Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Peugeot 206 SW přichází!

  14:18aktualizováno  14:18
Společnost PEUGEOT ČR uvádí na český trh Peugeot 206 SW. Zákazníkům bude k dispozici ve dvou úrovních výbavy: X-line a XS a bude dodáván se třemi benzínovými (1.1, 1.4, 1.6 16 V) a dvěma dieselovými motory HDI (1.4, 2.0 90k). Automobilka předpokládá, že se v tuzemsku do konce roku prodá na 400 kusů tohoto modelu, jehož nejlevnější varianta přijde na 349 900 korun.Více informací najdete ZDE!

Vozy modelové řady 206, která byla na trh uvedena v roce 1998 na ženevském autosalonu, se vyrábějí v sedmi závodech na třech kontinentech. Denně je vyrobeno více než 3 500 kusů. Na konci roku 2000 uvedl Peugeot další karosářskou verzi - 206 Coupé Cabriolet, resp. dvě verze v jednom modelu. Již k lednu 2001 bylo prodáno 100 tisíc kusů tohoto modelu.

ROZMĚRY  Celková délka vozu, která je oproti hatchbacku prodloužená o 20,6 cm, činí 4,03 m. Rozvor zůstává stejný (2,44 m), výška prahu zavazadlového prostoru je snížena na 53 cm. Hmotnost modelu 206 SW činí u nejslabšího motoru 990 kg, což je o 80 kg více než u verze hatchback. Užitečná hmotnost však zůstává zachována (495 kg u verze 1.1).
Populární "dvěstěšestka" byla na český trh uvedenana podzim roku 1998. Od svého uvedení do června 2002 je 206 nejprodávanějším zahraničním vozem u nás. Do června 2002 se v České republice prodalo 12 659 kusů modelu 206. Jako nejoblíbenější vůz v České republice získal Peugeot 206 cenu Auto roku 1999.

Loni v září byla na frankfurtském autosalonu představena studie 206 SW, jejíž sériová verze byla ve Francii uvedena na trh v červnu 2002 a teď přichází i do České republiky. Peugeot 206 SW se vyrábí v britském Rytonu, denně sjede z pásů 360 kusů. Do konce letošního roku se očekává celosvětový prodej 61 000 prodloužených "dvěstěšestek" z celkového předpokládaného prodeje 800 000 kusů celé řady 206.

Model 206 SW je reakcí značky Peugeot na požadavky zákazníků, kteří mají zájem o maximálně praktický vůz s dynamickým a líbivým designem, přitom za dostupnou cenu. 206 SW představuje kompaktní variabilní vůz, praktický hlavně pro městský provoz. Tento model přináší sportovní styl, zejména z hlediska designu a funkčnost díky velikosti zavazadlového prostoru a řadě nových praktických doplňků.

206 SW nabízí svým pasažérům více místa než hatchback a to jak nad hlavou, tak v šíři ramen. Zadní sedala s novým designem přinášejí větší pohodlí cestujících. Nové pojetí zadních dveří umožňuje lepší přístup k zadní řadě sedadel, která jsou tvořena vyjímatelnou dělenou lavicí, která je sklopná v poměru 1/3 - 2/3.

Zavazadlový prostor o velikosti 313 dm3 (VDA) nabízí o 28% více úložného prostoru než verze hatchaback (měřeno pod krytem zavazadlového prostoru s nesklopenými sedadly). Pro využití zavazadlového prostoru pod krytem s vyjmutými zadními sedaly, poskytuje 206 SW objem 480 dm3 (VDA), což je o 85% více

ceník X-line XS
1.1 349 900
1.4 374 900 429 900
1.6 469 900
1.4 HDI 399 900
2.0 HDI 499 900
nákladového prostoru, než u hatchbacku. V případě naložení zavazadlového prostoru až po střechu bez vyjmutí zadních sedadel, pojme 206 SW 665 dm3 (VDA) nákladu, s vyjmutím sedadel pak až 1 136 dm3 (VDA).
Pro bezpečnostní oddělení vysokého nákladu od pasažérů je možné objednat jako doplněk na přání síťku, která je k dostání i u modelů 307 SW a 307 Break.

Zcela nový prvek představuje u modelu 206 SW řešení pátých dveří, které jsou opatřeny originálním zadním oknem. Toto okno lze otevírat a zamykat nezávisle na zadních dveřích a je možné jej zamknout manuálně nebo vysokofrekvenčním dálkovým ovládáním. Samostatné zadní okno představuje další praktický prvek
 
modelu 206 SW, jelikož umožňuje snadný a pohodlný přístup k zavazadlům, aniž by uživatel musel otevírat celé zadní dveře.

Díky multiplexnímu rozvodu jsou zadní okno i zadní dveře bezpečnostně zajištěny proti otevření např. při zastavení na křižovatce. Oba zámky se automaticky uzamknou, jakmile vůz dosáhne rychlosti 10 km/h., a odemknou, jakmile jsou otevřeny jedny z bočních dveří. Dalším bezpečnostním opatřením je automatické uzamknutí vozu, jestliže do 30 s po odemknutí nedojde k otevření žádných dveří, vozidlo se automaticky uzamkne.

PODROBNÉ INFORMACE ZÍSKÁTE ZDE!!!

Autor:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.