 206+ | foto: Peugeot

Peugeot 206 je volbou nenáročných řidičů, na pohled ale vypadá i dnes skvěle a patří k nejúspěšnějším modelům francouzské značky. Designéři chtěli dát dvěstěšestce k jedenáctým narozeninám (představila se v roce 1998) modernější a agresivnější výraz inspirovaný jejím nástupcem Peugeotem 207.

Model 206, který si zajistil celosvětový věhlas a stal se pro značku Peugeot klíčovým, předává štafetu nové 206+, říkají u Peugeotu.

Peugeot 206+

Legendární peugeot dostává novou kapotu, mřížku přední masky a nové světlomety. Pozměněn byl také zadní nárazník a grafika koncových světel. Zachována zůstane nabídka dvou karosářských verzí: tří a pětidveřový hatchback.

Modernizace se dočkal i interiér, s novou palubní deskou oblých tvarů a se stylovými dekorativními prvky, které mají připomínat svět motocyklů. 

Peugeot 206+

Peugeot 206+ určený pro evropský trh se bude vyrábět ve Francii v závodě v Mylhúzách. Pod kapotu bude v Česku možné pořídit výhradně benziňák objemu 1,1 litru s výkonem 44 kW (60 k).

"Vůz bude uveden na český trh ve druhé polovině března 2009. Ceny zatím nejsou stanoveny," dodává mluvčí Peugeotu Radka Matthey.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Peugeot můžete koupit na www.automodul.cz

V nynější nabídce "staré" dvěstěšestky figurují motory objemu 1,4. Benzinová má výkon 55 kW (75 k), vyznavači turbodieselů mohou sáhnout po motoru HDi s 50 kilowatty (68 k). Základní cena třídveřového Peugeotu 206 je dnes 259 900, třicet tisíc vám sleví prodejce v rámci akční nabídky.

Peugeot 206+
Autor:




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.